23.

3.1K 96 103
                                    

Melis kolileri açtı içinde bir sürü boya kalem falan vardı.

"Ben sözümü tuttum işte kalemler ve boyalar siz tuttunuz mu karneler nasıl bakim" dedi Melis

Hepsi aynı anda "çok güzel" diye bağırdılar.

"Bravo benim bebeklerime" 

"Hep beraber çizelim mi bugün" dedi bir tanesi

"Olur bebiş hadi herkese dağıtalım önce" Melis çocuklar ile ilgilenecek kadar masum biri mi? Ya da of kim bu?

Melis çocuklar ile resim yapıyordu hepsi çok tatlı gözüküyordu her yerde bir şeyler çizen çocuk vardı.

"Hadi bakalım bugünlük bu kadar yeter yenge hanımı bekletmeyelim dimi çocuklar bakın orda oturmuş beni bekliyor" dedi Melis elindeki kağıtla beraber bana yürümeye başladı kapıdan çıkarken çocuklara el salladı ve öpücük attı.

Arabaya bindiğimizde kağıdı bana uzattı. Neh? Beni çizmiş

"Ne güzel çizmissin, teşekkür ederim"

"Tatlı durmuştun neyse eve gidelim ve senin hesabını keselim" ne ceza mı ?olmaz ya vicdansız.

"E ama şey ben çok açım"

"Zaten akşam yemeği yenir evde yani önce yemek sonra ceza"

"Melis lütfen"

"Kes sesiniii" dedi mutlu mutlu ve arabayı sürmeye başladı.

Eve girmiştik, korkunç amca içerde oturuyordu bizde oraya geçtik.

"Eee gelin hanım nasılsın" dedi korkunç amca, ne denir ki şimdi...

"İyiyim, siz?" soğuk bir tonda demiştim

"İyiyim iyi, çocuk ne zaman gelir gelin"

"Ben daha çok gencim ne çocuğu" dedim şaşkın bir ifadeyle.

"Biz bilmeyiz onu torun isteriz"

"Çok çocuk istiyorsanız siz doğurun bir tane" dedim sinirle

"Ağzından çıkanı kulağın duysun" dedi sinirle amca

"Bence siz daha akıllıca şeyler söyleyin çünkü dedikleriniz akıl kârı değil"

"Melis karının terbiyesini sen ver ben verirsem kötü olur" dedi amca

Melis sinirle ayağa kalktı bileğimi sertçe tutup odaya itti.

"İtmesene"

"Kes sesini!"

Melis beni odaya itti ama daha o girmemişti ve amca hala melisi görüyordu. Melis pantolonundan kemeri çıkartarak odaya gitti. Cidden bunu yapacak mı...

Kemer sesleri odada yankılandıktan sonra kapıyı sertçe kapatarak odadan çıktı ve çıkarken sana bu gece yemek yok dedi.

Dışardan konuşma sesleri geliyordu.

"İyi yaptın haddini bilmeli bir kaç kemiğini de kirsaydın keşke" dedi bir kadın ben içerden duymuştum.

Herkes uyumuştu, kapının açılma sesi ile o tarafa döndüm. Melis elinde sandviç ve meyve suyu ile gelmişti. Yerde oturmuş sırtımı yatağa dayamıştım. Yanıma oturdu önüme getirdiklerini koydu saçlarımı sevdi

"Korktun mu?" dedi gözümden bir damla yaş geldi

"O bir şey yapmasın diye yaptım" dedi

"Sen deli misin, kemeri çıkartıp yatağa deliler gibi vurdun bir an beni döveceksin sandım" dedim

"Sana bir şey yapmadan vazgeçmedi, ruh hastası o adam. Ve sana sadece ben ceza veririm ve gerçekten hakedersen"

"Beni döver misin ?" dedim gözlerimi açarak.

"Yok:) ceza sistemimi biliyorsun" dedi dudaklarını yalayarak.

"Pislik" diye koluna vurdum, aslında bugün beni korumaya çalışmıştı ve asıl amacı galiba bana ceza verme sebebi de beni o korkunç amcadan korumaktı ama yine de ondan hala tiksiniyorum.

Yemeği yedikten sonra uyuya kaldım hemde onun dizlerinde...

* Geç geldi çünkü tercih için 600 küsur sayfayı incelemem gerekti ve ne olur ne olmaz 2 kez inceledim galiba kör olucam nsnsnsndndnd

Umarım seversiniz... Okuduğunuz için teşekkür ederim❤️

Berdel (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin