40🥺

789 63 15
                                    

"Tae este al meu" –JungKook i-a cheile și pornește spre casa lui Jimin însă ,primește un apel de la un număr necunoscut –Alo? "Întreabă JungKook iritat" –Bună seara, am luat numărul dumneatale din telefonul unui bărbat de aici din parc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Tae este al meu" –JungKook i-a cheile și pornește spre casa lui Jimin însă ,primește un apel de la un număr necunoscut –Alo? "Întreabă JungKook iritat"
–Bună seara, am luat numărul dumneatale din telefonul unui bărbat de aici din parc. Îi este rău, a vomitat și nu ascultă să meargă la doctor.
–Bărbat? Aishh, Tae. În ce parc?
–Din centru Seoul ui la partea cu întoarcerea.
–Lângă casa mea, vin acum "închide apelul apoi întoarce mașina nervos"

–Ce mama naibii face la ora asta singur afară.. ? "Aish dă cu palmele în volan"

După ceva timp ajunge și îl găsește pe Tae întins pe o bancă. –Tae!? Doamne.
"Îl ajută să se ridice" Ești bine?
–N.. Nu este treaba.. Ta!
–Tae ajunge, îmi fac griji pentru tine.
–Mhm, eu voi pleca "dă să plece"
–Măcar lasă-mă să te conduc.
–Nu este nevoie.
–Și unde vei dormi? Și de ce naiba ești afară la ora asta?

–Am spus că nu este treaba ta!

–Aish prost încăpățânat.
–Mhm sunt prost dar eu măcar nu mi-am bătut joc de tine.
"Oprește un taxi și urcă în el "

JungKook urcă repede în mașină și urmărește taxiul și vede ca Taehyung nu a plecat la Jimin acasă ci la un hotel. Crezând că se va vedea cu cineva după ce termină Taehyung merge și întreabă.

–Bună seara, pot știi vă rog cu cine a venit aici băiatul de mai devreme?
–Băiatul de mai devreme? Singur, și sa cazat doar pentru noaptea aceasta.
–Oh, inteleg. Mulțumesc. "Apoi pleacă"

° A doua zi °

Taehyung a hotărât să meargă în vizită la tatăl său, pentru ai spune să îi lase fratele în pace o dată și pentru totdeauna. Sa săturat de el și de datorile lui idioate, sa săturat să muncească pentru datoriile altora..

Taehyung ajunge la penitenciar, dă buletinul apoi merge după un gardian.

–Așteptați aici câteva
momente, vă rog

–Desigur "Zâmbește fals"

După un timp scurt , tatăl său apăru

–Ce dracu este în neregulă cu burta ta?
–Nu este treaba ta, am venit să îți spun să încetezi dracu și să îmi lași fratele.
–Da ce să vezi tu? Nu vreau!
–Atunci le voi spune acestor gardiani drăguți despre afacerea ta cu droguri din pușcărie, plus că am poze și dovezi.
–Prostii.
–Oh, da? I-a ridicăți haina, sau ia dă ți boxeri jos, idiot nemernic nici aici nu te potolești.

Tatăl său voia să îi răspundă însă Taehyung i-a tăiat glasu, nu prea avea ce să spună.

Taehyung se ridică și dă să plece. –În regulă, îl voi lăsa deocamdată, dar tu-
–Iar ameniți?
–Nu, voiam să spun că sper că măcar copilu tău să fie normal "râde"

–Du-te dracului"apoi pleacă."

Taehyung iese din penitenciar însă îl luă durerea de burta și amețeala. A vrut să apuce ceva de care să se sprijine însă a căzut la pământ, și începu să vomite roșu. A venit repede un gardian și a sunat la ambulanță. –Hey, ești bine?
–ESTE GRAVID, AJUTAȚIL
"strigă o femeie speriată ,pentru că Taehyung vomita într-una"

–Hey, rezistă încă puțin.

Vine ambulanță și îi face o injecție pentru a-l calma apoi îl duce la spital însă în salvare Taehyung și-a închis ochii și nu i-a mai deschis până la spital

–Alo? "Răspunde Jimin"
–Sunteți rudă cu Kim Taehyung?
–Da,ceva de genul. Ce sa întâmplat?
–Păi este la spital, este în sala de operații, vă rog să veniți "apoi închide"

–Operație? Ce naiba ?

"Începe să se sperie și îi sună pe JungKook și pe Yoongi apoi toți trei sau grăbit spre spital. "

𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum