Arabayı sürmeye devam ettiğinden beri ikimizden de gık çıkmadı. Allah belamı versin sessiz sinema oynarken bu kadar sessiz durmuyorum ben.
Araba ilerledikçe binalar azaldı resmen medeniyetten uzaklaştık... Sikmeseler bari, offf gerdek hayır Ayça kes sesini sus....
Durmuştuk of nereye geldik ki;
"İn hadi" dedi hödük...
Arabadan yavaşça indim. Bizi baya ormana getirmişti, arabanın arkasına ilerledi bagajı açtı lan! O silah mı çıkardı bana mı öyle geliyor...
"Öldürecek misin beni" ne dedim ben az önce saçmalama Ayça.
"Saçmalama Ayça kuş avlayalım"
"HAYIR!" diye birden yükselince
"Ne demek hayır stres atmam gerek sana da iyi gelir"
"Ya onların da minik bir kalbi var yazık değil mi:(" dedim.(Burda yazarınız konuştu resmen POLİGONA GİDİN AQ KUŞLARDAN NE İSTİYORSUNUZ AQ VAHŞİLERİ)
"Offf benim seninle işim var kızım iyi ne vuracağım o zaman ben" dedi
"Şey adın ne?" Harbiden adını sormayı unuttum kızın yani karımın yani müstakbel- aman ne boksa.
"Melis" dedi off...
"Adını bile yeni öğrendim biz nasıl evlenicez. Lütfen bir şey yap"
"Yapamam töre"
"NE TÖRESİ AQ O TÖRE KIZ İLE KIZA NASIL İZİN VERİYOR" hızla bana yaklaşıp beni arabaya yasladı kolunu boynuma doğru bastırdı.
"Birinci kural bir daha eşcinseller hakkında anormal insanlarmış gibi bir şey demek yok.
İkinci kural bir daha bana sesini yükseltme
Üçüncü kural bir daha bana küfür tarzı bir kelime kullanma
Dördüncü kural evet aşiret sayılmayız ama inan bizi görenler aşiret olsalardı keşke diyor yani benim sınırımı zorlama.""Ta-tamam" korkmadım ki korkmam niye korkam alt tarafı vahşi ve mafya aşiret karışımı lanet bir ailenin içine düştüm...
"Şimdi izninle kuş avlayacağım"
"Nolur yapma ya" benden uzaklaştı silahı havaya kaldırdı kuş arıyordu.
"Yapma dedim" takmıyordu ki beni
"Ya dur" elini tutup indir- oha hareket ettiremiyorum ki çok güçlü..
"Offf ne var lan ne var" bana döndü silahı indirdi.
"Vurma." dedim
"Sana ne aq"
"Şu evlilik işini konuşalım zaten bana kıyıyorsunuz hayvanlara kıyma bari"
"Peki tamam hadi geri dönelim bu arada düğün olacak ama resmi nikah Türkiye de geçerli değil yani biz ancak yabancı ülkede evlenebiliriz ama yine de Türkiye de geçerli olmayacak ama zaten bizde verilen söz tutulur karım olacaksın..."
"Anladım" gözlerim dolmamalıydı hayır güçsüz gözükmemeliydim.
"Peki biz gerçekten bir ilişkiye girecek miyiz?"
"Çok soru soruyorsun yeter! Düğün için sizin bir şey yapmanıza gerek yok her şeyi biz halledicez" resmen beni
geçiştirdi bence oda bilmiyor ne olacağını...*Gaza gelmiş bir yazar olmuyor bu bilmiyorum kafamda net bir kurgu yok ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.