Alyanslar takılacaktı bugün... Karşı taraf bize gelecekti, abimlere ve bize takacaklardı.
Ne giymiştim bize gönderilen elbiseyi giymiştim. Doğru duydunuz elbisemi bile kendim seçemedim. Ha elbise çok güzel ama olsun beğenmiş olmam zoraki olmuş olmasını değiştirmez...
"Offf çok kalabalık sizin eve bu kadar insan sokmanın mantığı ne" dedi temmuz biz her zamanki gibi mutfaktaydık.
"Dur temmuz ya zaten kafam uçmuş"
"Bu arada çok güzel olmuşsun lan"
"Sağol" dedim göz devirerek
"Yenge almış elbiseyi içerdeki karılar konuşurken duydum" dedi temmuz vay güzel zevki varmış...
"Yenge deme şuna!" dedim ben içeri geçtim.
2 çiftin ortasına ,şu bizim korkunç amca vardı ya Allahın cezası olan, o geçmişti. Melis ile yan yana olmak...
Önce abimlere yüzükler takıldı iğrenç altın sarısı bir renkti... Bize de mi onlardan takacaklar derken, amca abimlere yüzükleri takmış bize dönmüştü, diğer yüzük kutusunu eline aldı.
"Evet çocuklar" elindeki kutuyu açtı amca ve bir çift gümüş rengi yüzük gördüm. Bunlar muazzamdı...
Amca tam eline alıyordu ki yüzüğü;
"Onu ben alayım" Melis eline yüzüğün birini aldı ve elimi tuttu.
"Bu elimdeki yüzüğü çıkaracağın gün nefesimin son bulduğu gündür" dedi ve sol yüzük parmağıma taktı...
Nefesimin son bulduğu gün derken?Şimdi sıra bende miydi ben mi takacaktım... Amcanın elinden diğer yüzüğü aldım.
"Bu elimdeki yüzüğü çıkaracağın gün bu evliliğin son bulduğu gündür..."
Yüzükler takılmıştı ben mutfağa gitmiştim. Off kabus gibi zorla evlendiriliyorum.
"Sevdin mi yüzüğü" dedi Melis mutfak kapısının kenarına yaslanarak. Çok güzel olmuştu bugün pantalon ve gömleği bile çok güzel taşıyordu.
"Evet, altın rengi sevmediğimi nerden bildin ki" dedim
"Bende sevmem" bende bir an beni düşündü sandım ya ben cidden salağım.
"Hıhı" dedim yere bakarak
"Zorla evlenmiyorsun!"
"Ne dedin sen dalga mı geçiyorsun benimle!" Sinirle gözlerine baktım,
"Hayır dalga geçiyorum size bir şart sunduk sizde kabul ettiniz ve öyle sözde bir evlilik de değil gerçekten karım olacaksın. Olur musun demedim olmak üzeresin" gözlerinde gram duygu belirtisi bile yoktu...
"Odun!" dedim ve göğsünden itip kapıdan çıkacakken, beni belimden tutup kapıyı kapattıktan sonra, kapıya yasladı.
"Daha tadına bakıcam karıcım" dedi
"Bırak beni pis sapık" eli belimden aşağı iniyordu, bacaklarımı elliyor
"İğrençsin nefret ediyorum senden"
"Bak işte dua et böyle biri değilim" geri çekildi ne dalga mı geçiyor benimle.
"İstemediğin sürece sana dokunmam korkma ama eğer bir daha benim bu evliliği şen şakrak istediğimi düşündüren bir şey dersen. Yemin ederim sabaha kadar adımı inlersin çünkü sinirli halimi kontrol edemiyorum" korkmadım desem yalan olur bu psikopat her şeyi yapar.
*Nasıl gidiyor benim çok içime sinmiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.