༆𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧༄

776 67 11
                                    

Jimin nu la lăsat pe Yoongi până nu i-a dat numărul și contul de line.

–YESSSSS, ÎN SFÂRȘIT VA FI AL MEU!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–YESSSSS, ÎN SFÂRȘIT
VA FI AL MEU!!

Tipă Jimin ca pe apoi să îi trimită adresa
. –Ahgg azi mă voi distra cu baiatul meu fierbinte, yess

Mai vorbește câteva minute bune singur apoi începe să se pregătească.

După vro a o oră jumătate soneria de la ușă își făcu prezența, jimin merge fericit să o deschidă însă nu era cel pe care îl aștepta.

–Bună ziua, poftiți comanda.

–Dar nu am comandat nimic.
–Am făcut-o eu! "Apăru Yoongi, i-a cutia de la curier apoi plătește" Mulțumesc.

Jimin intră în casă cu Yoongi pe urmele sale. –Vrei ceva de băut?
–Da dar mai târziu. -Jimin vru să meargă până în bucătărie însă la tras Yoongi de braț și începu un sărut.

–Atât de nerăbdător "Vorbește Jimin în sărut" –Eu pentru asta am venit. "Îi pune mâna pe fund și îl strânge de el"

Ahhh


–Ce frumos gemi "îl i-a în brațe până în dormitor. Apoi îl aruncă pe pat apoi se pune peste el și începe să îl sărute fierbinte" –De acum să îmi spui daddy.
–D.. da daddy
–Bun băiat "îi dă tricoul jos și începe să îl sărute pe abdomen "Ah așa bun

Jimin zâmbește apoi face schimb cu Yoongi acum el fiind deasupra. Îi dă cămașa jos și începe să îl sărute pe abdomen și să îi sugă sfârcurile însă făcea toate acestea în timp ce se mișca pe el –A.. Ah"Îl apucă de fund"

La mai lăsat să continue câteva minute apoi la dat jos și sa pus el deasupra, dar înainte a luat cutia ce tocmai a comandat-o –C.. Ce ai acolo?

–Vei vedea baby, vei vedea.

Deschide cutia și în ea era- erau cătușe, o curea, și lubrifiant. –O.. Oh..
–Dă-mi mâinile baby "vorbi pe un ton dur " Jimin îi dă mâinile și îi pune câtușile, apoi îl întoarce pe spate. Îi dă pantaloni jos cu tot cu boxeri apoi îi pune lubrifiant la intrarea sa. –Ce fund.. AH..

Își pune lubrifiant și pe membru ca pe apoi să intre în el și să se miște imediat.

–Scuze, însă nu am răbdare

–Da cine ți-a spus să ai? Fă ce vrei.

Yoongi zâmbește apoi începe să se miște brutal și rapid. I-a cureaua și o plimbă pe spatele mic a lui Jimin.

–A.. AHH "Urlă Jimin de plăcere atunci când Yoongi îi atinge prostata" AHH..
–Îți place baby, hă?
–D.. da daddy "își înfinge unghiile în spatele lui Yoongi" A.. AHH DADDY.. AH

Yoongi îl prinde de șolduri și îl ridică în poziție de capră, apoi iese puțin din el, și îi dă cu cureaua –A.. AHHH DADDY
–Hmm baby, hmmm

Îi mai dă câteva curele apoi intră din nou în el și se mișcă mult mai rapid.

–A.. AHH.. Daddy.. Eu îmi voi.. Da.. Ah

–În regulă baby, vino pentru mine.

Apoi jimin își dă drumul cu un geamăt lung și ascuțit . Yoongi mai face câteva mișcări apoi își dă și el drumul.

După ce au terminat, au mai stat puțin în pat uitându-se unu la celălalt, apoi au intrat la duș. –În sfârșit te-am găsit.
"Spune Yoongi brusc " –Hă? Adică?
–Poveste lungă, însă tu ești primul bărbat ce a reușit să mă satisfacă cu totul.
–Probabil nu ai încercat tu prea mulți.
–Ba am încercat chiar foarte mulți, am făcut-o chiar și cu fete, dar degeaba.

–Oh.. Păi logic există doar un Park Jimin

–În orice caz "îl trage mai aproape de el" de azi ești al meu, deci să încetezi cu culcatu cu toți, clar?

Jimin zâmbește–Depinde cum te comporți "Atunci Yoongi îi dădu o palmă tare peste fund "

-Glumesc, glumesc

–Apropo, vărul meu nu stătea cu tine?
–AISH, TAEE AL MEU -iese rapid din duș apoi își i-a telefonul și vrea să îl sune pe Tae însă vede un mesaj de la el

–Apropo, vărul meu nu stătea cu tine? –AISH, TAEE AL MEU -iese rapid din duș apoi își i-a telefonul și vrea să îl sune pe Tae însă vede un mesaj de la el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum