- Arian , tudom hogy te is akarod.. Én egyetlen gyönyörű szerelmem , annyira hiányoztál !!- helyezett lassan az ágyra majd elém térdelt .
- Miért hagytál el ? Miért hagytál ott akkor amikor a legnagyobb szükségem lett volna rád? - nézett rám gyönyörű szép méregzöld szemeivel. Utálom magamat azért amit vele és amit a fiammal tettem ..olyan sok fájdalmat okoztam nekik .
- Ezt kellett tennem . A te érdekedben cselekedtem .. - simitottam óvatosan arcára apró mosolyra húztam ajkam.
- Mindig is ilyen voltál.. Miért nem tudsz néha egy kicsit magadra is gondolni?! - kapott kezem után .
- Azért... Azért mert te fontosabb vagy , voltál számomra .. ezt kellett tennem hogy megvédjelek .- képtelen lettem volna elviselni hogy ha az álma miattam dől romba.- Mégis mitől kellett volna megvédened ? Olyan idióta vagy ..Nem vetted az észre hogy a jelenem és a jövőm is te vagy? Tényleg ennyire vak vagy? - állt fel dühösen .
- A családod soha nem fogadott volna el engem .. láttam hogy hogyan néznek rám . Szerinted mi lett volna ha megtudják hogy egy elf a herceg gyermekét hordja a szíve alatt ?? - csaptam mellkasára .. ezt be kell fejezni a végén még fel fog ébred Jacob .
- Az egész palota tudott rólunk .. a kapcsolatunkról .. Szerinted mégis hogy reagáltak volna egy gyermekre?.. Anyám belebetegedett abba hogy eltűntél .. Felfogtad azt hogy mennyit szenvedet mindenki .. hogy én mennyit szenvedtem ? - ez nem igaz .. Az anyukája soha nem állt közel hozzám.. egyszer se éreztem azt hogy elfogad engem .- Felfogtam.. Egyedül szültem meg egy gyermeket.. Senki nem volt mellettem , nem tudod hogy milyen fájdalmakat éltem át.. Azt se tudod hogy milyen éltem volt itt hogy az emberek mit.. - nem bírom tovább mondani , nekem ez túlságosan sok . A múltat nem akkarom újra átélni .. tudom hogy magamnak köszönhetem azt ami történt.. de ha tudtam volna hogy .. hogy ott ..
- Arian ! Gyere vissza ! Gyere vissza és legyél a férjem . - húzott újból magához , kezeit derekamra vezette majd meg pihentek rajta .
- Ez nem ilyen egyszerű .. - fordítottam el újfent fejemet .
- Már miért ne lenne az ? Én vagyok a király!!- csípett aprót oldalamba .
- Noahm ne.. ne most .- akadt meg lélegzetem .
- A tested sohase hazudik . - emelete jobbját ágyékomra.***
- Gyor..gyorsabban ..- markoltam a lepedőbe .. annyira régen éreztem már ezt . Ugyan olyan ügyesen bánik a szájával mint négy évvel ezelőtt .
- Noahh.. Noah .. énh.. elfogokh ..- vetettem hátrébb fejemet .
- Élvezz el nekem , csak nekem egyetlenem ! - felse fogtam hogy mi történt . A testem magától mozgott, értette a parancsát és teljesítette .
- Én .. én sajnálom . - emeletem fel nehézkesen fejemet .
- Noah köpd ki .!- emeltem kezemet szája elé .
- Finom vagy mint mindig ! - nyitotta hatalmasra száját..
- Bolond vagy !?.. Ne , ne gyere közelebb , nehogy megcsókolj .- kaptam gyorsan szám elé kezemet .
- Annyira elképesztően aranyos vagy !- mászott rám majd nyakamra hajolt, aprót szívott érzékeny bőrömbe majd bele harapott
- Ahm ..- vérem újból forrni kezd ..
- Nem lehet bírni veled ..
YOU ARE READING
A herceg ¶Befejezett¶
FanfictionEl kellett jönnöm nem maradhatam tovább ott.. ha tudomást szerzett volna a családja az állapotomról.. így jobb neki is és nekem is .