19.

3.8K 97 275
                                    

Seviyorum seni... Bir çocuğun gözündeki gülümsemesini sever gibi; kıyamadan, şefkatle, hasretle.

Sabah gözlerimi açtığımda birinin göğsünde yattığımı gördüm. Hihh melisle sarılıp uyumuşuz. Ayağa kalktım ve ona baktım sonra kendime sonra tekrar ona BİZ ÇIPLAKTIK...

Hemen üstümü giyindim ve aşağı indim acaba bir şeyler oldu mu gece.
Offf evet evet oldu kahretsin! Ona bir şey diyemem karşılık verdim...
En iyisi hatırlamıyor gibi yapmak.

Bir süre sonra Melis de yanıma geldi.

"Kahvaltıya gidelim" dedi, gözlerinde ifade yoktu acaba hatırlıyor mu?

"Dün gece nasıl eve geldik Melis"

"İçki çarptı galiba ikimizide bende bir şey hatırlamıyorum" dedi kafamı salladım kahvaltı etmeye geldik.

Deniz manzarasında ve o koku ile baya iştahım açıldı birde yorgun hissediyorum... Neden acaba Ayça hadi düşünelim dün gece melisin altında dokun diye yalvarırken düşünecektin bunu.

"Ben gelicem bir dakika" dedi Melis masadan kalktı.

İçeri girdi geçen gece bardaki dövmeli adam ile konuşuyordu ama duyamıyordum, Melis hırsla adamı duvara itti ve yanıma gelmeye başladı.

(Melisle adamın konuşması)

"Lan ne kattın o içkilere söyle"

"Karın ile güzel bir gece geçir istedim aq aramız limoniydi barışma gibi düşün"

"Lan kızla seviştim gece!"

"Ne güzel işte"

"Lan sevmiyoruz biz birbirimizi zorla evlendik, nasıl arkadaşsın sen! Kızın yüzüne bakabilmek için hatırlamıyor gibi yapıyorum"

"Tamam dostum yaa demek yenge değil ahh güzel o zaman "

"Aklından bile geçirme sikerim seni"

Sinirle gelip masaya oturdu

"Ne oldu Melis bir şey mi oldu"

"Hayır ya o benim arkadaşım biraz kavgalıydık şimdi de sinirimi bozacak şeyler dedi ondan" ilk defa açıklama yapmıştı.

"Tamam aa bak buraya geliyor"

"Samimi olma" dedi soğuk bir bakış ile

"Merhaba ben kuzey" dedi elini uzattı

"Ayça bende" elini sıktım, sonra yanıma oturdu

"Ee sevdin mi burayı" dedi elini omzuma atarak.

"Evet evet çok güzel"

"Öyledir ama sen daha güzelsin" dedi, yanağımdan makas aldı. Melis sinirleniyor hem o bana evlendikten sonra kimseye dokunma demişti, ama Sevmeden sevişme de demişti e o zaman sevebilirim.

Bir saat içinde kalkıp eve geldik Melis ile ikimiz. Beni kolumdan tutup yatağa attı.

"Sen laftan anlamıyor musun 2 kez uyardım seni!"

"Delirdin mi ne atıyorsun poşet miyim ben" diye çıkıştım

"Kes sesini! Evlenmeden dedim sana,
evlendikten sonra ayağını denk al diye
O herif gelmeden önce de uyardım!"

"Ama sevmeden sevişme de dedin"

"BİRDE ONU SEVİP SEVİŞMEYİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUN!" Kapıyı kitledi ve çekmeceden bir şey aldı.

"Ne yapıyorsun ya" geri döndüğünde elinde küçük topa benzeyen bir şey gördüm. Jel gibi bir şey sürüyordu

"O ne" dedim susuyordu işi bitince bana yaklaştı.

"Bunlar titreşimli toplar şimdi deliğine girecekler" dedi bacaklarımı bastırdım

"Zorluk çıkarma bu bir ceza bu bir evlilik ve sen şuan benimsin onun değil sana dokunmuyor isem saygımdandır"

Bacaklarımı ayırdı, elini şortumun içine soktu. Hissettiğim doluluk ile gözlerim doldu elini geri çekti.

"Eğer bugün kuzey sana bir kez daha dokunursa" elindeki kumandaya bastı

İçimdeki şeyler titremeye başladı inledim ve kafamı yatağa bastırdım.

"Durdur lütfen" dedim,durdurdu.

"Hadi gidiyoruz eğer dokunur ise yarım saat çalışır o şey gece, boşalmana izin vermem"

"Patlamamı mı istiyorsun yapma" tekrar kumandaya bastı

"Bana karşılık verme!" dedi, çok sinirli acaba ben mi hata yaptım ama sevmiyor ise beni niye kıskansın RUH HASTASI...

*NASIL GİDİYOR BİLMİYORUM AMA CEZA İŞİ ÇOK HOSUMA GİDİYOR. NDNDNDNDNDNDNDNDNDNDN

Berdel (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin