Trecuse încă o săptămână de când Taehyung era în Daegu,iar jungKook a început să își piardă răbdarea.
(^-^)
-UNDE DRACU ESTE?
-Jimin dar răspunde-i la întrebarea!
-Nu pot Joon..JungKook îl prinde de gât-Nu poți? SPUNE UNDE NAIBA E? Nu te-ai săturat să mă minți?
Jimin își dădu ochii peste cap, iar Namjoon îl trase pe JungKook
-JungKook, te-ai tâmpit? Știu că ești îngrijorat dar nu trece limita și mai ales pe neamu meu! *jimin tușea dar când îl auzi pe Namjoon făcu ochii mari *
-T.. Tae.. Este ok.. Însă-
-Însă ce?
*întreabă JungKook nervos*-JungKook calmează te pentru numele lui dumnezeu! Taehyung este însărcinat dar nu este copil,știe să își poartă de grijă.
-Știe să își poartă de grijă? Măcar îl cunoști? Știi măcar cât de sensibil e? Sau ce piele sensibilă are? Dacă stă prea mult la soare? Sau dacă trebuie să poartă haine strâmte și asta îi va afecta pielea? El urăște gălăgia dacă cineva va țipa la el? Sau.. Dacă este rănit?? HĂ?Jimin cât și Namjoon fu mirați. Namjoon îl cunoaște pe JungKook de mai bine de 5 ani însă niciodată nu la văzut atât de îngrijorat. Jimin se apropie de jungKook și îl bate pe umăr -Tae.. Este în Daegu..
-Poftim?-Nu știu prea multe însă știu că tatăl său este arestat iar Taehyung este acum cu fratele său mai mic. Nu vrea să îl lase singur. Se va întoarce atunci când va fi pregătit.
-Și.. Dacă nu o va face? *Întreabă JungKook însă acum avea o privire îngrijorată dar și tristă în același timp*
-Se va întoarce. Oricum trebuie să vă de-a copilul deci sigur o va face.
-Dă-i timp JungKook. Nu este ușor să rămâi fără părinții iar Taehyung nu vrea decât să aibe grijă de fratele său mai mic.
-Mda.. Poate aveți dreptate.*.*
În Daegu- Este seară iar Taehyung deja doarme. Însă ce-i doi îndrăgostiți erau pe canapea, și se uitau la televizor.
-Auzi Jin-ho?
-Hm? Sa întâmplat ceva?
-Nu.. Dar.. De ce i-a dus femeia acea mâna acolo la acel bărbat? *întreabă inocent. Jin-ho râde scurt apoi îl trage de obrajii* -Of inocentul meu. *râde*
-Ya, sunt serios!
-Mhm, și eu *continuă să râdă însă simte o mână pe membru său. Aceasta se oprește din râs și doar îl privește pe Kai * -S.. Scuze *spune Kai încet apoi vrea să își retragă mâna dar îl oprește Jin-ho * -Iubire, poți face ce vrei. Nu trebuie să fi rușinos cu mine.
-D.. Dar..Jin-ho își pune un deget peste buzele lui Kai și îi șoptește-Fă doar ce tocmai ai văzut la televizor. Și așa vei primi răspunsul la întrebarea ta. *apoi îl sărută. Kai respiră ușor apoi îi trage puțin pantaloni cât și boxeri și începe să își frece mâna. -A.. Ah *geme Jin-ho iar asta îl sperie pe Kai și îl face să se oprească*-T.. Te-am.. Rănit?
-Nu.. Iubire.. Doar îmi place și în felul ăsta îți mulțumesc.. Continuă *îl sărută*Kai era totu roșu însă continuă până ce simți un lichid alb ce îi curgea printre degete -Asta este spermă iubire, și asta ce tocmai mi-ai făcut tu este masturbare, asta o poți face și cu gurița însă nu se numește masturbare ci oral.
*îl mângâie pe cap dar observă că cel mic era concentrat pe acea substanță ce încă curgea*-Vrei să guști? *Kai se înrosește și mai tare- mhm, poftim *îi i-a propriu deget și îl pune în dreptul guri sale-Doar gustă iubirici.*spune blând iar Kai deschide gura cu teamă și își linge degetele-Și cum e?-C.. Ciudat..
Jin-ho râde apoi se îmbracă , curăță iar apoi se pregătesc de somn. -Jin-ho?
-Da iubirici?
-Știi.. Atât de multe.. Sigur îți este greu să fi cu unu ca mine..
-Mhm.. Chiar este.
-YA!Jin-ho râde-
–iubirici este greu și nu pentru că ești așa cum ești ci pentru ca ești prea bun pentru mine. Ești atât de inocent încât mă topesc când te sărut ești atât de dulce.. Îți promit că voi avea toată răbdarea din lume cu tine. Și că nu te voi forță cu nimic.
-E.. Eu cred...Că te iubesc ..-Eu nu cred ci chiar te iubesc!
*îl sărută**.*
-Hyung, am spus să nu mai faci atât de mult efort!
-Kai nu te mai comporta așa. Eu sunt fratele mai mare.Și nu pot sta toată ziua în pat.
-Dar este foarte cald afară.. Tae este prea mult soare.. Sunt îngrijorat..
-Sunt bine! Chiar sunt bine!Spune Taehyung apoi merge în grădină și începe să smulgă iarba însă.. Ochii săi deveneau tot mai grei.. Și începu să vadă în ceață.. Și ultimul lucru pe care a mai apucat să îl audă a fost strigătul fratelui său.
-TAE HYUNG!!! NUUUU
Apoi leșină..
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasíaKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?