25🌈

861 65 11
                                    

–Auuu, NAȘTE!!!
–AJUTORRR!! LEȘINĂ!!!
–YAAA, TAE, RĂMÂI CU MINE!!

*După ce naște*

Doctorul iese din sală cu o față tristă.

–Ce sa întâmplat? Cum este fetița?
–Ea.. Este bine însă Taehyung..
–Ce este cu el? "Întreabă Jungkook speriat " spuneți-mi ce este cu bărbatu meu? SPUNEȚI ODATĂ!!
–Din păcate a murit în sala de operații
–CEEE? *Încep toți să țipe și să plângă*

Jungkook cade la pământ și începe să plângă tare și să îl strige.

–.......

–Kook! Jungkook-ahhh ! Aish trezește-tee! aish cine plânge așa în somn? "Îl lovește peste față pentru a-l trezi"
–TAEEE! "Se trezește brusc "
–Te simți bine? Aish ești plin de bale "râde Taehyung însă este luat în brațe"
–Tae ești chiar tu, așa-i? Ești chiar aici!?
–Normal că eu sunt. Kook ce ai?
–Am avut un coșmar.. Unde te pierdeam pentru totdeauna.
–Dar Kook- fu oprit de Jungkook
–Te rog nu spune nimic.. Ci doar lasă-mă să mă bucur de faptul că a fost doar un coșmar..
–B.. Bine.. Vrei.. Să luăm micul dejun?
–Împreună?
–Mhm.. Lucas nu este acasă dar lasă dacă nu vrei
–Ya Tae normal că vreau! "Se dă jos din pat" Cum să te refuz eu pe tine?
–Atunci de ce ai reacționat așa?
–Pentru că am fost surprins, atâta tot.

Apoi ambii merg la bucătărie pentru a lua micul dejun.

–Parcă nu mâncai micul dejun
–E.. Eu.. Cred că este.. De la sarcină "Se bâlbâie din cauza mâncării"Mhm.. Și este și prea bun.. Iam..
–Sau pentru că nu este Lucas aici?

Taehyung se opri brusc din mâncat și se uita în ochii lui Jungkook
–Pot să nu comentez?
–Tae dacă te supără sau doamne ferește îți face avansuri, vreau să te rog să îmi spui imediat.
–A.. Avansuri?
–Mhm, nu m-aș mira.
–A.. Atunci trebuie.. Să îți spun că-

–Hey, M-am intors!

Taehyung se opri din vorbit apoi sa acuzat și sa dus în camera sa.

– Oare ar trebui să îi spun? Sau dacă nu sa dat la mine? Poate doar mi sa părut..  Și stai,ei chiar nu sunt un cuplu adevarat? Cred că gândesc prea mult.dar dacă chiar îl înșeală pe Kook al meu? Al meu? AISH TAEHYUNG!! O IEI PREA ÎN SERIOS!! Jungkook este a lu' Lucas cum ci fetița tot a lui este..

–" Taehyung.. Încetează să îți mai faci speranțe false și nu te mai lăsa dus de val "

Taehyung a rămas ore bune în camera sa însă i-a venit din nou foame. Așa că a ieșit pentru a mânca. Se pune la masă și mănâncă apoi vrea să se întoarcă în camera sa dar aude pianul. Taehyung fascinat de sunetul pianului sa dus spre locul de unde se auzea până ce a ajuns într-o cameră cu instrumente muzicale. Și la pian cânta Jungkook.. Taehyung a rămas cu totu fascinat, cânta atât de frumos încât i-au dat lacrimile. După ce sa terminat melodia, Taehyung vru să plece însă la prins Jungkook de braț.


–Ți-a plăcut?

–Mhm.. Ai cântat foarte frumos.
–Mulțumesc, vrei să cântăm împreună?
–Mai.. Bine.. Nu.
–Haide "îl trage după el"
–Apropo Jungkook nu știam că ești genul ăsta..
–Adică? Nu arăt eu ca un bărbat ce știe să cânte la pian?
–Ba da însă ești prea "arată spre corpul său" hm prea musculos.

Jungkook râde scurt apoi încep amândoi să cânte , jungkook la pian iar Taehyung cu vocea. Jungkook a rămas plăcut surprins de vocea profundă și frumoasă a lui Taehyung.

–Tae? –Mhm? –Îți iubesc vocea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Tae?
–Mhm?
–Îți iubesc vocea. Este atât de profundă.

Taehyung se înroși și își lăsă capul în jos –Nu fi timid, ca și pe tine te plac.

Jungkook chiocoti, Tae se înroși mai tare apoi se lăsă o liniște profundă .

𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum