–Haideți să vedem un film, vreți? "Sugerează Lucas iar restul sunt de acord"
Lucas și prietenii săi merg să aleagă la ce film se vor uită iar ce-i doi au mers să i-a sucuri și popcorn.
{Conversație între
Lucas și amicii săi}–Haideți să ne uităm la filmul ăsta "arată spre o imagine"
–Dar este de groază, iar lui Tae îi este- am înțeles, joci murdar "râde Lucas și celălalt"
–Păi eu voi sta lângă Tae și ghiți cine îl va îmbrățișa și îi va șopti cuvinte linistitoare pentru a-l calma? *râde*Lucas întinde palma iar celălalt bate palma cu el –Bravo Jey, hai să luăm biletele.
Așa zisul Jey acceptă , apoi ce-i trei merg să i-a biletele pentru film.
După ceva timp toți 5 se întâlnesc în fața la cinema.
–La ce film ne vom uita? "Întreabă Tae"
Jey vru să îi spună însă îl calcă Lucas pe picior–AUUU!
–Ne vom uita la o comedie Tae. "Minte Lucas apoi toți intră în sală"Jungkook însă se oprește și merse să vadă sigur la ce film se vor uita –AISH!! Oare ce dracu mai plănuiește tâmpitul ăsta..?
Apoi îi prinde din urmă. Taehyung vru să se așeze între Lucas și Jey însă la tras jungkook –Tu vei sta lângă mine!
–Nu vreau! "Vrea să se așeze însă îl trage din nou dar cu mai multă forță"
–Am spus că vei sta lângă mine! "Spune dur apoi îl forțează să se așeze lângă el"Taehyung dă să plângă–Ești.. Un idiot..
–Taehyung aish, plângi? Îmi pare rău tigrișiorul meu mic. "Îl mângâie pe cap" E.. Eu.. Doar.. Ăștia au ales film de groază.
–Dar au spus că-
–Au mințit Tae "și începu filmul și Tae văzu că Jungkook avea dreptate"–Kook îmi este frică.. "Plânge însă aude zgomote înfricoșătoare și asta îl face să tresara –Plecăm de aici, acum!
–D.. Dar a început filmul.
–Cui îi pasă?Se ridică și îl i-a pe Taehyung de mână și ies împreună din sală.
–"Aish Tâmpitul de jungkook mereu strică tot... " –Lucas
–K.. Kook?
–Da?
–De ce vorbești.. Așa dur.. Cu mine? Te-am supărat?
–Nu, dar sunt gelos..
–Gelos? Din cauza că ăla se apropie cam mult de Lucas, așa-i?Jungkook oftează zgomotos apoi îl lipește de un mic zid –De ce ești așa prostuț? Pe tine sunt gelos "Tae îl privea uimit " urăsc să se apropie alți de tine. Tu trebuie să fi doar lângă mine.
–Asta este copilăreasc
–Știu Tae, știu.. Dar asta simt. Simt că înnebunesc atunci când mă gândesc că poți fi cu altcineva știu că nu este corect și că sunt egoist însă te vreau "îl sărută Tae prima dată la împins însă cu timpul i-a răspuns la sărut" –Kook..
–Taehyung ai cele mai dulci buze! "Continuă să îl sărute până rămâne fără aer apoi se despart . "–Tae, vrei să mergem să mâncăm ceva?
–Nu..
–Nu vrei nici măcar tort cu căpșuni?
–Oh, ba da "zâmbește larg"
–Atunci hai! "Îl prinde de mână"
–De ce mă ți de mână?
–Să nu fugi, nu te voi lăsa să fugi Tae!Taehyung zâmbește discret apoi merg să mănânce desert. Taehyung savura desertul său preferat iar Jungkook bea doar o cafea –Vrei?
–Hm?
–Vrei să guști?
–Nu mersi, nu prea le am cu dulciuri-fu oprit de lingura de tort ce a intrat în gura sa –Vorbești cam mult "râde Taehyung"
–Aish ce dulce este. "Se strâmbă Jungkook"
–Ba nu! Este perfect. "Zâmbește larg"–Tae ai tort pe bot
–Und- fu oprit de Jungkook ce la sărutat
–Acum ești curat.
–JUNGKOOK-AH "Spune rușinat"Jungkook chiocoteste –Ești atât de adorabil Tae.
–Kook..
–Gata gata , tac. "Râde"
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?