42~𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐨𝐥🥺

844 68 16
                                    

Trecu 3 zile nenorocite de când Tae este adormit în acel pat.. Trei zile în care JungKook a luat-o razna.. Nu mânca, ci doar stătea lângă Tae, nu îl părăsea nici-o clipă , și chiar și atunci când trebuia să o vadă pe micuță ieșea și se întoarcea foarte rapid. Se ruga non-stop pentru micul său tigru. Avea atâtea să îi spună, voia să îi vadă zâmbetul său frumos voia să îl vadă cu micuța.. Voia atât de mult ca Tae să se trezească..

...

-Domnule, trebuie să mâncați ceva..
-Domn doctor, vreau să aduc fetița aici poate o va ajuta și pe ea dar și pe Tae. Oricum nici fetița nu este prea bine..
-Da, aveți dreptate,nu prea mănâncă.. O vom aduce imediat.
-Mulțumesc. "Aduce fetița și Jungkook se apropie de Tae cu fetița în brațe"

-Uite baby.. A venit fica noastră să te vadă.. Trezește-te , bine?

O pune ușor lângă el și micuța începe să plângă dar spre mirarea la toți plânsul celei mici i-a provocat lui Taehyung o altă criză.. -SCOTEȚI-O DE AICI ACUM!!

Fetița începu să plângă foarte tare, Jungkook și el plângea însă a ieșit cu fata de acolo și aștepta pe hol plângând

-ACUM! 1,2,3 PUNEȚI
"se zbat doctori pentru viața lui Taehyung însă părea totu în zadar.. " Trezește -te! Domnule Kim. 1 , 2, 3 ..

"Taehyung " -Dormeam, și am auzit glasul lui Jungkook, al lui Jimin, yoongi , voci necunoscute însă am auzit și un plâns.. Ce mi-a rupt inima.

-Atunci trezește-te !
"Se auzi o voce foarte cunoscută"

-M.. Mami? "Sare la ea în brațe" Mamii!
-Puiul meu mic "îl îmbrățișează strâns"
-Mami.. Îmi pare.. Foarte rău.. Foarte rău..
-Puiule nu este timp de asta.
-Ba da mami.. Vreau să știi că regret că am dat vina pe tine,și-
-Taehyung puiule, Jungkook are nevoie de tine.
-Nu îmi pasă.. Ma mințit
-Da, te-a mințit însă dacă îți spunea de la început adevărul te întâlneai cu el? Îți spun fiule că nu o făceai iar Yu-ri?

-Yu-ri?

-Da fiule Yu-ri, fica voastră. Ea nu are nici-o vină. Ea mai exista acum dacă nu te mințea Jungkook? Nu fi prea dur fiule pentru că iar vei ajunge să regreți
-Și ce pot face?
-Să te trezești.
-Dar nu pot-
-Ba poți! Tu poți totul, însă nu vrei. Fiule nu renunța atât de ușor luptă pentru copilul tău.
-Dar mi-l vor lua oricum.
-Cine zice? Este fica ta, luptă pentru ea.
-Mami.. "Plânge" îmi vreau fetița.. Este a mea.. Nu vreau să o pierd și pe ea..
-Atunci du-te la ea, du-te și ai grijă de ea așa cum a avut mami de tine, pui.
-Dar tu mami?
-Eu? Vă voi proteja de aici de sus, nu îți face griji ne vom reîntâlni însă nu acum. Tu trebuie să lupți, du-te fiule du-te
"îl împinge spre o lumină puternică"

-

-1, 2 3 -L-am pie- vru să spună însă Taehyung deschise ochii brusc

-SA TREZIT!!!

Doctori răsuflă ușurați -Miracol, cu adevărat un miracol.
-Y.. Yu-ri?.. U.. Unde este.. Fica mea..?

Întreabă fără putere

-Este într-un alt salon, o veți vedea curând vă rog să nu vă forțați.

Doctorul merge fericit să îi informare rudele-Rudele lui Kim Taehyung?

Toți sau întors spre dl doctor -Da?
"întreabă toți plângând"
-Taehyung...
-Ce este cu el?
-Păi.. -
-Vă implor nu vă jucați așa cu noi..

-Taehyung este bine, sa trezit.

–C.. Cum? Vreau să îl văd.
–Și eu.. "Spune kai plângând"
–Kai ai ajuns..
–Mhm.. Unde este fratele meu?
–Haideți după mine, vă rog.

Merg cu toți în salon la Taehyung însă JungKook stătea undeva ascuns în spate

–Hyung..
"Se apropie Kai de el plângând"
–U-ursuleț.. Unde.. Este fica.. Mea..
–Aici! "Apare Jimin cu ea în brațe și io dă ușor" Fica.. Mea "începu să plângă și el nu era singurul toți plângeau și mai ales JungKook.. Nu putea spune prin cuvinte cât de fericit este în momentul ăsta. –Fica.. Mea "o sărută pe frunte și micuța începu să zâmbească "

O ia de manuță și cea mică îl prinde de deget și nu îi mai dă drumul.

–"Mulțumesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–"Mulțumesc.. Yu-Ri că te-ai născut, și că mi-ai dat șansa să îți fiu părinte. Îți promit că voi face totu pentru a putea fi împreună pentru totdeauna fica mea"

𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum