9🌈

936 81 1
                                    

-JungKook putem vorbi?
-Despre ce?
-Ce este între tine și Taehyung?
-Nimic, ce să fie?
-Sigur?
-Lucas! Nu te comporta de parcă ți-ar păsa! Nu am vorbit că fiecare cu viața sa?
-Ba da! Dar nu am vorbi și despre faptul că trebuie să avem un nenorocit de copil?
-Și ce nu vom avea?
-Așa sper! Vreau să dorm singur!
-Atunci ieși și dormi în altă cameră! Lucas de când umbli cu unu și altu a-i început să uiți cu cine vorbești!
-Acum cine este gelos?
-Eu sigur nu! Doar spun că dacă ești curvar nu aștepta ca eu să fiu un sfânt !

Apoi intră în baie și sa și închis!

A doua zi

-Neața! "Spune Taehyung atunci când îi vede pe ce-i doi la masă"
-Neața!
-Neața Tae!
-Nu i ei micul dejun cu noi?
-Nu mănânc de dimineață scuze
"minte Taehyung"
-Oh, după ce vei fi gravid cu copilu nostru vei fi obligat!"Spune Lucas iar și Taehyung cât și JungKook își dau ochii peste cap"
-În 20 de minute va veni un domn cu contractul, poți face un duș până atunci!
-Ok "apoi Taehyung pleacă"

-Nu crezi că ai cam prea multă grijă de el?
-Iar tu nu crezi ești prea al dracu?
-JungKook!
-Eu m-am saturat! "Se ridică de la masă"

🌈...

-Semnați aici! Și aici. Am terminat!
-Mulțumim! "Spun cei trei"
-Cu plăcere, la revedere!
-Taehyung, poftim bani!

Lucas îi dă un cec cu toți bani pe care i-a cerut Tae. Tae zâmbi imediat atunci când văzu bani, îi luă și le spuse că trebuie să iasă până în oraș.

-Vezi după ce a primit bani a și fugit!

JungKook nu spune nimic ci doar iese din casă, urcă în mașină și începe să îl urmărească pe bărbat.

Taehyung merge direct la bancă.

-Ce naiba face la bancă? "Spuse JungKook din mașină"

După ce iese Tae, jungKook intră că să afle ce a făcut Taehyung acolo

-Mă scuzați pot află ce a făcut Dl de mai devreme?
-Dl Kim Taehyung?
-Da!
-Sigur! A trimis o sumă mare de bani la numele aceste "îi arată "
-Kim Kai
-Da Dl!
-Mulțumesc!
"Apoi pleacă iar pe urmele lui Taehyung dar îl văzu cu Jimin așa că a încetat să îl mai urmărească.. "

Seara

Taehyung se întoarce acasă la timp pentru ultimele pregătiri..Intră în casă și îl observă doar pe JungKook cum stătea în living pe canapea uitându-se la televizor. -B.. Bună "
-Oh, Taehyung te-ai întors!
-Mhm.. Unde este Lucas Hyung?
-În oraș! Apropo ne-a urat succes!
-Oh..
-Mergem în dormitor?
-D.. Da..

JungKook intră primul
apoi intră și Taehyung.

-Tae chiar vrei asta?

-E.. Eu.. Doar am semnat un contract..

-Dă-l dracu ! Eu voiam ca prima noastră seară să fie altfel nu să fie forțată.. "Taehyung doar își lasă capu în jos timid"


-JungKook.. Mai știi .. Că.. Mi-ai spus ieri că dacă îmi este frică să te anunț..
-Da Tae..
-Păi.. Îmi este foarte teamă..

JungKook se apropie de el apoi îl sărută pe frunte, apoi pe nas

-De ce ingeraș?
-Păi.. Este prima dată când o voi face..
-Oh.. Atunci hai să ne bucurăm de asta chiar dacă este forțat. Hai să ne bucurăm și să ne rasfățăm unu pe celălalt, ok?
-C-cum?
-Voi avea eu grijă de asta. Închide ochișori -Tae îi închide iar JungKook îi sărută ambele ploape apoi, obrajii, bărbia, urechile apoi boticul "

-Simți chimia? Că pe mine ma înnebunit

-Mhm..
-Atunci lasă-te dus de val! Că de restul mă voi ocupa eu, bine?

Taehyung dă timid din cap. JungKook zâmbește apoi începe să îl sărute. Taehyung își îndreaptă mâinile după gâtul său, iar JungKook își pune mâinile în zona taliei dar o mână ajunge pe fundul său

-Nu îți fie teamă "șopti Jk"

-Nu îți fie teamă "șopti Jk"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum