Hayat çok garipdir dostlarım, bazen çok istersiniz çok güzel olacak dersiniz ama olmaz bazen ise imkansız dersiniz kesin bir kaç güne biter dersiniz ama her şey o kadar güzel olur ki siz bile şaşırırsınız.
Ayçanın bakış açısından:
Uyandığımda ilk melisi gördüm içimden bazen geçiriyorum umarım hayata son kez gözlerimi kapattığımda da onun yüzünü görürüm.
Melis ben uyandığımdan beri sürekli meyve getiriyor ama artık yiyemem çünkü benim midem o kadar geniş değil.
Temmuz da yese de bitmeyince bizde gizlice diğer odadaki hastalara dağıttık.
Ama hiç birimiz melisin vay be ben hepsini bitiremezsiniz sanmıştım diyip yine sepet sepet meyve getirmesiydi...Melisle bu hale geleceğimi tahmin bile edemezken şuan onun göğsünde yatıyordum.
"Melis ne zaman eve gideriz hastaneden sıkıldım" dedim oda kafama bir öpücük kondurup,
"Son testlerin sonuçları da gelsin gideriz"
"Hıhı" dedim ona mümkünmüş gibi daha fazla sokulurken.
"Ayça biliyor musun saçların yavaş yavaş çıkıyor" dediğinde hemen doğrulup kafama dokundum gerçekten diken diken bir şeyler batıyordu.
"YAŞASINNN" diyerek boynuna sarıldım.
Odanın kapısı açıldı Merve ve temmuz el ele girdi,
"Hellööö beybilerim" dedi temmuz
"Elleriniz" dedim ellerine bakarken
"Şey bizim size bir şey söylememiz gerek" dedi Merve ama temmuz lafa atlayıp
"Ben bu hatunu kaptım" diye çığlık attı, hepimiz temmuza gülerek bakıyorduk. Deliydi meliydi ama hastanede başımızdan hiç ayrılmadı.
Onların ardından doktorumuz geldi,
"Sizi gülerken görmek ne güzel" dedi gülümseyerek, "Test sonuçları elime geldi ve şuan çok iyi gözüküyorsun ara ara yine test için geleceksin ama şuan için her şey yolunda diyebilirim" dedi
"Biz ne zaman çıkabiliriz" dedi Melis
"İsterseniz bugün çıkabilirsiniz" dedi ve doktor odadan ayrıldı. Melis ve Merve ise çıkış işlemleri için ayrıldı. Temmuz ise yanıma oturdu.
"Biliyor musun LGBT bireylerine karşı düzenlenen bir yürüyüş olacak. Televizyonlarda ise bu kararı destekleyen reklamlar dönüyor" dedi şaka mıydı bu?
"Gerçekten mi?" dedim
"Evet ama sen üzülme Melis dedi ki -zaten hastaneden yeni çıkacağız bunu izlemek istemiyorum o yüzden yurt dışına tatile gidicez- o böyle diyince bizde kabul ettik dört kişilik güzel bir kafa dağıtma tatiline çıkıyoruz" dedi
"Biz görmeyince o yürüyüş olmamış mı olacak" dedim ve gözümü devirdim.
"Hadi ama kanka yaa yeni iyileştin asma yüzünü" derken kapı açıldı ve melisler içeri girdi.
"Niye yüzünü asıyormuş" dedi
"Yürüyüş olacakmış ve biz gidecek miyiz"
"Evet çünkü hem tatil hemde en azından orda geçerli olacak bir nikah işlemi için"
"Ha?" dedim, üçüde gülüyordu.
"Ben bu evliliği gerçek bir evliliğe dönüştürmek istiyorum" dedi ve ellerimi tuttu,
"Benimle yine yeni yeniden evlenirmisin?"
şaşkınlıktan dilim tutulmuştu "eevet" diyebildim ve birbirimize sarıldık.
"Yana yana sevicem seni" dedi ona sıkıca sarıldım,
"Bırakma beni" dedim boynumu öptü,
"Asla..."
Helöö okuyucularım, birileri demiş yazar öldü şimdi yazsınlar fırtına geri döndü 😎
Çok yoğun günlerdi ve ilhamım öldü, şimdi hem moral olsun hemde sizi çok beklettim diye yazayım dedim. Paslanmışım...
Biz bize yeteriz diyip sizleri sevgiyle selamlıyorum 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.