Bonus

86 5 15
                                    

~~~

Przyjęcie trwało w najlepsze. Nagle radośnie wybrzmiewającą melodię, zagłuszył znajomy mi dźwięk. Spojrzałam przed siebie i ujrzałam ciemno różowy portal. Z którego po chwili wyjechała postać na skuterze. Wszyscy zebrani włącznie ze mną byli w głębokim szoku. Po chwili jak się okazało chłopak ubrany w strój assasina zatrzymał maszynę kilka metrów przede mną. Zdjął z głowy kask a moje oczy prawie wyleciały poza orbitę.

- Armin!? - krzyknęłam do chłopaka - A co ty tu robisz?

- Chodź Rosalie, wskakuj! Wisisz mi rundę w LOL'a - poklepał miejsce za sobą.

Armin był moim kolegą ze studiów. Nie ukrywam, że zawsze mi się podobał. A teraz nadarzyła się taka okazja żeby się stąd ulotnić. Nie mogłam nie skorzystać. Szybko podbiegłam do chłopaka i wskoczyłam na jego skuter. Czarnowłosy nałożył kask a ja objęłam go w pasie.

- Trzymaj się Rosa - Armin odpalił i rzucił jeszcze tylko szybko do zszokowanej straży Eel - Nara frajerzy - a następnie wcisnął gaz i szybko ruszyliśmy w stronę portalu.

A już po chwili mknęliśmy przez różowy tunel. Ku domowi, mojemu domowi...

🤣

~ Nie mogłam się powstrzymać, oczywiście to taki luźny bonsu nie bierzcie go na poważnie, bo nie jest częścią historii a poza tym napisałam go jakoś jak zaczęłam pisać tą książkę a więc pare lat ma ale nic w nim nie zmieniałam, bo uważam że taki jest idealny😝 ~

Elfelejtettem ~ Eldarya Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz