8.

1K 60 1
                                    












- Ez itt a kedvenc részem , anya csinálta nekem !- húzta magával Noah-t a kis hátsó kertünkbe Jacob.
- Gyönyörű , anyu egy igazi ezermester !- fordultak mindketten felém arcomra egyből pár árnyalattal vörösben tündökölt. Ez az egész még tegnap reggel elképzelhetetlen lett volna, ma pedig a valóság. A szerelmem és a fiam a hátsó kertben játszanak és beszélgetnek . Olyan jó őket így látni mintha az a négy év nem is létezett volna .. az ők az én családom.
- Arian !- azt hiszem el bambultam.
- I.. igen ?- pattantam fel hirtelen a székből.
- Azt kérdeztem hogy lenne e kedved csatlakozni ? - nem teljesen értem a kérdést hiszen itt vagyok mellettük.
- Jacob szeretné ha mindketten itt lennénk mellette .. Azt mondta egy mesét fog elmondani ..!- jaj ne ismerem  én a fiam meséit.. kuncogni kezdtem . Meg dörzsöltem fájó hatsomat majd csatlakoztam hozzájuk.
- Előre szólok hogy még nem tud minden szót ..- dőltem Noah vállának . Pontosan ezért szoktam olyan jól szórakozni .









...









- Tehát a núl vissza ugrott a gödörbe !!- hajolt meg előttünk Jacob , jó nem bírom tovább feladom. Olyan hangosan felnevettem hogy szegény kisfiam hátra ugrott egyet . Nem értem hogy Noah mégis hogy bírta  ki röhögés nélkül . Egyből  rá néztem , azt hiszem ő se bírja már sokáig mintha egy könnycsepp lenne a szemében .
- Valami rosszat mondtam ?- guggolt érdeklődve elénk .
- Nemh , semmit édesem !!- húzta magamhoz ,  nevetésem egyáltalán nem csillapodik . Annyira imádnivaló volt ahogy mesélt és azok a szavak amiket nem tud még jól kimondani, de próbálkozott. Az egészet annyira arányossá és viccesé tették , lehet rossz anya vagyok viszont képtelenség volt kibírni .
- A..apa miért sír ? - rögtön abba maradt a nagy kacaj . Azóta hogy tudja Noah kicsoda most először használta rá ezt a megnevezést . Könnybe lábadtak a szemeim de nem a nevetéstől hanem a meghatódottságtól.













- Jacob , mond mégegyszer ezt a szót !- Noah össze görnyedve kérte fiúnkat , hangját át itatta a büszkeség és a gyengédség.
- Anya melyiket? - súgta fülembe , Jacob . Igaz Noah kicsit mondhatott volna többet , szegény gyerek most nagyon össze lett zavarva .
- Mond azt neki hogy " apa " . Nagyon szeretné hallani . Menj oda elé majd öleld meg aztán sugd a fülébe !- löktem meg popoját . Nagy levegőt vett a kis herceg majd azt tette amit mondtam . Pár pillanat múlva hatalmas nevetésben tört ki , ami annak volt köszönhető hogy az apja össze vissza csikizte .
- Ezt akkarom csak hallani ! Arian te nem akarsz engem valami széppel illetni? - fogott karomra majd aprót rántott rajta .
- Azért ne legyél annyira eltelve , Felség..- csókoltam lágyan arcára .
- Már miért lennék , édesem ?- engedte el kezemet majd rögtön derekamért kapott.
- Ne a gyerek előtt..- fogtam oldalamon pihenő kezére .
- Mi a varázs szó ?!- kezdet el lágyan masszírozni .
- Sz.. szerelm.. szerelmem ..- borultam vállába  , ez annyira zavarbaejtő .
- Mit jelent az amit anya mondott ?!- tolta el magát Noah mellkasától ,Jacob .
- Ez azt jelenti hogy anya és én ..- rögtön ajkára fogtam.. ezt nem a gyerek előtt kellene megtárgyalni ..

A herceg ¶Befejezett¶Where stories live. Discover now