Ambulanța a ajuns repede și l-au luat pe Taehyung la spital de urgență. JungKook a vrut să meargă cu el dar mai avea ceva de făcut.
Coborâ jos la Lucas și îl i-a de braț apoi îl împinge în perete –Ce dracu faci?
–NU ȚI-AM SPUS SĂ AI GRIJĂ DE TAE?
–De ce nu ai avut tu, dacă tot ești atât de grijuliu? Știi ce? Eu nu sunt dădacă lui!
–DAR VREI COPILU ĂLA?–Ce are de a face copilu?
–A PIERDUT SÂNGE! Mult sânge tâmpitul dracului iar tu stăteai și priveai la televizor!
–ȘI? FAC CE VREAU! TU L-AI LĂSAT GRVAVID AȘA CĂ-jungKook se enervă la culmea așa că îl pleșni peste față–TU TE AUZI? Cine dracu a venit cu iedeea? HĂ? Și ai venit cu iedeea după ce m-ai înșelat a 3 oară! Iar acum ce? VI cu tupeu " râde " șiti ce? Îți voi da ceea ce îți aparține așa că dispari din viața mea și a lui Tae.
–Și ce? Vrei ca copilu să rămână la voi? Mă faci să râd!
–Greșit! LUCAS COPILUL ESTE AL MEU! NU UITA UNDE ÎȚI ESTE LOCUL! "Țipă în scârbă apoi pleacă la spital la Taehyung~—🌈
Intră la Taehyung și nu se mai mișcă de lângă el se simțea vinovat pentru ceea ce sa întâmplat și nu voia ca Taehyung sau copilul să pățească ceva.
După câteva ore
°Visul lui Taehyung°
–T.. Tu.. Cine ești?
–Păi.. E.. Eu sunt tatăl tău!
–Dal tati este în casă cu pappi.
–Eu sunt cel ce te-a născut!Micuțul începu să râdă–Chiar așa mic mă clezi? Pappi a spus că este imposibil.
–Dacă este imposibil , atunci tu cum te-ai nascut?
–Eu? Sunt un miracol!–Da și miracolul ăsta
eu l-am adus pe lume!–PROSTI!
–PUIULE VINO AICI! " Îl trage JungKook de lângă Taehyung " să nu crezi nici-un cuvânt!
–Bine.. Tati..
–Puiule du-te și mănâcă-ți cerealele.
–Bine pappi
"îl i-a în brațe apoi fuge în casă"
–Voi intra și eu. JungKook termină repede. Nu am chef de ceartă!JungKook aprobă din cap apoi se sărută după intră și Lucas. Rămânând afară doar JungKook și Taehyung
–J..
–Taci și ascultă! Nu am chef de tine și de prostiile tale! Ți-am dat bani și am făcut o înțelegere așa că acum dispari!
–Dar.. JungKook.. Ai promis ceva..!
–Am promis pe dracu. Dacă vrei copil du-te și fă ți curvă mică!
"Apoi intră dar înainte a trântit ușa"Taehyung a căzut jos
și începu să plângă.*Realitate*
Taehyung tresari din somn și începu să plângă.
–Hm.. "Plânge"
–Tae? Tae ce sa întâmplat? Ai avut un coșmar? "Întreabă JungKook în timp ce își trage un scaun lângă el"JungKook dă să îl atingă însă Taehyung se ferește .Își trage nasul apoi vorbi
–Unde.. Sunt?
–La spital! Iar te-ai tăiat?
–Asta.. Nu este treaba ta!
–Ba da ,Tae doar-
–Dacă este vorba de copil, ok nu o voi mai face până nasc! Acum vreau să fiu singur. Poți pleca?
–Tae.. Nu e vorba doar de co-–JungKook ,vreau să pleci! Pleacă!
JungKook mai vru să îl atingă însă Taehyung se ferea așa că JungKook nu a avut încotro decât să iasă din salon dar nu a plecat din spital ci a rămas la ușă.
"–La naiba.. Cred că mă atașez prea mult.. Va trebui să mă opresc..
mind Tae"
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?