Lucas sa întors acasă de dimineața devreme însă fu surprins neplăcut de faptul că codul de la ușă era schimbat.
–FIR-ARRRR!! CE DRACU ESTE ASTA?? "Oftează apoi începe să arunce cu pietre în ușă."
–Ceea ce meriți!
Apăru JungKook în spatele lui. –Kook- "Dă să se apropie de el" Lasă-mă să îți explic.
–Ce să îmi explici? Hă? Faptul că ești un funstangiu și jumătate? Oh, știu asta deja.
–Kook nu este așa jur.. Nu știu ce ți-a spus ăla dar eu nu i-am făcut n-
–DA NU I-AI FĂCUT NIMIC PENTRU CĂ AM APĂRUT EU!–Kook nu este așa.. "Face pași spre el însă JungKook se dă în spate. "
–Lucas ajunge. Am obosit!
–Atunci voi spune totul!
–Dă-i drumul! Spune ce vrei ,și cui vrei. Deja m-am săturat de amenițările tale.
–Atunci ce părere va avea Taehyung, hă?
–Sincer? Habar nu am însă ceea ce am învățat despre el este faptul că este sensibil, iubăreț și înțelegător nu știu sigur dacă mă va ierta sau dacă mă va accepta însă voi face tot posibilul și voi da totul pentru el.–Tu chiar ești prost!
JungKook nu arată nici-o emoție ci doar merge către ușă -Și să îți mai spun ceva, Tae nu este ca tine. Chiar dacă i-ai greșit el nu îmi va spune niciodată ce simte cu adevărat pentru că îți caută scuze și tot el se simte vinovat. Și știi de ce? Pentru că are un suflet de aur asta este diferența dintre tine și el.
"Apoi intră în casă"
–AISH!! LA DRACUUU!!! LA DRACU!
–Era Lucas?
–Oh, te-ai trezit baby?
–Nu mi-ai răspuns la întrebare.JungKook își dă bluzonul jos apoi se așează lângă Tae și își rezeamă capu pe umărul său–Mhm, Îmi pare rău Tae..
–Pentru ce? Kook tu nu ai greșit cu nimic.
–Da, dar tot mă simt vinovat.
–Eu mă simt înfometat, ce facem?JungKook chiocotește–De asta mă ocup eu, tu du-te și fă un duș "îl sărută"
–Mhm "îl sărută și el la rândul său"După ceva timp JungKook termină de făcut micul dejun iar Tae a terminat cu dușul. După ce au terminat cu totul se pun la masă și mănâncă împreună.
–Kookie..
–Da baby?
–A.. Azi poți rămâne cu mine?
–Desigur baby. Îmi poți cere asta oricând de fapt îmi poți cere aproape orice.
–Aproape?
–Mhm, este un lucru pe care nu ai voie să mi l ceri și chiar dacă o vei face eu nu voi fi de acord niciodată cu asta.
–Cu ce anume?
–Cu statul departe de tine.Taehyung se înroși–Despre ce vorbești?
–Taehyung sunt serios.
–Aish ce siropos ești , și este abia ora 10JungKook chiocotește iar Tae bufni în râs– Tae, ce vrei să facem după?
–Vreau să ne uităm la film și să pap multe, multe căpșuni cu ciocolată.
–Of tu și căpșunile tale...–Kook ne stricăm prietenia!
–Ya de când suntem noi prietenii?
–Oh.. Hmm?Se făcu liniște – Ce avem noi nu este prietenie, tu ești al meu!
Ce făcu o liniște profundă .Taehyung nu știa cu ce să răspundă și asta îl agita.
–E.. Eu voi alege filmul "spune Tae apoi dispăru din bucătărie"
–"Se simte așa incomod atunci când vorbesc cu el despre iubire sau chestii de genul.. Oare așa este doar cu mine? Oare chiar nu mă va putea accepta niciodată? .. Eu ce am..? "
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasiKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?