21🌈

848 64 3
                                    

Taehyung iese tot plâns din penitenciar. Își i-a imediat telefonul și își sună fratele. 

–A.. Alo? *răspunde cu voce tremurată*
–Kai, eu sunt Tae. Unde ești ursuleț?
–TaeTae.. Îmi.. Este frică.. Ma rănit tata..
–Știu ursuleț și îți promit că va plăti pentru că mi-a atins ursulețul. Unde ești acum? Ești acasă?
–N.. Nu.. Am fugit la un prieten acasă..
–Rămâi acolo, voi veni imediat după tine.
–Mhm, bine.. Grăbește-te Tae hyung îmi este foarte frică *spune plângând*
–Bine ursuleț, ne vedem curând.
*apoi respiră profund și închide apelul*

–Săracu meu frățior.. –

                                                                  

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

.                                                                   .
.                                                                   .
                          *în Daegu*   

Taehyung ajunge în Daegu după 3 ore. A ajuns acasă la prietenul fratelui său. Tremura tot, iar lacrimile nu se opreau să cadă. Își face curaj și intră. –Kai?
"Îl strigă după ce intră în casă"

–hyung..?

Iese din dormitor dar când la văzut Taehyung simți cum se sufocă.. Era îmbrăcat într-o perche de pantaloni scurti iar sus nu avea nimic.. Și avea multe vânătăi pe piept cât și pe picioare și pe brațe.. Iar ochii? Erau foarte roși..

–Ursuleț.. "Îl trage la el în brațe dar nu îl strânge prea tare pentru a-i nu-i provoca durere" ursulețul meu în ce hal te-a adus nenorocitul ăla..
–Hyung.. Nu mă mai părăsi..
–Nu te voi mai părăsi ursuleț.. Îmi pare foarte rău că te-am lăsat cu idiotul dar am crezut că-
–E.. În regulă.. Hyung..nu este vina ta..
–Poți vorbi despre ceea ce sa întâmplat? Îmi poți spune ursuleț?
–Mhm.. Păi am venit de la școală iar tata.. Era beat și când ma văzut a început să mă bată apoi când am început să plâng sa enervat și a început să mă dezbrace.. Și- Îl opri Tae pentru că văzu că tremura tot. –Sht.. Ajunge. Ursuleț. Îți promit că va plăti pentru tot ce ți-a făcut. Îți promit *îl mângâie pe cap* hai să plecăm. Nu te mai las aici!

Se ridică și îl trage și pe kai însă kai se uită trist la prietenul său iar Tae observă asta. –Nu sunteți doar prieteni, nu? "Spune Taehyung jucăuș" amândoi se albi și se priveau panicați.
–Ya, calmați vă *râde* Eu nu am nimic în potrivă cu voi doi și din contră vă susțin!
–SERIOS? *Întreabă amândoi de odată*
–Mhm.*zâmbește Tae scurt dar simte cum prietenul lui Kai sa pus în genunchi în fața sa și a început să facă plecăciuni * –Ya, ridică-te! Ce faci?
–Sunt fericit.. în sfârșit este cineva ce ne susține și nu încearcă să ne despartă.

Tae se pune jos lângă el apoi îl trage și pe fratele său lângă ei. –Uitați voi, nu sexu, și nici bani nu fac iubire dar uni ca voi, ca mine o pot face. Și noi putem iubi, și noi avem dreptul la fericire. Îl iubești pe kai?
–Normal! Îl iubesc de mult timp
"spune hotărât"
–Atunci eu te plac. Asta este tot ce mă interesează. Pe tine kai nu te mai întreb că îmi dau seama după felul cum îl privești "Chiocotesc toți 3"

–H.. Hyung?

–E.. Eu trebuie să dau de mâncare la animale. "Se scuză prietenul lui kai apoi dă să plece"
–Apropo, cum te cheamă?
–Jin-ho!
–Îmi pare bine iubitul lui kai al meu

Râd toți apoi Jin-ho pleacă și rămân doar cei doi frați.

–Kai, este totu în regulă? Sau stai ce prosti vorbesc eu aici?
–Hyung.. Mai poți rămâne cu mine? Pentru că toți ce au probleme cu tata-..
–Te caută pe tine? AISH M-AM SĂTURAT DE OMUL ĂLA CU TOT CU IDIOȚI SĂI!
–Și eu.. Dar hyung.. Poți vorbi.. Despre burta ta..?
–Burta mea? Ce are?

–Este mai mare*chiocotește iar Taehyung își lasă capu în jos*

𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum