Aşık olmak... Onunla beraber bir yola çıkmak.
Onlar gittikten sonra babam ve abim bana döndü mahçup ama çaresizce bakıyorlardı.
Evden çıktım ama sokağın ucuna da adam dikmişler abim kaçmasın diye. Yürüyordum nereye gideceğimi ne yapacağımı bilemeden.
Bilmediğin, tanımadığın bir adam off çok korkunç.
Telefonum titremesi ile irkildim çisem arıyordu. Çok yakın olmadığım biriydi ama galiba şuan ona ihtiyacım vardı.
"Selam Ayça" dedi ben telefonu açar açmaz.
"Selam"
"Ya ne diyecektim bugün bara gidecektim ama herkes ekti senle beraber gidelim mi?" Aslında bu kız biraz değişikti diğer tanıdığım kızlardan farklı ortamı da farklıydı ama şuan alkole ihtiyacım var gibi (sürekli sek atıyor sanki süt bebesi)
"Olur bende kafa dağıtmış olurum"
"Tamam sen olduğun yeri söyle ben seni alayım" konuşmayı bitirip bir yere oturdum. Ben herkesle yakın olmam ama o çok sıcak kanlı garip biri işte.
20 dakika falan olmuştu ve çisemi görmüştüm beraber bir taksi çevirip gitmeye başladık indiğimiz de hava da iyice kararmıştı.
İçeri girince etrafı incelemeye başladım.
"Şey lez bara getirdim ama yani sorun olmaz dimi" dedi çisem.
"Tamam da niye ?"
"Ben burda daha rahatım" oda mı lezdi
"Ha şey sende mi tamam tamam" biraz tempolu konuşunca kıkırdadı
"Ya sakin sakin, hadi bir şeyler içelim"
2 bardak içtim ama şimdiden kafam çok iyiydi galiba aç karnına daha çok etkisi oluyor.
Çisem yanına gelen bir kız ile biraz konuştu bir süre sonra öpüşmeye başladı. Bir kızı öpmek mi...
* Helööö nasıl gidiyor bilmiyorum yazım hatalarım var mı bilmiyorum...
(Bir arkadaşım var kesin içinden şey diyecek "Bok gibi aq" ndndndndndOkuduğunuz için teşekkür ederim❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.