Evden kadınlar gittikten sonra, annem
tam iş kitleyecek iken temmuz beni dışarı kaçırdı.Bir şeyler içip kafa dağıtacaktık ama temmuz yine içip içip saldırır ise onu paramparçik ederim:)
"Off bak buraya daha önce bir kez geldim biraz tekin bir yer olmaya bilir azıcık da diğerlerine göre fiyatları daha fazla ama çok güzel bir akustiği var. Rahatlayacaksın güven bana"
Temmuz bana gideceğimiz yeri anlatırken içeceğimiz yere gelmiştik.
"Başıma bela açıyorsun dimi temmuz"
"Hayır güzellik ya güven bana" elimi tutup içeri soktu.
Tahmin ettiğim gibi lgbtli bireylerin de olduğu bir bardı aslında tam barda denmez clap ya ona da benzemiyor nasıl bir yere getirdin aq beni ya...
Temmuz dakikalar içinde bir kız bulup
kızla öpüşmeye başladı. Şu kızdaki hız kimsede yok..."Pist güzellik" kafamı çevirdiğimde yanıma iyice yaklaşan kız ile şoka girdim.
"Şey uzak durur musun?" Parmağını saçıma dolamıştı.
"Niye sevgilin yok baksana tek oturuyorsun" dedi ve sırıttı
"Demek ki tek olmak istiyorum!" Elini ittim... Sanki itmemişim gibi enseme götürdü ve dudaklarına çekmeye başladı .
"Hayır dedim ya!" Göğsüne ellerimi koyup ittim.
"Noluyor burda!" İçerdeki kapıdan çıkıp hızla yanıma gelen OHA MELİS
"Senin ne işin var burda" çok duygusuz ve sert bakıyordu.
"Eğlenmeye geldim"
"Ama rahatsız olmuşa benziyorsun eğlenmişe değil" dedi o kıza tek bakışı ile kız yanımızdan uzaklaştı.
"Gel benimle" dedi ben hareketsiz durunca sinirle kolumu tuttu içeri girdiği kapıdan soktu.
Burası özel bir yerdi sanırım sadece ona ait bir yerdi.
"Niye içerde eğlenmiyorsun burda duruyorsun" dedim
"Yalnız kalmak istiyorum burda tek başıma iyiyim. Ama seni tek bir kez uyarıcam eğer evleniyorsak böyle yerlere gelemezsin"
"Allahallah hangi sıfatla dedin bunu"
"Karım olacaksın Ayça kendine gel! O kızla günün sonunda ne yaşayacaktın"
"SEN NE DİYORSUN AQ BEN İSTEMEDİM O GELDİ HEM SADECE SÖZDE KARIN OLURUM ASLA GERÇEKTEN KARIN OLMAYACAĞIM"
"Meraklın değilim" dedi
"Ailemizin adına leke getirme yeterli" diye devam etti ve sigarasını yaktı.
"Sadece biraz kafa dağıtmak istemiştim ama sen daha da siktin sağol"
"Rica ederim" dumanı dışarı bıraktı...
"Hayvan!" tokat attım... Alkolün verdiği bir cesaretti bu...
Kolumu tuttu beni kendine çekti,
gözlerime bakıyordu tam içine, siktir..."Bir daha buna cesaret edecek olursan canını yakarım güzellik" sigarasından bir nefes daha aldı. Dudaklarıma doğru üfledi...
"Şimdi doğru eve..." derken beni bıraktı ve koltuğa oturdu eline içkisini aldı ve kapıyı gösterdi.
*Bölüm yazayım dedim ama olmadı gibi hem ben spor yapacaktım sizin için yazdım hıh..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.