26🌈

820 59 1
                                    

°°Pov Jungkook°°

Au trecut 4 luni de când Taehyung locuiește în casa mea, și sincer acum abia aștepț să ajung acasă pentru a-l putea vedea. Chiar dacă el ține distanță eu nu pot, am simțit de prima dată de când l-am văzut că eu nu pot să îi fiu doar un prieten. De ce l-aș lăsa să îmi scape?:)

*Cioc, cioc, cioc*

–Intră!
–Hey Jungkooki
–Ce dorești? Și de când bați la ușă?
–De unde știi că vreau ceva?
–Pentru că tu mă alinți doar când vrei bani. Deci câți bani vrei ?
–Ce bine mă cunoști. *zâmbește* păi vreau să merg la Moll , și îmi trebuie ceva bani. *se apropie de mine *
–Ok *îi dau un card* poftim!

El face ochii mari –Este -
–Stai liniștit nu este cardul meu,este doar unu unde sunt câțiva bani. Doar știi că nu am încredere în tine.
–Ce om..
–Se numește precauție. Ce mai aștepți?
–Păi nimic, aștept ca Tae să se pregătească.
–Ce treabă ai cu el? Și pentru ce?
–Păi îl i-au cu mine
–Doar voi doi?
–Nu, mai vin doi prietenii de a-i mei. Și unuia dintre ei i-am arătat o poză cu Tae și a spus să i-l duc la întâlnire.

Brusc mă schimb la față
–De ce dracu arăți poze cu el? Și stai el a fost de acord?
–Mhm "dă din umeri" prostuțule tu doar nu crezi că te place, nu? *râde* Doar știi ce crede el despre noi și adică tot. Nici nu cred că te va accepta vreodată la cum se comportă.
–Nu fi atât de si- am fost oprit de ușa ce fu deschisă și pe i-a intră Tae ce era îmbrăcat într-un.. Tricou scurt, o pereche de blugi pe talie și cu o bluză Alba subțire deasupra.

Doamne cât de bine arată omul ăsta.. Imi trag vocea și vreau să vorbesc însă Lucas mi-o i-a înainte.

–Wow, Tae, arăți minunat!

–Mulțumesc! *zâmbește*
–Unde crezi că te duci așa?
–În oraș logic! *spune simplu iar apoi îl trag lângă mine *Atunci voi veni și eu.
–Dar Jungkook nu-l voi mânca. Cred
–Am spus că vin și eu!

*îl i-au de braț pe Taehyung apoi ieșim din casă cu Lucas după noi*

În mașină

Astăzi nu am chef de condus așa că conduce șoferul. Vreau să mă pun în spate însă Tae dă să se pună în față.

–Tae ce faci?
–Mă așez.
–Văd însă te așezi pe locul greșit! *îl trag lângă mine în spate* ăsta este locul tău!
–Eu vreau să stau în față! *dă să se ridice însă îl trag eu înapoi*
–Rămâi aici *vrea să se ridice din nou* te rog Tae.. Lasă-l pe Lucas să stea în față.
–Da Tae, Lasă-mă pe mine. Imi este rău de mașină.
"se bagă și Lucas îmi dau seama după privirea lui Taehyung că a înțeles greșit însă nu voiam să insist sau să îl supăr așa că am ales să tac exact cum am făcut în ultimile luni.. Sau în ultimii 2 ani.. "
–Oh, ok *spune Tae apoi se așează însă își pune căștile în urechi*

–Ce faci? *mă întreabă atunci când îi trag o cască din ureche.*
–Pot asculta și eu cu tine? Te rog? Mhm.. Te rog *fac față de catelus*
–Fie, doar taci.
–Să trăiți *își dă ochii peste cap iar eu chiocotesc"

După ceva timp Tae adoarme iar eu îi rezem capul pe umărul meu. Îl văd pe Lucas cum se uită urât la noi însă îl ignor și îmi închid și eu ochii până la destinație. Ajungem după vre-o jumătate de oră, și își făcu prezența și ce-i doi "prietenii" a lui Lucas.

–Lucas, aici!
"Îl strigă unu din ce-i doi"

–Haideți
"se uită la noi apoi o i-a înainte"
–Tae chiar vrei să mergi?
–Da, doar nu am venit degeaba până aici.
–Putem merge undeva doar noi doi.
–Kook nu am chef de glume "apoi pleacă la restu"

Eu oftez –"Dar nu a fost o glumă.. "

M-am dus și eu la restu, Lucas a făcut prezentările însă nu am fost de loc atent la numele lor eram prea ocupat să mă holbez la Taehyung .. Dar văd dintr-o dată că unu din cei doi se apropie de el și începe să îi vorbească iar Tae îi zâmbește .. –AISH! "Țip eu deranjat"

–Ce sa întâmplat Kook?
"Mă întreabă Tae"
–Jungkook ești oK?
–Haideți doar să plecăm de aici. Nu vreau să mai stau în soare.
–Oh ok.

Apoi mergem spre intrare, ăla tot se apropia de Taehyung așa că l-am tras lângă mine –Kook!
–Stai lângă mine!
–Kook ai înnebunit?
–Da am înnebunit. Dar stai cu mine te rog.
–Aish te comporți ca un copil

"apoi merge înainte "

𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum