22.

3.3K 105 94
                                    

Dürtülerek uyandırıldım... Yok şaka gibi ya sabah 5 lan 5 daha hiç bir şey uyanmamış benden ne istiyor bu Melis.

"Bavulları hazırladım ben dönüyoruz hadi hemen kalk ve giyin" dedi

"Ne acelen var bir sorun mu oldu"

Bana yaklaşıp yakamı tuttu.

"Bak bunu sana son kez diyorum" dedi

"Sa-na-ne" geriye doğru itip kapıyı çarpıp çıktı gözümden bir damla yaş aktı. RUH HASTASI...

Kalktım giyindikten sonra dışarı çıktım arabada bekliyordu. Ben bindiğim anda çalıştırdı arabayı, hızlı gidiyorduk çok hızlı...

"Bu saatte uçağı-" derken birden sustum, derin bir nefes sesi duydum sadece önüme bakıyordum

"Özel uçak ile dönücez acelemiz var ve ben bir şey diyince sorgularsan daha çok ağlarsın" dedi pislik...

Uçağa bindik ben dışarıyı izlerken tekrar uyuya kalmışım. Rüya gördüm Melis beni kapının önüne atıyordu, beklerim ondan öküz.

Gözlerimi açtığımda yataktaydım burası Melisin odası yani şey bizim odamız artık, herhalde uyandırmadı ne yani beni kucağında mı taşıdı...

Ben daha kalkmamıştım kapı açılınca gözlerimi kapattım. Niye böyle bir şey yaptım bilmiyorum.

"Tamam sonra hallederiz onuda bugün yeterince yoruldum" diyerek odaya Melis girdi. Gözlerimi hafifçe açtım beyaz tişörtünde kan vardı.
Sikeyim...

Bir anda arkasını dönüp çenemi tuttu ve yastığa bastırdı.

"Ceza alacaksın. Bana böyle ufak oyunlar yapma ve bu tişört bembeyaz tamam mı üstünde hiç bir şey yok aksini herhangi birinin ağzından duyar isem şart olsun istemiyor sevmiyor anlamam sabaha kadar bu odada sikerim seni" sert tutuyordu çenemi, korkmuştum.

"Tamam Melis bırak" kalktı ve üstünü çıkarttı.

"Kimsin sen" bana döndü üstünde sadece sütyen vardı.

"Bilmek istemezsin" dedi korktum evet ben her gün yanımda yatacak kadından korkuyorum bir canlıya zarar vermiş olmalı...

"Bugün seninle işimiz var benimle geleceksin şimdi kalk giyin saat 13.02"

"Yani senin kalkıp toparlanmak için 8 dakikan var dışarda yeriz bir şeyler"

Diyecekleri bittikten sonra giyinip odadan çıktı. Ben bu kadar saat nasıl uyudum diye sorgular iken hızlıca üstümü değiştirip banyoda elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim.

Elimi tuttu,evet evet benim elimi tuttu.
Az önce ümmüğümü sıkıyordun be!

Bir yere geldik ofis gibi bir yerdi 3 katlı koyu renklerin hakim olduğu bir bina. İçeri girdik bir kapının önüne geldiğimizde. Melisin adının yazdığını gördüm içeri girdik cidden mimar mıydı ?

"Sen burda bekle ben bir şey alıp geleceğim. Karıştırma sakın!" dedi

O çıkar çıkmaz çekmeceleri karıştırmaya başladım. Kalemler, silgiler, kağıtlar...hayır ama ya normal bir mimar olamazsın Melis sıradan bir insan olamazsın.

Son çekmeceyi açtım ve bingo silah..

"Sana karıştırma dedim odada kamera var ya hani... Gördüm ne haltlar yediğini bunun da bir cezası olur ama şuan değil" yanıma yaklaşıp belimden tuttu ve kendine çekti.

"Güzel karım burası iyi bir mimarlık ofisi ve bende iyi bir mimarım burda çalışanlar da öyle ve rakip firmalardan kendimi korumam gerek öyle değilmi. Ruhsatlı silahımdan korkma bu kadar,
ateş bile edilmedi o silahla" vajinama vajinasını bastıra bastıra bunları dedi.

"Şey özür dilerim ben sadece..."

"Korktun" dedi elleri bacaklarıma inerken "beni daha çok sinirlendirme Ayça lütfen" dedi ve geri çekildi elimi tutup dışarı çıkarttı.

"E şey niye geldik niye gidiyoruz"

"Bir şeyler aldım, arabaya yerleştirdim şimdi götürmemiz gereken yere görücez. Normalde yanımda seni taşımayacaktım ama seni yalnız bırakır bırakmaz sabah gördüklerini birine anlatırsın" offf görmez olaydım

Araba durunca indik aşağı etrafima baktım burası bir yetiştirme yurduydu ne alaka burası bu odun burda ne yapacak. Bagajdan 2 koli aldı üst üste koydu ve kucakladı. Bahçeden girince bahçedeki masaya bıraktı elindekileri.

"Melis ablaa" diye bağırıp gelen çocuklara döndü ve eğilip onlara sarıldı. Melis gülüyordu.. ama katil olması gerekiyordu niye şuan bu kadar masum ki.

Bahçeye girince elimi ufak bir kız çocuğu tuttu.

"Merhaba" minicikti ama bu 🥺

"Merhaba tatlım" dedim

"Ben aslı sen kimsin" dedi

"O Ayça ablan aslı şu yengeniz olacak kadın" diye seslendi Melis sırıtıyordu

"Aaa sen yengemiz misin" diyerek bana sarıldı. Beni çocuklara mı anlatmıştı hemde yenge diye...

*Tükendim ama hala ayaktayım ndndndndndndndnd
Hiç düzenleyecek halim yok sory..

Berdel (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin