#وحش_روضته_انثي
#حكايات_mevo
البارت الخامس...
جلس مازن والغل في قلبه ينهشه مما جري واحس ان الشياطين تلبسته وليس امامه الا ان يلقي بسمومه في اذن ذلك الذي لا يحتاج من اساسه سموما لكي يكره النساء اكتر فهو كاره لهم وحاقد وينتهز اي فرصه لكي ياخذ حقه منهم مما فعلته به امه التي وان عادت نادمه فهو يكرهها بشده ويعمم ذلك علي كل النساء..اراد مازن ان يوغر صدر يوسف تجاه ليان ويطلع عقده وشروره بفجاجه لينال من تلك المسكينه.
هتف مازن.. بص مصيبه اخوك بنت عمي الشمال ضحكت علي ابويا وخدت فلوسنا وشركاتنا. بنت عمي المفضوحه اللي بلم وسختها.بهت يوسف ويقول.... بنت عمك ايه .. ازاي
هتف مازن بغل.. البت اللي كلمتك وشتمتك اللي قولتلي هاتهالي اعرفها وطايحه تشتم في ده وتعلق ده اللي بهدلتك عالتليفون .. علمت عليا بنت الكلاب وقشت الجمل بما حمل ادحلبت للراجل وخلته يكتبلها كل حاجه.
صرخ يوسف.... اتخبل ده ازاي دي فلوسك انت بتنخع ياض.
هتف مازن.. انخع.. دانا القهره مكلبشه في قلبي طول عمرها وسخه بس ماعرفش ان وساختها كده تغرز غرزتها بنت الكلاب كده.. نفسي اقتلها بس لو قتلتها حقي مش هيرجع والفلوس هتروح .
هتف يوسف.. يابني ماتقول كلام يعقل هتخليه يكتبلها ازاي اكيد فيه غلط دي فلوسك وحقك تاخدهم ازاي.
صرخ مازن.. غلط ايه سيبني بقهرتي. انا لسه طابق في زماره رقبتها بنت الجزمه وطارداني من بيتي تخيل كتبلها كل حاجه يا قهرتي الشركات والفيلا والفلوس كل حاجه .. لا وهتديني مصروف شفت الفضيحه فلوسي تتسرق كده بحجه ان انا طايش وهيا الفاجره هتحافظ عليهم ولو ماشتغلتش عندها هترميني بره.طردتني من بيتي يا يوسف الجربوعه اللي لمناها بعد ما ابوها اتقلب.. شحاته نضفناها ولبسناها واكلنها عيشناها اميره. تيجي تضحك عالراجل تهبله وتتدحلب وتخليه يكتبلها. نايمه في حضنه وتدور تلدعني ما استنتش حتي جته الراجل في التربه تبرد ترميني ابنه في الشارع. كان يحكي ما يوغر قلب يرسف من ناحيتها َلم يقل الحقيقه كامله..
قال يوسف.. تاخد مصروف وانت حقك ملاين ازاي يعمل كده..وتتطردك دا قادره اوي..
هتف مازن.. هقولك ازاي.. بنت عمي دي منقوع شر. في الشكل ملاك بجناحين والداخل شيطان وتعبان.. بتاعه رجاله ووسخه(😔😔) بس ماتمسكش حاجه عليها تبان لابويا ملاك وانا اللي خمرجي انا اتسك واتشتم وهيا يقعد يحب فيها وهيا مدوراها من ورانا .غلبت ارجعها وهيا فارده قلوعها.. تخطط وتعمل طيبه وهبله لحد ما تغرز غرزتها.. عملتله ايه ماعرفش.. اكيد قالته اني مستهتر وهضيع الشركات.البت عليها محن وسهوكه تاخد قلبك كده وتمشيك تريل وراها من الطيبه والجناحات وهيا زباله ومنقوع نجاسه . هموت يا يوسف..ليصمت قليلا.
لا وعشان ترسمها صح عامله مكتب لنفسها ال ايه بعيد ورافضه تاخد فلوس وهيا مدوراها تاخد من الرجاله اللي بتتصرمح معاهم. وابويا اهبل وصدق انها مابتجريش ورا الفلوس وانها هتحافظ عالشركات وهيا شمال وفضحاني وكنت هقتلها مره دانا شفتلها فديوهات(قلبي يامه 😖😖) .
بهت يوسف وفتح عيناه ..
هتف مازن ...تخيل كل يومين واحد يجيلي يوريني وساختها اشوف فضحتها بعيني واخد الفديوهات امسحها واديلهم فلوس اخد من ابويا وهو فاكر اني بصرفهم عالنسوان وانا باتستر علي فضحتها.. شرفي اتمرمغ وقولت خلاص تترزي تقعد نصرف عليها بس ازاي نجاستها وصلت لانها تاخد مالي وحالي.. الحقني يا يوسف حاسس اني هنجلط البت فارده وقالتلي لو ماتعدلتش هرميك. بنت الكلاب تتصرمح مع الرجاله من ورانا وتصرف فلوسنا وتقولي اتعدل..
أنت تقرأ
وحش روضته انثي. ميفو السلطان
Romanceفتاه رقيقه تخاف من المواجهه تعيش في كنف عمها ليكتب لها عمها كل ما يملك ليوغر صدر ابنه الفاسد ليحضر لها شيطان اكبر ينهش قلبها ليعيد له حقه