İyi okumalar🤍
\Anneciğim Defne öğretmenimizin verdiği ödev için sana bu mektubu yazacağım çünkü uzakta olan ve en sevdiğim insan sensin.
Bugün okuldan beni yine babam almaya geldi. Birlikle arabayla eve geldik ben hemen odama geçip bugün yaptığımız dersleri baştan sona kadar tekrar ettim. Şimdi de sana bu mektubu yazıyorum. Seni hiç görmemiş olsam da çok özlüyorum babam hep seni anlatıyor bana nasıl tanıştığınızı nasıl evlendiğinizi yaşasaydın beni ne kadar çok seveceğini..
Neyse şimdi konumuz bu değil sana gün içerisinde yaptığım şeyleri anlatmalıyım çünkü öğretmenim öyle istedi.
Şimdi babam akşam yemeği için sesleniyor ama hemen geleceğim.
Babam çok güzel yemekler yapar yemek yapmayı benim için öğrendiğini söylüyor çünkü beni çok seviyormuş o dünyanın en iyi ve en güçlü babası geceleri beni kötü rüyalardan hep korur.
Bu akşam babamla film gecemiz var ben belgesel izlemek istesem de babam için film izlemeyi kabul ettim. Filmden sonra da uyuyacağım şimdilik iyi geceler anneciğim.
Günaydın anneciğim bu gece babam benimle uyumuş neden uyuduğunu bilmiyorum ama sabah uyandığımda yanımda yatıyordu. Bende onu öperek uyandırdım ve her zamanki gibi bana kocaman sarıldı.
Bu sabah çok güzel bir şey oldu biz kahvaltı yaparken Çınar amcam bize geldi. Babam bize gelmesinden pek memnun olmuyor gibi ama ben onu çok seviyorum çünkü her gelişinde bana çok güzel hayvan maketleri getirir ve onları bana anlatır. Bizimle birlikte kahvaltı yaptı. Şimdi hazırlanmam gerek yoksa okula geç kalacağım anneciğim ama merak etme okulda sana yazmaya devam edeceğim.
Çınar amcam da bizimle birlikte okula geldi arabada beni çok eğlendirdi. Babama onu daha çok görmek istediğimi söylüyorum ama bana pek cevap vermiyor bu konuda.
Şimdi sana Defne öğretmenimden bahsedeceğim o hayatımda gördüğüm en güzel öğretmen benimle çok güzel ilgileniyor her konuda bana yardımcı oluyor sınıf arkadaşlarımı da çok seviyorum hepsi çok iyi çocuklar ama en çok son dersleri seviyorum çünkü öğretmenim bizim için çok güzel kitaplar alıyor ve biz onları okuyoruz. Artık mektubumu bitirmem gerekiyor çünkü öğretmenime teslim etmeliyim.
Son olarak anneciğim seni çok seviyorum keşke yanımda olabilseydin belki o zaman geceleri kötü rüyalar görmezdim..\
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKSİK HİKAYE (+18)
RomansaBU KURGUDA +18 YETİŞKİN İÇERİK BULUNMAKTADIR. Pencereden takılmıştı gözlerime uzaktan ikisini izlerken yüzümde aptal bir tebessüm olduğunu bile çok sonradan fark edebilmiştim. Ona dokunuşu, saçlarını okşayışı, ona bahşettiği gülümseme içimde hep eks...