10.

4.1K 102 34
                                    

Ben ne yapacağım... Bu kız çok kaba tamam sözde bir evlilik bile olacak olsa çok kaba.

"Gerçekten sözde mi olacak bence bunlar sizden çocuk bile isteyecek" dedi temmuz, olamaz ya ne çocuğu!

"Offf tesellini sikeyim git başımdan" dedim ve sırtımı dönüp uyumaya çalıştım.

Aniden sarsılarak uyandırıldım. Başımda temmuz telaşlı telaşlı dürtüyordu.

"Kalk aq kalk"

"NEEEE!" benim bağırmam ile ağzımı kapattı.

"İçerde karşı taraf var çabuk giyin kahve bekliyorlar ben yapmaya başladım ama sen götüreceksin. Şimdi seni sikmeden kalk çabuk"

Hangi ara kalkıp giyindim bilmiyorum ama kendimi mutfakta buldum.

"Yengenin kahvesine tuz da at"

"Ne tuzu gerek yok"

"Eski bir adete göre kızlar görücüye gelen oğlanı beğenmeyince kahvesine tuz atarış oğlan da anlayıp gidermiş"

"Bizimkiler böyle bir adeti nasıl bu hale getirdi aq" dedim gülmeye başladım.

"Ama Melis güzel bir kadın" dedim

"Uuuu beğenmişin:)"

"Ya sus sadece yiğidi öldür hakkını yeme ama madem istemeyince koyuluyor izle ve gör bebek" tuz ile başladım 1 tatlı kaşığı tuz 1 tatlı kaşığı kara biber 1 tatlı kaşığı kırmızı toz biber...

"Ölmese bari..." dedi temmuz bana bakarken.

İçerde herkes oturmuştu düğün hakkında konuşuluyordu. Melise kahvesini verdim ve geri çekilip izlemeye başladım. Bir yudum aldı kahveye baktı bana baktı... YOK ARTIK MİDESİZ MİSİN TAT MI ALMIYORSUN

"Yenge hanıma da maaşallah bir dikişte içti" diye fısıldadı temmuz.

Melis banyoya gitmek için izin aldı giderken.

"Bir başka inanışa göre o acı kahveyi içmek seninle tüm zorluklara varım demekmiş" dedi fısıldayarak, kızardığıma yemin edebilirim...

*Nasıl oldu ki bilemedim şimdi?




Berdel (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin