Taehyung normal nu avea tricou pe el dar sa trezit pe la vro 6 dimineața pentru că îi era cald iar JungKook la luat el pe el că de ce nu
-🌈
Pe la vro 12 după amiază Lucas intră la ce-i doi în dormitor și rămâne uimit atunci când îi vede îmbrățișați dar nu spune nimic ci doar se apropie de JungKook și încearcă să îl trezească.
JungKook deschide ochii -Ce este?
-Cum a mers?
-Bine.
-Ok treziți vă să mergem la doctor.
-Ai înnebunit? Acum? Peste câteva zile!
-Oh.. Eu voi ieși în oraș, să nu mă aștepți! "Nu mai așteaptă răspuns ci doar pleacă" jungKook îl îmbrățișează mai strâns pe Taehyung apoi își pune capul în scuptura gâtului său și începe să îl sărute "-A.. Ah " geme Tae în somn"JungKook zâmbește apoi îl întoarce cu fața la el și începe să îl sărute, Taehyung răspunzândui imediat -JungKook-ah.. Ce ...faci..?"Vorbi în sărut" -Vreau să îți simt dulceața baby! "Apoi îl trase în peste el și începu să îl strângă de picior"
-A-ah pufoșenia mea mică.. Ah
Taehyung zâmbi apoi își pune mâinile în jurul gâtului său și încep un alt sărut.
Iubeau să își simtă buzele unui altuia. Se simțea atât de bine atingerile, încât voiau să facă asta non-stop. JungKook începuse să fie dependent de mirosul lui Taehyung- Dar sunt opriți de mațele lor ce au început să cânte de foame.
-Ya, baby îți este foame?
"Râde JungKook"-Nu mi-e ci ți-e! "Râde și el"
-Cred că la amândoi ne este! "Încep ambii să râdă mai tare"După ce se opresc din râs, Taehyung se îmbracă în timp ce JungKook comandă ceva de mâncare pentru el și pentru Taehyung.
Taehyung își luă pantaloni pe el și vru să își i-a și tricoul dar la oprit JungKook.
-Ju-
-Spune-mi daddy!
-Dar..
-Îmi poți spune așa când suntem doar noi!
-Bine.. Daddy..JungKook zâmbi mulțumit apoi îl sărută pe burtă și șopti ușor-Aici.. Va fi copilul nostru..
-Nu JungKook! Aici va fi copilul tău și a lui Lucas.
-Într-un final va fi doar al nostru. Îți jur!
-JungKook..
-Nu este nevoie să crezi acum.Pentru că îți voi demonstra "îi mai sărută o dată burtica apoi sună soneria"JungKook merge i-a comanda, plătește. Apoi intră și merse la masă unde îl așteptă Taehyung.
-Poftă bună îngeraș!
-Poftă bună și ți-e daddy!
Și amândoi încep să mănânce. JungKook chiocotea de felul cum mânca Taehyung pentru că era atât de adorabil.
JungKook văzând că Tae avea mâncare pe buze se apropie cu un deget de buzele sale și îl șterse apoi își linse degetul. -Atât de delicios!
Taehyung se înroși dar nu spuse nimic ci doar continuă să mănânce.
°După câteva ore°
-Baby vrei să ieși?
-Hm..? Da.. Vreau să mă văd cu Jimin
-Ok dar te voi conduce eu!
-B.. Bine.
-Atunci haide îngeraș!JungKook îi deschide iar ușa mașini
-Daddy..
-Da îngeraș?
-Poți să nu îmi mai spui îngeraș?
-De ce baby nu îți place?
-Ba da.. Dar mă face.. Să simt fluturași.. "Spuse ușor"JungKook începu să chiocotească nu spuse nimic ci doar îi luă fața între palme și îl sărută -Sunt atât de norocos că am întâlnit un îngeraș ca tine!
-A.. Ah daddy!!JungKook râde ușor apoi începu să conducă
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?