-Aish... Nu vreau să fac asta!
-Agh Tae! Ai o altă soluție? Și acum doar ve ți vorbi ! Prepararea copilului o ve ți face în privat "îi făcu cu ochiul"
-PARK JIMIN!
-Doar glumesc! Doar ve ți vorbi și oricum voi fi și eu acolo.
-Cu tine sau fără tine tot cam tot pe acolo sunt.
-Te aud IDIOTULE!
-Asta era și ideea "Scoate limba la el"°🌈°
Băieții ajung la locul de întâlnire și Taehyung face ochii mari atunci când îl vede pe tipul de acum câteva zile și el nu era singurul mirat.
-Tu ești.. Bărbatul ce poate naște
"întreabă JungKook puțin stins"-Eu prefer Kim Taehyung! Dar da,eu sunt!
-Și ești gay, nu? "Întreabă celălalt tip"
-Nici măcar nu ne-am salutat "oftează Taehyung" Nu, nu sunt.. Bine din câte știu eu..
-Atunci de unde știi că poți rămâne în-
-Pentru că am fost la analize, loll! Și tocmai d-aia nu am vrut să mă încurc cu vre-un bărbat!
-Iar acum de ce vrei să o faci? Chiar atât de disperat ești după bani?"Spuse JungKook, Taehyung bufnește apoi se ridică,luă un pahar de apă de pe masă și îl toarnă în capul lui JungKook ce a oftat apoi și-a scuturat capul"
-Zi mersi că nu ți-am spart paharul în cap! "apoi pleacă dar singur Jimin era prea concetrat la telefonul său"
-JIMIN AM TERMINAT ACOLO!
-Oh deja? Iar voi doi. Prietenul meu are nevoie de bani însă nu este o curva disperată de bani!
-Dar nu am spus asta!
-Lasă că știu ceea ce gândiți! Tae al meu este gay dar îi este frică că va face un copil iar apoi va rămâne doar el cu cel mic.. Nu asta contează! El nici nu voia să vină aici .Eu l-am tras după mine! Și dacă ar fi disperat după bani nu este treaba voastră "își apără prietenul " -CHIM HAI O DATĂ! "Îl apucă de încheietura mâini" -Stați! Hai să discutăm te rog Taehyung!
-Te rog..Taehyung oftă apoi
se așeză pe scaun.-Ce mai este?
-Vrem să ne cerem scuze și.. Vrei să fi tatăl nostru surogat? Tu doar trebuie să accepți de restu ne vom ocupa noi! JungKook îți va da toți bani după ce vei semna contractul iar până vei naște vei locui cu noi iar restu-
-Ya Lucas! Ia-o ușor!
-Oh..-Nu știu ce să spun.. Sincer nici nu știu ce va trebui să fac și-
-Te vom ajuta noi cu totu!
-Iar dacă îți este teamă de procesarea copilului de asta mă voi ocupa eu!Taehyung nu spuse nimic ci doar își dădu ochii peste cap -Dar asta nu este ilegal?
-În mod normal e dar ..
-Dacă ești bogat totu este posibil am înțeles.. îmi puteți da timp de gândire?
-Desigur! Ia-ți cât timp dorești! Ăsta este numărul meu, dă-mi mesaj atunci când ești pregătit pentru a lua o decizie"apoi cei doi bărbații plătesc nota iar după pleacă "
-Nu par așa răi! "Spune jimin după ce îi vede că pleacă"
-Nu par dar de fapt sunt..
-De unde știi?
-Păi ăla cu tatuaje, acum puțin timp mi-a cerut numărul de telefon..
-Oh deci d-aia te tot uitai urât pe el.
-Mda..
-Dar să știi nu e o partidă rea!-PARK JIMIN!
-Ops..
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?