27.

3.2K 89 67
                                    

Şuan yatak ile melisin arasındaydım.
Melis alt dudağımı emiyordu ve bir  yandan eliyle belimi okşuyordu.

Melisin yaralı geldiği akşam, ben ona bakarken temmuz yanıma gelip; "ona ilk günkü gibi bakmıyorsun bir farklı bakıyorsun" demişti ve biz Melis hakkında o gece bayağı bir konuştuk ve bu günde genel eve gidicem diyince galiba kıskandım çünkü ben ondan hoşlanmaya başlamıştım...

+18 kısım

"Ayça deli edicem bu gece seni" dedi Melis ve kendini bana sürttü, ahh vajinama doğru hücum eden kan hücrelerimi hissediyorum.

Dudaklarımdan zorda olsa ayrılıp boynuma doğru gitti, ufak öpücükler ile başladı daha sonra ısırıklar ve en son vakumladı resmen.

Her dokunuşu ile eriyecek gibi oluyordum. Melis eşofmanın üstünden beni okşamaya başladı.

"Meliss off" dedim ve kafamı geri bastırdım.

"Ne oldu daha bu başlangıç birazdan neler yapıcam sana" dedi ve yavaş yavaş üstündekileri çıkarmaya başladı her çıkardığı parçanın yerine ufak öpücükler bırakıyordu.

En son külotum ile bıraktı beni ve göğüslerime yaklaştı.

"Memeye zaafım var galiba" dedi,

Eli göğüsümü tuttu "Mm pardon memene zaafım var galiba" dedi ve sertçe sıktı.

"Ahh meliss yavaşş" dedim gözlerimi kapatıp yatağa kendimi bastırırken.

Göğsümün etrafını öpmeye başladı yavaş yavaş ucuna geliyordu, ucuna gelince ufak bir öpücük kondurdu kalp krizi geçirip ölebilirim... Ucunu emmeye başladı elimle saçlarını çekistirdim buna karşılık bir ısırık bahşetti bana.

Göğsümün etrafında yer yer morluklar vardı ve şimdi aynılarından karnıma yapıyordu.

Külotumu vajina dudaklarımın arasına sıkıştırdı ve dudaklarıma uzandı, biraz yukarı asıldı

"Ahh canım acıyor dur"

"Ne istediğini düzgün söyle" dedi

"Mmm dokunmanı istiyorum bu acıttı"

"Hmmm yaniii" aşağı indi külotumu indirdi "böyle dudaklarını aralayıp arasında tırnağımı mı sürtmeliyim" derken dediği şeyi yaptı.

"Mmm meliss" kafamı sertçe yatağa bastırdım bacaklarım kasıldı, klitorisime tırnağını yavaş yavaş sürüyordu ve ben çıldırıyordum.

"Sert oll" diye kendimi ona ittim.

Gülümsedi ve ıslaklığımı emmeye başladı. Kafayı yiyecektim, inlemelerim kesilmiyordu...

Klitorisimi emerken bir parmağını içime gönderdi

"Ahh haber verseneee" dedim ve bunu demem ile ikinciyi gönderdi.

Hızlı hızlı git gel yapıyordu, yüzünü biraz geri çekti ve daha da hızlandı...

"Melis geliyorumm ahh" bacaklarım titriyordu. Ve ellerine doğru boşaldım ama o durmadı, tamamen çıktı ve geri girdi devam etti bir yandan klitorisimi hızlı hızlı ezip, onunla oynuyordu..

"Dayanamıyorum meliss nolurrh" bacaklarım deli gibi titriyordu ve bu sefer ben gelirken ağzını oraya koydu ve emmeye yalamaya başladı.

"Mmm çok lezzetlisin Ayça" dedi ve kendini yanıma attı.

Kafamı göğsüne koydum, kollarını bana sardı.

"Ben galiba senden hoşlanıyorum"

Dediğim şeye tepki vermedi banyo yaptık daha sonra uyuduk.

Sabah onun göğsünde uyanmak isterken tek uyandım karşımda giyiniyordu, ben daha çıplaktım.

"Günaydın Melis" dedim bana baktı

"Günaydın" dedi yine soğuktu

"Bir sorun mu var?" dedim.

"Hayır" dedi, sinirim bozuldu

"Nereye gidiyorsun" dedim

"Ne bu sorgu Ayça alt tarafı seviştik"

"Ne demek bu ya ben sana senden ho-"

"Bir dakika bak sen bir şeyler hissetmeye başlamış olabilirsin ama ben henüz duygularımı bilmiyorum ve dün gece zaten azmıştım sende tahrik edince tutamadım kendimi" dedi

"Anladım" dedim hayır Ayça ağlama...

"Seni kullanmışım gibi bakma elimi tutan beni kendine çeken sendin" dedi ve odadan çıktı.. HALA ONDAN HOŞLANMAYA DEVAM ET APTAL AYÇA...

*NELER OLUYORRDUU.. İkiside aynı anda sevemez zaten ve bizim ruh hastasının hemen bir şeyler hissetmesi çok uçuk olurdu, yine de bilmiyorum tam içime sindi mi hayır ama evet nsndndndndndn

Berdel (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin