13.

3.5K 103 20
                                    

Sabah uyandırıldım çünkü bugün cumartesi ve kına var.
Temmuz ile beraber hazırlanacağız diye anlaşmış iken eve kuaför geldi.

"Bizim yenge de baya varlıklı her halde özel kuaför ne aq biz kuaföre gidip 10 lira indirim peşinde koşuyoruz" dedi temmuz, koluna vurdum.

"Sussana kuaför kadın duyacak!"

"Amann bir dedikodu yaptırmıyorsun"

"Kes be ben önce duş alayım sonra saç makyaj kıyafet falan ne halt giyilecek ise giyerim" dedim kafasını salladı.

Sadece yarın düğün konvoyu olacak, biz bugün kendimiz gideceğiz salona orda buluşulacak. Ne saçma adet!

"Cidden kendimiz mi gideceğiz seni bu güzellik ile hangi araça bindireyim"

"Güzel oldu mu cidden" temmuz iki elimi tuttu.

"Çok güzel oldun" dedi kırmızı bir kına elbisesiydi ama özel yapılmış her detayı özenle dikilmiş.

Telefonumun titremesi ile telefona baktım.

"Melis mesaj atmış kapıda arabalar bekliyor diye"

"E ama daha kınaya çok var"

"Şuan bizimkiler dahil herkes onların evinde yemek cart curt yiyorlar galiba biz de fotoğraf çekimine gideceğiz"

"Ne saçma adetleri var aq seni yalnız bırakmış herkes"

"Sen yetiyorsun ne halleri varsa görsünler hadi gidelim de şu çekim de bitsin" dedim.

Araba çok güzeldi şoför bize içecek falan ikram etti. Temmuz kulağıma

"Bakım da şahane yenge işi biliyor" diye fısıldadı ve anında dirseği beline yedi.

"Sende çok güzel oldun elbise yakıştı"

"Yenge zevkli dedim ya sana" dedi

"Ne? Bunu sana Melis mi aldı?"

"Evet o göndermiş sen duştayken verdiler" kafamı salladım ve camdan dışarı çıktım. Hem kaba saba biri olup hemde nasıl düşünceli olabilir bir insan...

Geldiğimiz yer güzel yeşillik bir alandı
normal şehir havasından biraz daha güzeldi, insanın içi ferahlıyor.

"Hadi bu taraftan gidelim" melisin yanımıza gelmesi ile manzaradan kafamı çevirip ona döndüm. Takım çok yakışmıştı... Offf ne diyorsun sen Ayça düşman o düşman

Biz önden giderken o arkada kalmıştı

"Yedi bitirdi seni gözleri ile" dedi temmuz fısıldayarak.

"Off sus duyacak şimdi"

Fotoğrafçı poz söyleyecek bizde dediği şekilde durup fotoğrafı çekilecektik.
Melis arkamdan sıkıca sarılmıştı normalde manzaraya bakmamız gerekirken ben kafamı yana çevirip ona baktım oda bana baktı, sonra o dudaklarıma baktı...

"Harika harika" dedi fotoğrafçı

"Doğal hallerinizi yakalamak da çok güzel ama şimdi şu klasikleri bitirelim"

"Ne doğal hali bulalemun gibi yapıştı bana zaten bu elbise yaktı aaaa"

"Hadi be ordan o özel kumaş istersen şurada tepin yakmaz seni" dedi Melis

"Yaktı diyorum!" dedim

"Yakmaz diyorum!"

"Ama yaktı!" dedim gözlerine bakarak

"Seni yakan benim dokunuşlarım"

Öksürük krizi tutmuştu ne alakası var ya alt tarafı elini belime falan koyuyor.

"Şey bölmek istemem ama kına olacak yere uzaktayız bitirmelisiniz anca yetişiriz" dedi şoför

"Ne alaka be daha erken" dedi temmuz

"Fazlaca uzaktayız ve Melis hanım daha yemek yemeniz gerektiğini söyledi" dedi melise bakarak

"Doğru söylüyor hadi bitirelim"

"Ne alaka o zaman yakın bir yer seçseydin" dedim melise dönerek

"Güzel bir yer olmalıydı ve kına yeri orası olmalı çekim yeri de burası anladın mı? Ve sen aç aç tüm akşamı geçiremezsin orda da fırsat olmaz kına yaktılar ettiler derken" o az önce beni mi düşündü ?

"Tamam. Kusura bakma gerginim"

*Nasıl gidiyor ?



Berdel (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin