𝐀 𝐜𝐢𝐧𝐜𝐞𝐚 𝐥𝐮𝐧𝐚̃:
Nu s-au schimbat prea multe, Taehyung nu prea sa schimbat ci da a mai pus pe el un kg sau două. Însă relația sa cu JungKook se îmbunătățea pe zi ce trece mai mult. JungKook a devenit obsedat de Taehyung și de mica lui burtică.Mereu îl sărută pe burtică dimineața însă și seara de nopate bună.
Îl alinta non-stop, și nu mai zic că îi făcea orice moft.–Koookkk!!!!
Arddddeeeee!!!!Țipă Taehyung iar JungKook în nici două minute apare în dormitor. –Ce? Ce? Ce sa întâmplat?
"Întreabă îngrijorat" –îmi este foame..
–Aish Tae, iar?
–Nu iar din nou.. Ce vrei JungKook? Sunt însărcinat, și nu uita că bebe are-Îi întrerupe JungKook cu buzele sale ce îl sărută blând–Shh, o agiți pe bebe și va deveni văcuță ca pappi al ei.
–Adică mai făcut vacă?
–Greșit baby, te am făcut bouț.
–Du-te dracului, dar nu acum după ce ne faci papa.JungKook râde scurt apoi îl mai sărută odată și pe urmă merge să îi facă lui Tae ceva ușor de mâncare.
–Tae baby, hai să papi!
Taehyung când auzi de mâncare, începu să alerge până la bucătărie.
–S.. Sunt.. aici "spune obosit"
–Aish, cum de ai obosit ? Tae iar ai alergat? Aish! "Îl strânge de obrajii"
–A.. Au "se plânge"
–Nu te mai plânge și hai să papi că se răcește.
–Dacă se răcește o vei face din nou
–Ya, ce bun ești tu.Taehyung râde apoi se așeză și începu să mănânce.
°°După masă°°
–Baby!?
–Da?
–Mă sună de la muncă, revin imediat. "Îl sărută scurt apoi îi mângâie burtica"
Revin imediat bebe "apoi merge în altă parte sa poată vorbi la telefon. "Nu are secrete însă este destul de dur atunci când vine vorba de muncă și de respect. Și urăște bătaia de joc sau minciuna și asta îl aduce de multe ori în punctul de a vorbi urât și nu vrea să facă asta în prezența lui Taehyung, pentru că îl consideră prea Inocent pentru lucrurile de genul.
După ceva timp JungKook termină de vorbit la telefon și când merge în living îl găsește pe Taehyung adormit pe canapea
–Obositul meu "chiocotește apoi îl sărută pe frunte. Îl ridică ușor în brațe și îl duce în camera sa. Îl pune cu grijă pe pat apoi îi scrie un bilet și îl lasă pe pernă.. Apoi se îmbracă și pleacă grăbit dar și de o dată frustrat și nervos"
"Baby din păcate a trebuit să plec într-o excursie de afaceri neașteptată.. Îți voi spune mai multe când mă voi întoarce. Baby sper să nu te superi dar chiar a trebuit să plec. Să fi cuminte și promit că mă voi întoarce până mâine dimineață și îți mai promit și că voi veni cu tine la controlul medical. Ai grijă de tine și de bebe pentru mine. Te sărut dulce baby. "
–Peste câteva ore-Tae se trezi și găsi biletul "
–Ai face bine să te ți de promisiune. "
spune apoi se pune iar la somn.
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
Viễn tưởngKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?