İçimdeki o şeyler ile yürümek çok zor umarım basmaz kumandaya:/
Yürürken kuzeyi gördü, kuzey birine selam vermek için arkasını dönünce; düğmeye bastı.
"Imm nolur yapma tamam anladım uyarmak için bastın dokunmayacak"
"Çabuk uslanıyorsun" dedi, durdurdu.
Kuzey bizi akşam üstü gezdirmek için bir alışveriş merkezine götürdü.
"Hadi gel sana kıyafet alalım Ayça" dedi kuzey ve elimi tutup mağazaya çekti. Elimi tuttuğu an geri çektim, lütfen Melis görmemiş olsun lütfen kafamı sağa çevirdiğimde sinirle baktığını gördüm. Yanıma gelip elimi tuttu.
"Gel hadi şurada senin sevdiklerin var" beni garip bir şekilde sevdiğim tarzdaki elbiselerin olduğu yere getirdi
"Gülme aq komik olan şey ne"
"Tarzımı bilmen hoşuma gitti" duraksadı ama eli kumandaya gitti yavru köpek bakışı atsam da bastı elimde elbiseye bakmaya çalışıyordum ama titreşimler baya zorluyordu.
"Tamam nefes al durduruyorum" dedi
Tam dedim artık rahatız yemek yicez, kuzey ağzıma patates kızartması uzattı kafamı çevirsem de zorla yedirdi
Titreşimler ile öksürmeye başladım
"Su iç Ayça su iç" dedi Melis
"Off sıcak burası artık eve gidelim Melis doydum ben bir sürü kıyafet de aldık yeter" dedim, durdurdu.
Boşalamamak deli ediyordu, çıktım alışveriş merkezinden eve varana kadar arabada titreşimi açtı.
"Boşalıcam galiba mmm" dediğim an durdurdu ve arabayı park etti.
"Yok sana boşalmak yürü eve" dedi, aldıklarımızı yerleştirmek için dolabı açtım.
"Önce yıka" dedi Melis
"Ya beni bunu diyecek kadar düşünüp ama bugün perişan ediyorsun neden ya neden" dedim artık boşalamamanın verdiği acı ile.
"Bir daha yapmazsın" dedi Melis ve tekrar bastı ben geriye doğru gidip kendimi yatağa attım
Elimi ısırıyordum ve deli gibi inliyordum. Kıvranmaktan terlemiştim ama sonunda titreşimler durmuştu...
"Dokunmam sana demiştin"
"Ben dokunmuyorum ve dokunmam dedim ceza vermem demedim" dedi ve piç gülümsemesi ile tekrar bastı tam boşalacak iken yine durdurdu.
"Yalvarırım nolur devam ettir boşalam yemin ederim patlıcam"
"Peki peki, korkunç amca dediğin Hasan varya, eğer onun kulağına giderse böyle bir şey canın çok yanar ayağını denk al seni korumaya çalışıyorum" dedi ve kumandaya basıp, yüzüme attı ve gitti.
Kumandayı elime aldım en hızlı da boşalana kadar devam ettim. Boşaldıktan sonra o şeyi çıkarıp duşa girdim. Dünya varmış be... Nefret ediyorum bu kızdan, ruh hastası...
*Nasıl oldu bilmiyorum...
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Hadi yine iyisiniz bir bölüm daha atayım bugün... Kıymetimi bilin ndndndndndndndndndndnd ama bir iki gün bir şey beklemeyin ilham perilerim bir uçuşsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.