-AISH.. FIR-AR! LA DRACU CU TOT!
-Hey, Taetae ce sa întâmplat?
-Aish tâmpiți ăștia nu încetează cu amenințările.. La dracu cu ei!
-Of bietul meu Tae.. Ce vei face?
-Am vorbit cu vărul tău voi începe din seara asta..
-Dar nu îți vor ajunge bani..
-Știu.. Dar voi face lucra așa deocamdată asta până voi găsi o altă soluție.
-Bine Taetae! "Îl îmbrățișează"🌈-🌈
Taehyung a luat o gură mare de aer apoi a intrat în cafenea. Unde bineînțeles îl aștepta prietenul său.
-A.. Ah Jimin ți-am spus că nu e nevoie!
-Știu dar nu sunt aici pe post de prieten îngrijorat ci pe post de client fidel ce sunt.-Măcar client fidel să fi.. Dacă nu poți fi fidel și în alte domenii
-Ya! Sunt un bărbat foarte fidel
-Da da.. Cred că și în somn faci sex cu persoane la care nici numele nu le știi "Se bagă și Taehyung"-Ya, tu cu cine ți?
-Cu dreptatea Jimin, cu dreptatea!
-Atunci dreptatea să te ducă acasă.
-Chim?
-Ce vrei?
-Nu mai ai carnet "râde"-AGH.. Te urăsc..
-Da, și eu te iubesc! "Râde"
-
După ceva timp Taehyung începuse să lucreze nu îi era greu pentru că a mai lucrat în domeniu și nu numai. Chiar îl uimește pe Namjoon cu atenția și răbdarea sa iar clienți și mai ales clientele îl plăceau și îl complimentau de fiecare dată când îl vedeau.
-Taehyung poți lua
o pauză dacă vrei!-Nu este ne-
-În sfârșit, o pauză!
-Da că ai și muncit prea mult"spune Namjoon apoi pleacă"
-Mergem Tae?
-Unde?
-La dracu! La o tigare, hai!!
-Dar tu nu fumezi!
-Taehyung te-ai tâmpit, mamă? Eu nu dar tu da! Hai dracu o dată!Taehyung își dă ochii peste
cap apoi iese din cafenea dar dă iar peste cineva..-Au.. Scuze..
-Aish iar tu? "Spune Taehyung atunci când îl văde pe tipul pe care îl vedea cam des după părerea sa"
-Oh băiatul frumos ce poate naște!
-Măcar sunt frumos "dă din umeri apoi pleacă dar Jungkook se ținea după el" -De ce mă urmărești?
-Încă nu mi-ai dat numărul tău!
-Tu glumești? La ce îți trebuie numărul meu?
-Să vorbim, firește-Dacă ai ceva de spus, spune-o acum!
-E.. Eu.. Chiar nu vrei să mi-l dai?
-Nu! Oricum dacă este vorba de sarcină și etc încă nu m-am hotărât!
-Oh.. Lasă asta.. Vreau doar să - fu oprit de Jimin-Oh, tipul sexi!
-Hă?
-N.. Nimic, nimic! Noi plecăm! "Îl trage după el pe jimin "-Ho ușor, nu ne mai urmărește!
-Aish nu mai pe tipul ăsta îl văd!
-Lasă asta. Ce a-ți vorbit?
-Mai nimic, a intrat iar în mine, apoi mi-a cerut numărul și cam atât.
-Și il ai dat?
-Normal că nu! Eu voi pleca,am de lucru! "Apoi pleacă"-Ce prost ești! Nu știi de loc să îți trăiești viața! "Spune Jimin în spatele lui Taehyung "
-Chiar că nu știe! "Spuse un tip ce își făcuse prezența lângă Jimin"
-Oh tipul sexi!
-Mhm.. Te pot ruga ceva?
-Vrei să îți dau eu numărul, nu?
-Da, te rog pentru că el sigur nu mi-l va da.
-Numărul nu pot să ți l dau pentru că aș încălca o regulă importantă a prieteniei dar îți pot da Instagram ul lui pentru că de el poți face rost și singur.
-Ok, ok!JungKook îi dă telefonul lui Jimin iar acesta îi dă Instagram ul lui Taehyung. Apoi zâmbește pervers iar din cele din urmă pleacă zâmbind.
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?