-Aish vei ceda tu!
"Mormăi JungKook"-
-JungKook.. Nu ma contactat încă..
-Poate nu vrea..
-Dar Namjoon a spus că are nevoie de bani!
-Poate a găsit.
-Eh a găsit, are nevoie de foarte mulți bani! În fine, îi voi da mesaj!
-Ai numărul lui?
-Da! Îl am de la Namjoon. Eu chiar vreau copilu ăsta! Dar pare că doar eu.
-Lucas nu începe. Am spus că și eu vreau un copil cu tine!
-Atunci fă ceva! Dacă nu,te vei fute cu vreo fată! EU VREAU UN COPIL!"Apoi pleacă"
-Tu vrei să fi legat de mine..
Nu copil...°Pov Taehyung°
Ies de la muncă destul de târziu și este nașpa că nu mai circulă nici microbuzele iar bani de taxi nu am.
Oftez apoi încep să o i-au spre casă. Dar simt un braț ce îmi atinge umărul și tresar -A..AAA "țip apoi îmi duc mâinile speriat la ochii"
-Hei! Eu sunt! Nu îți fac nimic!Îmi i-au mâinile de la ochii și dau de..
-Aish iar tu? "Întreb eu încă speriat"
-Da.. Chiar așa de rău te-am speriat?
-Da. De ce dracu mergi pe la spatele oameniilor? Vrei să mor de inimă?
-Am vrut doar să vorbesc cu tine scuze.
-E în regulă! Ce sa întâmplat? Trebuie să plec!
-Te duci acasă? Vrei să te conduc?
-Nu. Mă descurc singur!
-Ya, este târziu! Vrei să mergi singur la ora asta? Ai înnebunit?
-Exagerzi. Mă descurc! "Vrea să plece dar îl i-a JungKook în brațe apoi îl pune cu forța în mașina sa" -CE DRACU FACI?
-Te conduc acasă!
-Iar eu am spus că nu este nevoie!
-IAR EU SPUN CĂ ESTE!-DESCHIDE UȘA! VREAU SĂ COBOR!
JungKook se enervează apoi îl trage mai aproape de el -În caz că vrei să îmi porți copilu va trebui să mă respecți!
-Da cine a zis că îl va purta?
-AISH! "Îi dă drumul lui Taehyung apoi începe să conducă" Unde stai?Taehyung nu răspunde
-Am întrebat unde locuiești?Taehyung iar nu răspunde
-Ok atunci te voi duce la mine acasă!
-Nu, nu! Locuiesc -După ce îi spune lui JungKook unde locuiește își așează capul pe geam
-Taehyung, nu?
-Mda.. Ce vrei?
-De ce ești așa cu mine?
-Uite că așa vreau eu.
-Haide, spune-mi te rog. Este pentru că am intrat în tine de două ori?
-Nu! Doar nu sunt copil să port ranchiună din lucruri atât de tâmpite.
-Atunci?
-Ai iubit! Iar eu nu vreau să mă amestec în așa ceva!Se face liniște..
-Atunci.. Hai să fim prietenii promit că nu voi trece linia.. Bine dacă tu nu vrei.
-Ok...
-Serios?? "Întreabă Jungkook mirat "
-Mhm.. Și poți opri aici, pentru că am ajuns!
-Oh."oprește mașina, apoi se dă el primul jos și îi deschide ușa lui Tae "-M.. Mulțumesc!
-Cu drag!
-De acum te pot conduce eu! Nu vreau să pățești ceva.
-E în regulă pot lua microbuzul!
-Insist!
-Mai vedem! Eu trebuie să intru.
-Ok.. Noapte bună!-Noapte bună!
Taehyung se îndepărtează de JungKook dar JungKook îl strigă iar și îi făcu cu mâna Taehyung râde apoi îi face și el, apoi intră în bloc.
-"Sper să nu regret că am acceptat să fiu prieten cu tine.. "-gândi Taehyung
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?