22🌈

818 56 10
                                    

–A.. Adică, este mai mare?
–Păi este mai mare "o atinge" Taetae îmi ascunzi ceva, așa-i? *chiocotește*
–Y.. Ya.. Lasă prostiile și hai ,îmi este foame.
–Bine bine. Doar nu putem să îl lăsăm pe bebe fără papa
–Kim Kai!
–Nu am spus nimic *râde*

— Trecu o săptămână de când Taehyung era în Daegu. Iar casa părintească a vândut-o și cu bani a plătit datoriile tatălui său. Voia să scape de el odată pentru totdeauna.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Taehyung lasă telefonul de-o parte apoi începe să râdă dar vede telefonul vibrând se uită cine sună dar nu răspunde

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Taehyung lasă telefonul de-o parte apoi începe să râdă dar vede telefonul vibrând se uită cine sună dar nu răspunde. –Nu răspunzi?
–Hă?
–La telefon, nu răspunzi?
–Nu... Kai vrei să mergem la mama?

Lui kai îi apăru un zâmbet mare pe chip –VORBEȘTI SERIOS? *Tae aprobă* deci în sfârșit ești gata să o ierți?
–Mda... Cred că cu toți mai greșim..
–Oh Tae hyung *îl i-a în brațe* Mulțumesc, mulțumesc. Ești cel mai tare!
–Ya, de ce îmi mulțumești? Este și mama mea!
–Știu dar tot sunt fericit.
–Doar.. Doar hai să mergem..
–Mhm haide *spune Kai fericit iar apoi cei doi frați merg în vizită la mama lor*

Băieții aproape au ajuns. Kai mergea fericit iar Taehyung? El mergea cu pași mici și îngândurat.. Ura locu unde se afla..

–Chiar urăsc locu ăsta..
–Știi? Niciodată nu am înțeles de ce urăști așa mult cimitirele.
–Ya , nu sunt eu singurul, să știi!

Kai râde însă ambii își continuă drumu și se opresc după ce ajung la mama lor. Ajung la mama lor.. Kai pupă poza cu mama sa iar Taehyung se așează în genunchi.

–Mamă... Mamă.. Îmi pare.. Foarte rău.. Te implor să mă ierți.. Este numai vina mea.. *începe să plângă* regret că nu am venit mai devreme..
–Hyung *se lasă și Kai lângă el* Sunt sigur că mama te-a înțeles și mai sunt sigur de faptul că nu este supărată pe tine doar ești Tae al ei *începe și el să plângă* știi? Mereu te-a lăudat și te-a văzut ca pe un prinț magic. T.. Te-a.. Iubit foarte.. Mult..
–Și pe tine te-a iubit Kai.. Și regret că nu te-am apărat de idiotul ăla..
–Hyung nu este vina ta.. Și oricum nu aveai ce să îi faci.. Doar te-ar fi agresat și pe tine.. Iar..
–Ai dreptate.. Stai ce? Cum adică iar?

Kai își trage nasul–Ya hyung.. Nu sunt atât de mic să știi. Am 18 ani!

Taehyung îl strânge de obrajii apoi îi dă un borbânac–Da da , ești foarte bătrân *se strâmbă* –Acum serios hyung.. Știu totu.. Știu că ești special și că mami nu te-a lăsat să îți faci acea operație.. Și știu și că tata.. Te-a bătut de atâtea ori și că mama sa îmbolnăvit din cauza lui ..știu că te-a violat și pe tine când aveai doar 12 ani.. Și a mai încercat odată dar ai fugit.. Și mai știu și că tu mi-ai plătit taxa la liceu și la canto.. Tae hyung îmi pare rău.. *plânge dar îi șterge Taehyung lacrimile* –Pentru ce îți pare rău? Doar ești fratele meu mai mic. Este datoria mea iar tata.. Așa este el un nenorocit.. Regret atât de tare că te-am lăsat cu el.

–Este în regulă hyung.. Știu că ai vrut să mă iei și chiar te-ai întors după mine.. Dar nu te-a lăsat tata ..
–Oh micuțule știi cam multe.
–Bineînțeles *spune mândru*
–Vino aici *îl îmbrățișează* sunt atât de norocos că am un frate ca tine.
–Greșit hyung.. Eu sunt norocos că te am.. Fără tine nici măcar nu m-aș fi născut..
–Shh nu mai vorbi așa.. Tot ce contează e că acum ești lângă mine ursuleț.
–Și în curând vei avea încă un ursuleț, nu?
–Ya Kim Kai , nu îți încerca norocul.
–Da să trăiți *râd amândoi *

Băieții au mai stat ceva timp la mormântul mamei lor apoi au mers acasă pentru că se întunecase.

𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum