Taehyung stă la Jimin de câteva zile însă îi simte dorul lui jungKook dar cum este el foarte încăpățânat refuză să îi accepte scuzele sau să vorbească cu el
-TAEHYUNG-AHHHH
-De ce naiba țipi?
-Haide pregătește te , azi te scot în oraș.
-Pui de găină, Te-ai tâmpit?
-Nu, dar bebe nu a mai ieșit de mult, vrei să îl înveți doar în casă?
-Da, ce are?
-Taci, și schimbă-te.
-Nu am haine.
-Hai să moară tac tu ăla tâmpit? "Deschide dulapul" fără scuze!
-Ok ok.După ceva timp Tae sa schimbat iar cei doi au plecat. -Unde mergem?
-La un film, apoi mergem să mâncăm.
-Stai asta este ciudat, tu nici măcar din milă nu faci asta. Deci pe cine vrei să vezi?
-AISH! Ce bine mă cunoști..
-Scuipă totu acum!
-Ok "apoi chiar scuipă "-AISH, ATÂT DE SCÂRBOS!!
-Tu mi-ai spus, iar eu te-am ascultat.
-Iac, ce găină tâmpită. Deci?
-Îl cheamă Yoongi.. Și este barman la un bar din Moll.. Însă mă evită ,și chiar m-am dat la el.
-I-ai spus că este genul tău și că ai face-o cu el, așa-i?
-Da, de unde știi? "Întreabă mirat"
-Așa le spui la toți.. "Își dă ochii peste cap" dacă te-a refuzat înseamnă că este deștept.-Yaa, tu cu cine ți?
Bine tigru prost, bine.-Hai să mergem, te voi ajuta.
-Yess "îl pupă pe obraz" D-aia te iubesc eu pe tine
-Credeam că,pentru faptul că sunt adorabil.
-Mhm și de-asta. Vrei să vezi o poză cu barmanul meu sexi?
-Aish deja ai poze cu el?
-Normal , îl urmăresc de o lună.
-Doamne cu cine sunt eu prieten..
-Taci și uită-te.-Ce dracu este asta?
-Poză, logic."Sărută ecranul telefonului"
-Ești prost? Nici nu i se vede fața.
-Și? Tot este frumosTaehyung oftează apoi Jimin începe să conducă. Întâi au mers să vădă un film pentru că tura lui acel "Yoongi" încă nu începuse iar după ce au terminat de văzut filmul au mers direct la acel bar.
Sau așezat la o masă și barmanul a mers să le i-a comanda -Poftiți meniurile, Stai iar tu din nou? " Se uită la Jimin iar jimin îi trimite un pupic "
Taehyung râde și asta îi atrage atenția barmanului -Tae?
-Hă? "Se uită mai bine la el" Yoongi hyung? " se îmbrățișează " doamne ce mult a trecut.
-Ce ai mai făcut? Totu bine? Tatăl tău?
-La pușcărie..
-Oh, vezi să nu pleci, după să povestim.
-În regulă, apropo el este Jimin "arată spre Jimin ce privea uimit " este bunul meu prieten.
-Oh, el este acel Jimin, îmi pare bine. Sincer la început am crezut că este un pervers nebun .
-Nu ai fost prea departe "primește o palmă ușoară de la Jimin" -Eu voi pleca la muncă, dar ne vedem curând.Zâmbește apoi se salută și pleacă.
-TAEE!! de ce nu mi-ai spus că îl ști??
-Este vina mea că tu nu mi-ai arătat fața lui?
-Dar ți-am spus numele lui.
-Crezi că doar pe el îl cheamă Yoongi?
-Oh.. Apropo de unde îl ști?
-Păi este vărul meu din partea mamei.
-Ah.. Am înțeles, acum chiar am nevoie de ajutorul tău.
-Normal, mereu ai "îi face cu ochiul"Peste câteva ore Yoongi termină și cei trei au mers să se plimbe și să povestească , ba chiar au făcut și poze.
Pov JungKook- privirea acea a lui îmi rupe sufletul.. Mă uit la poza aia minute bune.. Și mă tot întreb cine este acel tip. I-au telefonul și îl sun însă răspunde o voce necunoscută.
-Alo?
-Cine naiba ești? Și de ce răspunzi la telefonul lui Tae?
-Asta nu este treaba ta "Kook idiotu
"râde apoi închide "Eu oftez nervos apoi îmi i-au cheile de la mașină și pornesc spre casa lui Jimin.Așa nu se mai poate.. Tae este al meu!
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?