الحادي عشر

2.9K 60 3
                                    

#وحش_روضته_انثي
#حكايات_mevo
البارت الحادي عشر
كنا قد توقفنا علي مهاتفه ذلك الابليس مازن ليوسف فتح يوسف التليفون وهتف بغل.. مازن..
ضحك مازن .....ايه يا كبير انا داخل عالفيلا دقيقه وهتلاقيني عندك..
هتف يوسف ......تنور يا حبيبي.. الدنيا هتنور بدخلتك.. اغلق الخط وهتف وهتولع يابن الكلب بس احط ايدي عليك..

مر بعض الوقت لياتي مازن ويدخل الفيلا ويتجه الي الداخل ويوسف قد اغلق الباب جيدا ليستدير اليه وقلبه يضج بالغل والحقد..
هتف مازن.... ايه يا كبير حضرت كل حاجه.. نزلنا البت بقه اما نتمزج بقه واخد حقي.. الا انا بقالي اسبوع بفكر هعمل فيها ايه..كيفتني لما قولتلي انك حابسها اسبوع زي الكلبه.

اقترب يوسف.. عايز حقك.. طب مش تقول دانت هتاخده تالت ومتلت .....وانقض عيله وبدا يضربه بشده فكانت بنيه يوسف اقوي من مازن وظل يضرب فيه ومازن يصرخ ولا يعرف لماذا يوسف يضربه حتي انهك تماما ومازن تراخي بين ذراعيه من كثره الضرب ليقع ارضا سايح في دماءه..

صرخ يوسف.... خدت حقك يا زباله..هبده في الحائط.. خدت حقك بس انا بقه ماخدتش حقي والبت اللي فوق دي ماخدتش حقها.. وهجم عليه يضربه حتي احس انه سيقتله.. كان مازن مصعوقا مرتعبا . بقي يا زباله يا واطي تقولي البت نامت مع رجاله البلد وهيا بنت بنوت يا كافر......كان كلما تكلم يهبده في الحائط والدماء تتفجر من راس مازن.. . تقولي انها شيطان بتتصيد فلوس وهيا الملاك جنبها مايجيش حاجه.. انت ايه منقوع نجاسه شرفك يا نجس تعريه وتعمل فيه كده.. تتبلي عليها وتقول انك شفتلها فديوهات يا انجس خلق الله انت ازاي واطي كده ....هجم عليه يوسعه ضربا.ويمسك احد الكراسي وينهال عليه حتي كسر عليه. هموت واطلع روحك في ايدي يا كداب يا نجس البت اللي فوق دي اشرف منك مانت ماتعرفش عن الشرف ولا لمحته.. ايه القرف ده.. ازاي اطاوعك..
صرخ مارن وهو يلهث.. كفايه ارحمني فيه ايه َانت كنت موافق وهتاخد نسبه ونرجع فلوسي تفرق معاك انت ماتفهمنيش ان فيه ست بتفرق معاك..
صرخ يوسف بقهر ووجع.. ليان مش اي ست يا زباله دي ستك وتاج راسك.. لبستني العمه وفهمتني ان البت شمال يا واطي وهيا ملاك.. خلتني اقهرها واموتها بايدي وانا اللي عمري ماهوصل لطرف رجلها منك لله هموت يا زباله.انت جايب شرك ده منين يا خلفه العار انت اللي زيك لازم ينقتل حد يعمل في شرفه كده.. تأجر كلب زيي جاحد وتخشلي من حتتي تغرز غرزتك وعارف اني نجس هصدق عشان ادور من غلي وكرهي للنسوان وامراضي النفسيه ادور اموت الغلبانه دي.. دي يتقرب منها من اساسه.. يا جاحد يا ابليس انت ايه ايه.. دخلتلي من عيبي ومرضي وكرهي لامي دخلتلي ومليت دماغي بوساختك وانا صدقتك ماهو مافيش راجل يعمل في شرفه كده.. لا راجل انت ما ينفعش يتقال عليك راجل ايه القرف ده انا صدقتك عشان انا وسخ ومصاحب وسخ يا انجس خلق الله.. جالك قلب وانت عارفني اني مابرحمش ومريض وهطلع فيها سنين قهري.. جالك قلب ليه عشان الفلوس طب يمين بالله ما هطول مليم يا منقوع شر يا عره الرجاله يا واطي . وانقض عليه يضربه ليحس مازن انه سيلفظ انفاسه..

وحش روضته انثي. ميفو السلطان حيث تعيش القصص. اكتشف الآن