Kim Taehyung 21 de ani și cu un corp special însă el nu consideră că este special ci blestemat. El.. Poate rămâne gravid.. Ce în mod normal pentru un bărbat este imposibil. Dar da Taehyung o poate face însă acesta nu vrea asta. El vrea să fie un om normal, un bărbat normal,dar din păcate viața nu este de acord cu el.
🌈---🌈
-Domnule Taehyung, îmi pare rău dar trebuie să vă tăiem lumina!
-Dar.. Vă rog mai așteptați câteva zile vă jur că vă voi da bani cât mai în curând posibil! Vă rog domnilor
-Ne pare rău dar nu avem cum! Când veți plăti factura, ne vom întoarce și vă vom pune la loc.
-Dar...
-Îmi pare rău domnule.. "îi taie lumina apoi acei bărbații pleacă"-Aish ce naiba voi face acum? Cum voi lucra pe întuneric.. ?
Și asta de parcă nu era de-ajuns,
avea de plătit și chiria plus apa, și mai avea și datorii la bancă..-Mai bine mor... La Naiba ce viața..
-
-Agh.. Tae ce vei face?
Taehyung zâmbește fals
-Nu știu.. Probabil voi ajunge dat afară
-Dar bani de la munc-
-I-am dat la bancă.. Și nici măcar nu sunt la un sfert cu datoria "își pune capu pe masă" Chim.. Ce dracu voi face? "Oftă lung"-Nu știu.. Dar am o idee .
-Ce idee?
-Am un văr pe nume Namjoon și caută oameni pentru cafeneaua sa, ți-am spus că am un văr ce are o cafenea, nu? "Taehyung aprobă" Păi poate te poate ajuta.
-Oh mersi chim!
-Nu te bucura încă Taehyung.. oricum chiar dacă te va angaja nu cred că vei face toți bani de care ai nevoie..
-Știu dar măcar nu voi sta cu mâinile în sân în timp ce viața îmi dă palme.
-Tipic ți-e! Hai să mergem la cafenea.
-Dar nu îl suni înainte?
-Nup! Dacă îl voi suna, mă va enerva deci nu are rost. Haide!Băieții pornesc spre cafeneaua vărului lui Jimin. Au ajuns după vre-o 20 de minute. Intră Jimin primul pentru că Taehyung fuma. Termină de fumat și vrea să intre dar dă cap în cap cu un alt bărbat.
-Oh, îmi pare rău!
-Hei! A fost vina mea. Scuze!
-Este în regulă!
-Sigur ești bine? "începe să îl privească din cap până în picioare și fără să își de-a seama se halbă la fundul lui Taehyung"
-Da.. Sunt bine! E-eu trebuie să plec..Dă să plece dar îl prinde acel bărbat de braț. -Totuși cum te numești?
-Taehyung! Kim Taehyung!
-Ce nume frumos! Eu sunt Jeon JungKook!
-încântat "dau mâna dar acel JungKook părea că nu mai voia să îi de-a drumu la mână -Taehyung, nu? Pot avea numărul tău?
-E.. Eu..-Iubire vi?
"Strigă un bărbat la JungKook"Taehyung îi dă mâna la o parte- -Scuze dar nu! Eu chiar trebuie să plec! "apoi dispare"
-Al naibii are iubit dar cere numărul altei persoane.. Nu mai idioți.. "Mormăie Taehyung în timp ce se apropia de prietenul său" -Tae vino! Namjoon hyung el este Taehyung prietenul meu cel mai bun!
-Îmi pare bine!
-Și mi-e! "Zâmbește Taehyung"-Să trec direct la subiect. Eu te pot angaja dar din câte am înțeles de la Jimin ai nevoie de mulți bani iar eu nu.. Te pot ajuta cu toți din păcate.. Dar mi-a mai spus ceva Jimin. E adevărat că poți naște? "Întreabă direct dar primește o tigaie în cap"
-Ți-am spus să nu mai fi atât de direct și mai ales cu copii atât de drăguți
-Scuze.. "Mormăi"
-Nu te aud!
-SCUZE AM SPUS!
-Ok! Iar tu Taehyung dacă am înțeles bine. Ce voia să spună idiotul ăsta e că are un prieten ce caută mama surogat însă e gay și nu i se scoală penisul așa că sigur s-ar bucura dacă ar știi că există o persoană ca tine.
-Asta numești tu discreție?
"își dădu ochii peste cap"-Adică vrei să fiu mamă surogat pentru un străin?
-Tată surogat în fine. Eu doar ți-am spus și apropo este bogat îți poate da câți bani dorești. Asta vei discuta tu cu el doar dacă vrei nu te forțăm sau altceva! Mai vorbește cu Namjoon eu am de lucru!
-Pa Hyung!
-Pa băieții!
"Le făcu cu mâna apoi plecă"
-Deci te bagi?-E.. Eu..
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?