După 3 zile, Taehyung a fost externat și de atunci a stat la Jimin. Știa că va trebui să se întoarcă pentru că a semnat un contract dar nu prea voia să îl vadă pe JungKook sau să îl asculte pe Lucas.
-Tae, te vei întoarce?
-Nu vreau dar trebuie Chim.
-Știu dar eu chiar nu mai vreau.. Îmi este atât de m-
-Să nu îți fie milă de mine Chim!
-Scuze.. "Spune și lasă capu în jos știa că Taehyung urăște atunci când îi este milă cuiva de el tocmai de-aia nu prea dă explicați "Taehyung se apropie de el și îi ciufulește părul -Chim?
-Mhm?
-Vreau clătite cu ciocolată și căpșuni cu vanilie!
-Se poate combinația asta?Taehyung dă din umeri -Dacă nu se poate, o faci tu să meargă!
-AISH.. Ai noroc că ai un bebe că altfel-Taehyung chiocotește apoi Jimin pleacă să îi pregătească clătitele.
🌈...
-Tae vino la ma- se opri atunci când văzu că Tae era adormit pe canapea.
Jimin zâmbește apoi îi i-a părul de pe față, voia să îl trezească dar auzi soneria la ușă apoi bătăi.
-AISH CE TÂMPIT ESTE LA UȘĂ?
Țipă Jimin dar aude plânsete nemulțumite de la prietenul său. Jimin optează apoi merge la ușă,întâi se uită pe vizor și vede că este -
-Ce naiba? ce face tipul sexi aici? "Stă pe gânduri câteva secunde dacă să deschidă sau nu dar bătălie începu să continue și nu avea de gând să se oprească așa că respiră adânc apoi deschide
-Ce faci ai- fu oprit de JungKook ce la împins din ușă pentru a putea intra.-Ya! Unde naiba te crezi? de intri așa!?
-Unde naiba este Tae?
-Vezi cum vorbești! Și mai ușor că doarme!
-Doarme? Se simte rău?
-Nu te preface că îți pasă! Ar trebui să ai mai multă grijă măcar pentru copilul ăla..
-Adică? Ce nu am?-Dacă aveai mai ajungea Tae al meu așa? Nu mai din cauza ta și a lui idiotul de gagică tu.
-I-a făcut Lucas ceva?Jimin nu răspunde ci doar se uită în altă parte -AISH.. eram sigur.
-În fine , de ce ai venit aici?
-Pentru a-l lua pe Tae acasă d-aia!Apoi se uită prin dormitor dar nu îl găsește-Ai spus că doarme.
-Pe canapea!JungKook oftează apoi merge la Tae. Se așează jos pe covor, îi i-a părul de pe frunte apoi îi sărută fruntea. Tae tresări imediat la atingerea sa -J.. JungKook? -întreabă cu ochii închiși
-Da îngeraș, eu sunt! Am venit să te duc acasă.
-Dar.. Nu vreau..
-Stai liniștit, voi fi mereu lângă tine și lângă copil!Taehyung zâmbește scurt apoi îl ajută JungKook să se ridice. Taehyung chiar dacă era în picioare încă stătea cu ochii închiși. -Chim?
-Da TaeTae?
-Îmi aduci tu clătitele? Te rog
"face botic "Jimin se apropie de el și îl trage de fălci -Desigur TaeTae
"apoi îl sărută pe obraz. JungKook stătea într-un colț și își strângea pumnul ne mai suportând la tras pe Taehyung de lângă Jimin apoi au mers la mașină"
JungKook i-a deschis ușa apoi a urcat și el -Puneți centura! "Spune rece"
-O.. Ok. "Încerca să o pună dar nu prea reuși, JungKook văzând asta la ajutat . După ce a terminat a vrut să se retragă dar făcu contact vizual cu Taehyung"-Tae?
-Hm? "Răspunde tot roșu"
-T.. Te pot sărută? "Întreabă privindu-i pofticios buzele"
-M.. Mai bine nu.. Nu vreau ca Lu- fu oprit de buzele lui JungKook ce le atăcă pe ale sale. Tae îl împinge" JungKook!
-Tae nu știu ce prostii ți-a zis idiotul de Lucas dar nu îl crede, bine? Hai să fim doar noi doi atunci când suntem singuri așa cum am vorbit. Te rog TaeTae oftează apoi aprobă din cap..
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?