8🌈

866 69 0
                                    

–Dl.Jungkook. vă rog să
vorbiți cu el este tânăr are toată viața înainte este păcat!

–Dar este grav?

–Depinde în ce stat a ajuns. Dar cred că deja este în depresie dacă nu este foarte aproape. Poartă mereu mâneci lungi?
–Din câte am văzut eu, da!
–Înseamnă că se taie!
–CUM?
–Vă rog vorbiți cu el să meargă la un psiholog, se poate face bine. De la depresie se poate ajunge chiar la sinucid

–Nu va ajunge acolo!
Voi avea eu grijă!

Apoi pleacă.

Ies toți trei din spital. JungKook fiind obișnuit să îi deschidă ușa lu' Taehyung i-o deschide fără să își de-a seama, iar Taehyung intră fără să se gândească prea mult.

—🌈

–JungKook ești bine? "Îl întreabă Lucas"
–Da

Lucas zâmbește apoi îl sărută pe obraz asta făcându-l pe Taehyung să strâmbe din nas. Își îndreaptă privirea spre geam și observă că nu este drumul spre casa sa.

–D.. Dar unde mergem?

–La noi acasă!
–C.. Cum?
–Păi mâine vom semna contractul iar seara ve ți începe treaba! Nu vrei bani cât mai curând? Mâine dimineață îi ai!
–O.. Ok.. "iar începe să își înfingă unghiile în degete"

JungKook își așează oglinda mai bine pentru a-l vedea și observă că iar a început cu unghiile așa că pune frâna.

–A.. AAA

–JUNGKOOK TE-AI TÂMPIT?
–Scuze..
–Taehyung ești bine?
–D.. Da

De fapt nu prea era sa lovit cu capul de geam și chiar sa înroșit.

°Acasă la cei doi°

–Taehyung tu vei sta în camera pentru oaspeți!
–Ok..
–Hai să îți arat camera!

Taehyung merge după Lucas în "noua lui camera " intră și vede doar un pat și un dulap mare cu o oglindă și o masă mică.

–Știu este foarte simplă! Dar sunt sigur că o vei arănja așa cum îți place!

Taehyung aprobă zâmbind fals apoi le-a spus că va merge până acasă pentru a-și lua ceva lucruri iar JungKook a insistat să îl conducă iar Taehyung a acceptat într-un final

–Tae ești bine? "Îl întreabă după ce pornește mașina"

–Da.. Și te rog nu te mai comporta așa cu mine! Este al naibii de ciudat
–Așa cum?
–Ciudat.. Pari mereu îngrijiorat.. Poate se va supără Lucas
–Cui îi pasă?
–ȚIE? este iubitul tău!
–În fine.. Fruntea ta este ok?
–Ce..? Oh.. Da e ok

JungKook oprește mașina apoi îi pune mâna pe frunte. -Este ok pe naiba! Este roșie, of Tae îmi pare rău ! "Apoi îl sărută pe frunte foarte delicat" vom merge până la farmacie mai întâi!
–O.. Ok
–Vezi că ne putem înțelege? "Apoi îl sărută iar pe frunte apoi își lipește fruntea de a lui Taehyung"

–Ești atât de frumos!

Tae se înrosește –Putem.. M.. Merge..
–Sigur.. Te pot săruta scurt?
–JungKook..
–Doar un sărut..
–Fie dar ultimul!
–Nu promit dar ok "apoi se sărută dar nu scurt când își simt buzele unuia celuilalt mâinile lor au început să se plimbe iar emoțiile și fluturași să crească. Era ceva ciudat dar se simțea atât de bine JungKook era conștient că nu era bine și că poate greșește dar se simțea atât de atras de Taehyung în cât nu-i pasă de absolut nimic.

După ce se despart din sărut, jungKook continuă să conducă până la apartamentul lui Taehyung. Taehyung intră își i-a câteva lucruri apoi merg înapoi la casa lui JungKook și a lui Lucas.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum