الحكايه الرابعه عشر

2.6K 55 2
                                    

#وحش_روضته_انثي
#حكايات_mevo
البارت الرابع عشر..
استيقظت ليان لتجد نفسها في احضانه وتذكرت ما فعله بالامس شعرت بغضبها يتصاعد وظلت تاكل في نفسها.. طب اعمل ايه دلوقتي عايزه اقوم وخايفه ماهو قالي اقوم الاقيكي متهببه في حضني. حضنك قطر يا زفت انت ليك عين تتعصب عليا.. طب اقوم انا عايزه اقوم وخايفه.. منك لله ربيتلي الرعب اكتر مابترعب...
كانت تتشنح وترتخي وهيا تفكر .
احس بها يوسف واستيقظ لتسَمعه يقول.. بتاكلي في نفسك عالصبح ليه ماتصطبحي بتفكري في ايه.
دفعته وقامت.... وانت مالك افكر في اللي افكر فيه ماتقوم وتحس علي دمك بقه انت البعيد جبله.
هتف بتحذير.... ارجعي في حضني انا لسه مافوقتش وعدي يومك.
هتفت.... ماتبس بقه انت ايه جبله اشتريتني.. عبوشكلك ايه القرف ده..
هتف محذرا... مش هكرر كلامي...
شعرت بالخوف لتتذمر وتشتمه وتعود اليه وتنام في احضانه اخذها في احضانه وشدها اليه ومد يده من تحت برنسها تلمسها لتصرخ هتف.... اشششش اهدي مفيش حاجه ظل فتره هكذا يتلمسها بحنان ويقبل راسها وهيا مشتعله ومستكينه...
ليريحها ويهتف حبيبي نصبح عليه بقه.. تلمس شفتيها لتبعد وجهها فهتف.... يا بنتي بقه بطلي ماتطلعيش زرابيني سيبيني اهدي من عملتك السوده ... بصيلي لتتنهد وتنظر اليه نظر اليها بحب.. بحبك وبموت عليكي قلبي هيفرفر والله.. اعمل ايه عشان القمر يحس بيا والله عشقك مكلبش في قلبي.. طب يا ليو مازن زباله وانا واحد معقد اعمل ايه طيب. قلب حبيبي طيب وهيسامحني مش كده.. باين اهوه وشوف غلبان وطيب وهيسامحني.. كان وجهها يلين فهيا تعلم انها لن تستطيع ان تصده رغم وجعها .
نزل يتلمس وجهها بحب لتتململ بين يديه هتف.. اثبت يا قمري ماهسيبش الحلوين  .. لتستكين فهيا تخاف منه بدا في تقبيلها والتفنن في مغازلتها وهيا مستكينه.. همس حبيبي قمر وقلبو قمر.. ويوسف بيعشق القمر.. قبلها..... انا بحبك حب مالوش وصف.. هتهبليني يا قلب يوسف وانت قلبك بيدق وقمر كده ..قبل قلبها وهمس ....قلبو يا ناس عسليتي هتسامحني صح عشان انا غلبان اهوه وعاشق لجمال القمر.. حسي بيا بقه وقولي سماح دانت كتكوت وعسليه ومافيش من قلبك الطيب ...تلمس شفتيها خلي دول يقول سماح الواد يوسف داب والقمر ساح وانا قلبي ولع يا ني عيونك هيموتوني ايه ده.. لينهال عليها يجتاحها بحب وعنفوان ورغبه جامحه وهيا تتجلد وقلبها سينفجر تعمق في قبلاته لتبدا في التوهان وهو يتوه في منحنياتها والسعاده ستشق قلبه من جمال حبيبته ليهدا اخيرا. اروح فين باللي جوايا قلبي هيقف وانت قمر كده. حبيبي عسليه تتاكل اكل وبدا في مداعبتها ... هتفضلي سايحه كده َكتير هدوس واهيص والله واعرفك مين اللي مابيعرفش..
مرر اصابعه في فتحه برنسها وهمس ...اوريك يا قمر مابعرفش ازاي دا قلبي داب وداب وانا هموت واوريه..

لتنتفض..وتسترد وعيها وتدفعه وتهب سريعا وتصرخ... بطل بقه ايه ده انت ايه يا اخي حرام بقه..هو انت بتلعب..
استغفر ربه وهم ان يقوم لتصرخ.. بس بس سيبالك الحته اشبع بيها دا عيشه طين وحرقه اعصاب لتتجه بسرعه الي دولابها وتنتقي ملابسها وتسرع الي الحمام.
ركن يوسف علي السرير.. عيشه طين واي طين يا قلبي.. طب ايه هعمل معاها ايه دي..طب تديني فرصه اصالح واتزفت مش اكل فيها كده  .
خرجت بعد قليل تقف تهندم ملابسها وهيا ترمقه بين الحين والاخر بنظره غاضبه لتنتهي وتشد حقيبتها وتستدير لكي تخرج...
هتف بتحذير .. الاقيكي معتبه باب القوضه مش هقولك هعمل ايه..
لتلتفت بغضب ....ماتعدي يومك بقه انت ايه انت فاكر نفسك مين..
هتف ....جوزك يا ليو جوزك مش سوسن ولا قرني.
هتفت.... والله ماراده عليك. كل روحك شالله تفطس..
ليقول.. طب يلا كده علي جوه غيري الزفت اللي لبساه ده ماشي..
لتستغفر ربها.. انت يابني كنت اشتريتني جاريه لسعادتك.. حد قالك سوق العبيد رجع دا ايه المصايب دي ربنا حدف عليا ايه بس.. اعقل كده وشوف حالك وسيبني بحالي..

وحش روضته انثي. ميفو السلطان حيث تعيش القصص. اكتشف الآن