Hastaneden çıkmıştık yarın kanadaya gidiyorduk. Melis yemek sipariş etmişti, yemeği beklerken kapı çaldı ve ben açmaya gittim, karşımda bir kadın duruyordu.
"Melise bakmıştım ben"
"İçerde ama siz kimsiniz"
"Sevgilisiyim ben" ne dedi o, kafamda dönüyordu cümle, sevgilisiyim ben mi?
"Af buyur ne dedin" dedim sinirim tepeme çıkarken.
"Sev-" arkadan Melisin kim geldi aşkım demesi sözünü yarıda kesti.
"Arzu senin ne işin var burada" diyerek hemen yanıma geldi ve elini önümden geçirerek kapıya koydu.
"Seni özledim" dedi tam sarılacak iken Melis ikimizi bir adım geri çekti.
"Benimle işin yok hem seninle kaç yıl önce sevgili olmuştuk şimdi yanımda ne işin var senin" dedi ve devam etti,
"Üstelik ben evliyken!?" Diye son noktayı koydu.
"Bak ben"
"Sen şimdi burdan gidiyorsun başka bir şey duymak istemiyorum" dedi ve kapıyı sertçe suratına kapattı. Ve bana döndü,
"Özür dilerim bak gerçekten eski sevgilim başka hiç bir şeyim değil lütfen bana inanmak zorundasın"
"İnanıyorum sorun yok ama burayı nerden buldu"
"Şey ben burayı çizerken o yanımdaydı" ne dedi o
"Ne yani o kızla hayalindeki eve beni mi oturttun" tam arkamı dönüp gidecekken
"Hayır aşık olduğum kadınla oturmak istediğime eve oturttum" diyerek arkamdan sıkıca sarıldı,
"Ona aşıktın yani"
"Hayır sana aşığım" dedi boynumu öperken, o boynumu öpünce kafamı öteki tarafa yatırdım ve ona yer açtım.
"Sana aşığım Ayça seni çok seviyorum sadece seni seviyorum" dedi ve bu sefer emmeye başladı boynumu,
"Sana hasret kaldım kızım" boynumdan kulak meme geçti, kulagima verdiği nefesler tahrik ettiği için inledim.
"Kapı çaldı Melis" dedim
"Ha"
"Karnım acıktı ya, siparişler geldi hadi al da yiyelim" diyerek elinden kurtulup içeri geçtim. Bana ateş basmıştı...
Güzel bir yemekten sonra Melisin göğsüne doğru uzanıp film izlemeye başladım. Ama o sadece beni öpüyordu filme nadir bakıyordu.
"Gerçekten aşık mısın bana" dedim birden,
"Hemde çok fazla" dedi
"Hangi ara oldu"
"Bilmiyorum ama seni kaybetmek istemiyorum beni bırakma olur mu"
"Hıhı" dedim ama filmi izlerken gözlerim kapanıyordu ve uyuya kalacağımın sinyallerini veriyordu.
"Yarın sabahtan çıkacağız" dedi Melis zaten en son onu duydum sonrası rüyalar alemi..
*Çerezlik bir bölüm olsun istedim.
İyi okumalar ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.