5🌈

905 64 0
                                    

Trecuse o săptămână de când Taehyung sa angajat la Namjoon și tot o săptămână de când JungKook a început să îl conducă acasă. Taehyung începu să o ducă mai bine dar nu foarte bine încă avea datori chiar foarte multe datori dar spera ca totu se va termină într-o zi.

–TAE! "Îl strigă JungKook fericit"

–Oh, JungKook!

Taehyung se apropie de el iar JungKook îi deschide ușa mașini –Tot acasă? "Glumește"
–Normal

"dar fix atunci primește un mesaj"

–AISH! –Tae sa întâmplat ceva? –Nu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–AISH!
–Tae sa întâmplat ceva?
–Nu.. Dar știi ceva? Nu mai vreau acasă!
–Dar unde?
–Oriunde dar te rog nu pune întrebări!
–Ok Tae!

JungKook întoarce mașina apoi pleacă spre un club.

Când au ajuns JungKook îi deschide ușa așa cum îi deschide mereu!

–Club? "Întreabă Taehyung mirat"
–Da! Doar hai! Vom sta doar puțin!

"Taehyung dădu din cap
apoi intră amândoi"

JungKook merge la bar și luă două pahare de alcool îi dă unu lu' Taehyung iar unu îl dă acesta pe gât. –Nu bei?
–B.. Ba da "apoi i-a Taehyung o înghițitură dar se strâmbă"

JungKook chiocotește
–Nu prea bei? "Taehyung aprobă"
–Atunci putem pleca!
–Nu este nevoie! "Apoi dă paharul pe gât, iar după merge și își i-a altu"

După ceva timp Taehyung se îmbată iar JungKook îl luă hotărând că este de-ajuns pentru acea seară

–Mai .. Vreau.. Să beau!
–Tae este de-ajuns!
–Dar vreau să mai beau!
–Tae! "Taehyung îl trage de bărbie și își lipește buzele de ale sale, jungKook rămânâd uimit" Ce buze dulci!

JungKook își revine apoi îl trage pe Taehyung într-un alt sărut. Taehyung își pune mâinile după capu lui JungKook iar acesta își duce mâinile pe talia sa și o strânge cu grijă. După ce se despart din sărut ambi se privesc profund în ochii..

–Tae hai să te duc acasă!

Tae bufnește în plâns –Te.. Implor.. Nu mă .. Duce.. Acasă.. Te rog
–Bine, bine doar nu mai plânge îngeraș "Îl sărută pe frunte apoi îl ajută să se urce în mașină"

JungKook îl mai sărută odată scurt pe buze apoi îl duce la un hotel însă el nu a rămas. Dar i-a lăsat un bilet apoi pleacă, nu voia să facă ceva greșit.

Dimineața

Taehyung se trezește pe la vreo 7 din cauza alarmei ce suna. Se ridică în fund cu durere de cap. Dar își amintește toate momentele de aseară dar și de sărutul cu JungKook

–AISH.. CE DRACU AM FĂCUT??

Se dă jos din pat și vede
un bilet pe masă

"Hei, sper că ai dormit bine! Aștept mesaj de la tine când te vei trezi! Și nu uita să iei ceva de mahmureală! "

Taehyung își i-a repede telefonul apoi îi dă mesaj.

–Pff

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Pff...

𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum