•Apel:JungKook and dl doctor•
–Bună ziua dl doctor!
–Bună dl Jeon! Sa întâmplat ceva cu gravidu?
–Nu! Tae este bine dar aș vrea să vă întreb ceva.
–Ok, te ascult!
–Poate face sex? Adică nu afectează copilu?Doctorul bufni în râs– Ce direct. Observ cât de serios ești așa că nu te mai tachinez și îți voi răspunde. Bineînțeles că poate iar copilu..
–Ce va păți? "întreabă serios "
–Nimic "râde" Poate face chiar și la 9 luni doar că nu va vrea și nici nu va putea din cauza burți și din cauza dureri. Copilu nu va păți nimic însă Dl Kim da.
–Ce anume?
–Va avea dureri mari de fund "râde"
–Ya!! Dl doctor nu mă mai tachinați!!
–Bine bine. Poți face ce dorești dar cu grijă.
–Ok, vă Mulțumesc !
*apoi închide apelul **Se deschide ușa de la cameră *
–Auzi JungKook, chiar așa disperat ești după sex? Atunci de ce nu faci cu mi-
–Cu tine? Mai bine nu. Tu ești ocupat. Lucas vreau să vorbim serios despre acest copil.
–Ce este cu el? Este abia a doua lună. Ce e cu atâta grabă?
–Grabă? "Bufni" în fine. Unde este Tae?
–Se plimbă în grădina.
–Singur?
–Da cu cine? Mă plimbăm cu el însă îi este sete. Dacă nu m-aș fi dus să îi i-au de băut ai comenta cum faci și acum de altfel.
–Nu te mai smiorcăi și doar dui de băut.
–Bine dl șef
"spune sarcastic apoi pleacă"**Peste câteva zile**
Taehyung era în camera sa și se schimba dar cu ușa deschisă pentru că era foarte cald chiar dacă avea aerul pornit. Lucas trece pe lângă camera sa fix în acel moment și văzându-l așa a intrat fără a sta prea mult pe gânduri.
–Oh, tu chiar că arăți bine!
Tae tresare –AISH, M-AI SPERIAT!
–Scuze
–E în regulă. Sa întâmplat ceva? "Apoi dă să își i-a pantaloni pe el dar fu oprit de Lucas. –Nu o face!
–Ce să nu fac? Să nu mă îmbrac?
–Mhm..
–AI ÎNNEBUNIT?
–Nu chiar " apoi închide ușa " Ce faci de arăți așa?
–Nimic special.
–Nu te cred "se apropie de el" ai un fund prea mare și pufos
–Și? Mama naturi a fost darnică cu mine.Lucas zâmbește la colțul gurii apoi se apropie mai mult de Tae. Îi dă capu la o parte și îl sărută pe gât. –Ce naiba faci?
–Am auzit că sexul nu afectează sarcina
–Și.. Ce vrei de la mine?
–Să o faci și cu mine oricum cu JungKook ai făcut-o.
–Cu el am făcut-o pentru că am avut nevoie de bani iar voi de copil.
–Atunci îți voi da câți bani dorești.Taehyung bufni apoi îi dă un picior între picioare asta făcându-l să cadă la pământ –Eu nu sunt curvă! Dacă vrei să faci sex, cumpărați un vibrator! "Apoi își i-a tricoul pe el și iese din cameră"
–"Asta e tare, acum încearcă să mă cumpere. Abia aștept să se termine totul"
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?