7🌈

895 70 3
                                    

–JUNGKOOK-AHH!!

–Ce este Lucas? Lucrez!
–Vi cu mine sau nu?
–Unde?
–La restaurantu-.
–Nu am chef de mofturile tale, acum!
–Ya! Mă voi întâlni cu Taehyung!

JungKook face ochii mari atunci când îi aude numele lu' Taehyung –Taehyung?
–Mhm. În sfârșit a hotărât! Are nevoie de bani iar noi de purtător pentru copilu nostru deci toți avem de câștigat.
–Ok, vin și eu!
–Dar nu ai spus că-
–Am spus că vin!
–Ok, haide!

Apoi ies amândoi și merg
și ei spre restaurant.

—🌈

–Tae, chiar vei face asta?
–Da Chim.. Am nevoie de bani neapărat
–Pf.. Poate pot vorbi cu Namjoon să-
–Chim am nevoie de multe milioane.. Fratele și tatăl meu vor fi da-ți afară..
–Of Tae al meu..
–Uite că vin.. Trebuie să închid!
–Ok.. Dacă se întâmplă ceva sună mă voi veni după tine!
–Mhm.. Pa

Apoi închide telefonul fix când cei doi se apropie de el.

–Bună!

–Oh bună!
–Deci în sfârșit te-ai hotărât?
–Mda..
–Parcă nu voiai să faci asta? "Întreabă JungKook puțin nervos"
–Tot nu vreau dar chiar am nevoie de bani.
–Mda.. Bani.

Lucas îl lovește pe JungKook–Deci Taehyung vrei bani cât mai curând, nu?
–D.. Da
–Perfect și eu vreau copilu cât mai repede. Uite cum facem mergem la doctor să vedem dacă este totul în regulă iar apoi vom semna contractul iar apoi vei primi orice sumă dorești.
–Ok..
–Deci ești de acord?
–Da!

Lucas se ridică de la locul său și îl îmbrățisează–Sunt atât de fericit!

Taehyung zâmbește fals iar JungKook doar stătea și îi privea frustrat și parcă și gelos.

–E.. Eu mă voi duce la baie! "Spune Taehyung apoi se ridică și pleacă"

Intră în baie apoi se sprijină de chiuvetă și își privea reflexia obosită în oglindă. –Chiar.. Voi.. Face asta..?

–Asta mă întreb și eu Taehyung!

Taehyung se întoarce și dă de JungKook rezemat de perete.

–Ce...Faci aici?
–Tu ce faci aici Tae? "Se apropie de el"
–JungKook!
–JungKook ce? Doar nu fac nimic!

Se apropie de el până ajunge rezemat de perete –Tae de ce vrei să faci asta? Dacă vrei să te culci cu mine o putem face - fu oprit de palma lui Taehyung.

–IDIOTULE! CREZI CĂ EU MĂ GÂNDESC LA SEXUL CU TINE? SUNT CHESTII MAI IMPORTANTE DE CÂT SEXU!! IDIOTULE

îl împinge apoi iese nervos din baie.

–Hei, Taehyung te-ai întors!?

–Mhm.. Mergem azi la doctor?
–Da, am făcut deja programare. Să vină și JungKook și mergem!
–În regulă!

–Sunt aici!

–Atunci mergem?
–Mhm "spuse ambii de odată"

–Bună ziua domnule doctor!

–Bună dl Jeon, Bună dl Lucas! Bună dl -
–Taehyung!
–Oh, credeam că ve ți veni cu o femeie.

Taehyung își lăsa capu în jos jenat, JungKook văzu asta vorbi imediat.

–Poate face copii! Altfel nu veneam până aici.
–Imposibil!
–Atunci faceți un test!
–O.. Ok "spune doctorul nesigur pentru că el era sigur că este imposibil"

După test

–O, Dumnezeule ești ceva fenomen!
–Vedeți că se poate "spune Taehyung ironic"
–Da, îmi cer scuze!
–Dar chiar poate?
–Da! Este un fenomen, poate rămâne gravid dar bineînțeles că va naște cezariană!
–Oh ce bine! Și puteți face teste dacă ce-i doi pot face copii împreună?
–Vă referiți la Dl Jeon, și Dl Kim?
–Da!
–Sigur! Dumneavoastră puteți aștepta afară!

Lucas dă din cap apoi iese și așteaptă afară.

–Bun, deci mai întâi vă voi lua sânge! "Taehyung când aude se făcu tot roșu și începe să tremure. Doctorul a plecat să pregătească ceea ce îi va trebui. "


JungKook se apropie de Taehyung și îl atinge blând–Îți este frică de ace?
–N.. Nu dar urăsc sângele.. Îmi este frică
–Atunci îți voi acoperi eu ochii. De fiecare dată când îți va fi frică voi fi eu lângă tine și te voi proteja

–Să începem! Cine este primul?

–Taehyung hai tu primul iar după vei putea aștepta afară până va termina și cu mine

Tae aprobă apoi se apropie cu teamă de Dl doctor. Se așeză pe scaun și își strânse ochii pentru a nu vedea dar simte două mâini ce îi acoperă ochii

–Nu îți fie teamă! Sunt aici! "Îi șoptește la ureche ca apoi să o sărute ușor"

–A.. AUU! "Țipă Taehyung atunci când simte acul în mâna sa dar îl luă repede sânge"
–Gata am terminat! "Spuse blând doctorul " JungKook îl ajută pe Taehyung să se ridice dar încă nu îi luă mâna de la ochii. Îl puse pe un scaun apoi îi șoptește

–Așteaptă aici !

Apoi îi luă mâinile și intră în camera unde îi va lua și lui sânge .

Termină și JungKook.
Au terminat repede apoi medicu îi cheamă pe toți trei pentru a afla rezultatele analizelor

–Analizele sunt foarte bune! Și da cei doi pot face copii împreună. Ba chiar sunt foarte contatibili sunt șanse mari pentru a avea copii sănătoși dar și frumoși "explică doctorul zâmbind"
–Mulțumim Dl. Doctor!
–Cu drag! Puteți începe iar după vă voi aștepta la controale dar sunt sigur că totul va fi bine! Dar pot vorbi puțin cu Dl Kim în privat?
–C.. Cu mine?
–Da!
–Pot rămâne și eu? "Întreabă brusc JungKook și Lucas făcu ochii mari"

–Dacă Dl Kim este de acord desigur.
"Taehyung acceptă apoi Lucas iese iar pe hol"


–Domnule Kim, aveți probleme cu anxietatea?
–E.. Eu.."Începu să își bage unghiile în degete"
–Deci am primit răspunsul!
–Vă pot trimite la un psiholog bun-
–Nu este nevoie! Sunt bine!
"Apoi ieși afară dar JungKook nu ieși și mai stătu de vorbă cu Dl doctor"

"Începu să își bage unghiile în degete"–Deci am primit răspunsul! –Vă pot trimite la un psiholog bun-–Nu este nevoie! Sunt bine! "Apoi ieși afară dar JungKook nu ieși și mai stătu de vorbă cu Dl doctor"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum