"Apoi leșină" -
Taehyung a fost dus de urgență la spital, și din fericire nu este nimic grav ci doar oboseala și stresul a pus stăpânire pe el. Taehyung după câteva ore deschide ochii și prin surprinderea lui, la spital era fratele său, jimin cât și JungKook.
–Tae!! "Sare Jimin imediat și îl îmbrățișează"
–Cap de pui, ce cauți aici?
–Asta mă întrebi tu? Mi-am făcut griji boule!
–Oh "vorbește Taehyung însă aude o tuse deranjată " J.. Jungkook.. Tu ce faci aici?
–Doar taci! "Spune apoi îl trage pe Jimin de lângă el" După ce te vei simți mai bine, plecăm de aici!
–Nu!
–Taehyung nu mă enerva!
–Eu nu îmi las fratele singur să fie clar!
–Doamne ce încăpățânat poți fi..
–Mda, N-ai ce face nu poți fi perfectDă din umeri iar Jungkook îi aruncă o privire urâtă.
Taehyung sa întors în Seoul după ce a fost convis că fratele cât și Jin-ho sunt în regulă.
––✿ A patra lună
Burta începuse să se vadă, poftele îi crescu, durerii avea dar rar. Emoțiile îi tot creșteau, însă avea oamenii în jurul său ce îl răsfățau și îl alintau tot timpul.
A venit în sfârșit ziua, în care cei doi alături de Lucas merg la spital pentru afla ce este și să îi asculte inima cum bate.
–Taehyung dormi bine? " îl întreabă doctorul "
–Da.. Însă de câteva zile am grețuri
–Înțeleg. Este normal nu îți face griji.
Hai să vedem ce face copilașul. "Zâmbește apoi îi ridică tricoul lui Taehyung și pune aparatul dar din cauza că este rece Taehyung se plânge ușor și asta nu iese neobservat de Jungkook"–Ce sa întâmplat Tae? Ești bine?
–Da, doar este rece..
Jungkook auzind asta se dă jos de pe scaun și se pune pe vine lângă Tae și începe să sufle –Mai bine?
–Mhm.. Mulțumesc "spune timid"Jungkook îi zâmbește blând iar doctorul chiocotea la cât de adorabili erau cei doi. –Bun, deci să vedem.
*Bom, bom, bom*
–Wow, ce inimă puternică are.
–Normal doar seamănă cu mine "spune Jungkook mândru apoi își arată mușchi , Taehyung își dă ochii peste cap"
–Acum să vedem ce este. "Se uită pe apart apoi începe să râdă ușor"
–De ce râdeți? "Întreabă Taehyung puțin speriat"
–Nimic doar că nu are cocoșel. "Râde iar Tae și Jungkook se uitau unu la celălalt" –A.. Adică?
–Adică ve ți avea o fetiță cu inima foarte puternică.Taehyung începu să aplaude fericit iar Jungkook? Începu să plângă.
–Vom.. Avea o fetiță? "Întreabă Jungkook fericit"–Mhm "zâmbește Taehyung apoi se îmbrățișează erau atât de fericiți încât au uitat de Lucas ce era prea ocupat cu apelurile sale "
–De ce sunteți atât de fericiți? "Apăru și Lucas"
–Este fetiță "exclamă Taehyung fericit"
–Și ce este cu atâta fericire? Se putea și mai bine.Jungkook strâmbă din dinți și îl mângâia încet pe Taehyung pe spate și a ales să îl evite pe Lucas acum chiar dacă îl enerva cu răspunsurile și comportamentul său.
–Kookie?
–Da baby?
–Lucas unde -
–Oprește-te ! Cui îi pasă ce face și cu cine? Tae baby nu te mai gândi la el. Gândește-te la noi și la fetiță.
–Noi? Jungkook cred că chestia cu noi.. O iei prea în serios.. Noi am semnat un contract după ce se naște copilu voi dispărea.
–Și crezi că vei putea?
–Trebuie să pot. Voi deja aveți a treia persoană, eu sunt doar în plus.Jungkook voia să mai spună ceva însă nu l-a lăsat Taehyung. –Este de ajuns pentru azi.. Sunt obosit. Noapte bună.
–Nu dormim împreună?
–Cred că mai bine nu.. Nu vreau să ne atașam prea mult unu de celălalt.Apoi se ridică de pe canapea și merge în camera sa. Își ia telefonul apoi îi dă mesaj fratelui său.
–"Aish de ce mă simt atât de trist, atunci când vine vorba de fetiță? .. "
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
ФэнтезиKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?