12

3.6K 90 36
                                    

Nefret ediyorum hepsinden ya...

"Yine niye sinirli sinirli yemek kahve yapıyorsun sen" dedi temmuz mutfağa girerken

"Babam ve korkunç amca aşağıda binanın önünde oturuyor ve kahve istediler"

"Korkunç amca ne aq adı ne adamın"

"Hasan galiba yani off her ne boksa"

"Senin bu sinirin hafta sonu düğün olmasından mı?" dedi temmuz

"Dimi şaka gibi cumartesi kına pazar düğün... Resmen ruhumu öldürdüler kefen niyetine gelinlik giydirecekler"

"Offf sus saçmalama" dedi koluma vururken tam kahveleri tepsiye koydum, temmuza geri döndüm.

"Arada başka pazar yok bu pazar düğün" diye telaşla konuştum, temmuz gülmeye başladı.

"Evet bugün Çarşamba dndndndndndn bir kaç gün içinde gelin olacaksın, hala teklifim geçerli gel kaçalım" dedi temmuz.

"Yapamam abimleri öldürürler" dedim gözlerim dolmuştu. Temmuz kahveleri elimden aldı.

"Ben zaten dışarı çıkıyorum giderken götürürüm sen biraz uyu" kafamı salladım ve odamın yolunu tuttum.

Aşık olmak istemiştim ama ben... Bu haksızlık abimin günahını ben ödüyorum o sevdiği kadın ile gününe gün katacak, ben o yabani ile her gün işkence çekicem.

"Kızım girebilir miyim?" babam kapıyı tıklatarak bana sesleniyordu.

"Evett" dedim yatakta doğrularak, şey galiba bir kaç saattir uyuyorum.

"İyi misin çok uyudun bugün"

"Evet iyiyim" dedim yanıma yaklaştı saçlarımı okşadı.

"Hasan bey evlendikten bir süre geçtikten sonra bebek istediklerini söylediler" babam bunları derken annem odaya girdi.

"Bu doğal yollar ile mümkün değil"

"Onlar halledeceklermiş kızım" dedi babam göz devirdim halledemedikleri bir bok da yok maaşallah.

"Sen bir çık bende bir şey konuşacam kızla" dedi annem babama bakıp , babam çıkarken kapıyı da kapattı. Annem yatağıma oturdu.

"Melisin annesi ile konuştum gerdek gecesinin sabahı kanlı bezi görmeleri gerekiyormuş"

"Ne! Anne saçmalama o kadın bana dokunamaz."

"O kadın dediğin karın olacak, her ne kadar bizim ailemize eş cinsellik uygun düşmese de artık elden ne gelir"

"Anne yapamam" dedim gözlerim dolarak..

"Abin için kuzum, iki evladım da hayatta olsun istiyorum" gözleri doldu kafamı salladım, elleri saçlarıma gitti.

"Hem bak o kızı unut güzel bir düğün olacak gibi onun keyfini çıkarsak"

"Nasıl yani?" dedim anlamayan bakışlar ile...

"Parti gibi düşünsen olmaz mı" gülmeye başladım.

"Ya anne alem kadınsın eltilerime de bileziklerim ile şov yapayım mı?" Annem de gülmeye başladı ikimizde saçma şeylere güldüğümüzün farkındaydık ama buna ihtiyacımız vardı.

"Ama Melis yüzüğü ne güzel taktı parmağına herkes imrenerek baktı" parmağıma baktım gülümsedim.

"Bu hödük olduğu gerçeğini asla değiştirmez ama biraz yumuşata bilir"
dedim, annem saçlarımı sevdi

"Seni koruyacağa benziyor..."

"Kendinden de koruya bilir mi?"

Sahiden bu evden gelinlik ile çıktıktan sonra aile ile neler yaşayacağım...

*Ben bu bölümü hangi ara yazmışım be.. geriye dönüp bakamadım hata var ise affola..

Berdel (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin