28.

496 26 2
                                    









Noah szemszöge:



- Tehát ezt tervezik? Nem fogom elengedni önöket hiszen a szerelmem szülei. Máshogy is meg lehet oldani ezt az ügyet . Téma itt lezárva!- most már tudom hogy Arian honnan örökölte a bolondságát.
- Felség, könyörgöm a fiamról van szó. Bármit meg teszek azért hogy biztonságban legyen !- az édesanyja teljesen ugyan olyan mint ő..
- Nem . Érthetően elmondtam hogy nem engedem el önöket. Abba bele gondoltak hogy a fiúk mit érezne ? Egész életében ostrozzná magát.. ha pedig most cselekednek nagy esély van arra hogy elveszíti a gyermekünk. Sem most sem pedig máskor nem nyitjuk újra a témát. Itt marad mindenki .  - vissza kell mennem hozzá . Abból amit Arian tett évekkel ezelőtt kinézem a szüleiből is , tehát az őrség megduplázzás talán jó ötlet lenne .



...

- Anya.. érezted ? Olyan furcsán érezés . - ez a látvány a szívembe éget. Szerelmem és fiam együtt ülnek a kis kertben miközben Jacob fejét Arain hasára tapasztja.
- Noah ?!- azt hiszem elbambultam.
- Igen ?- indultam meg feléjük.
- Minden rendben van ?- állt fel rögtön amint mellé értem . Nem akkarok megint elbambulni  , de hogy lehet ennyire gyönyörű? Ott van már az a gyönyörű gömbölyű pocak . Amikor Jacob- ot várta akkor is ennyire szépséges volt ? Figyelhetem volna rá jobban is és akkor minden máshogy alakult volna.. persze akkor lehet hogy az életünk nem ilyen lenne . Anyám mindig azt mondja hogy a múlton nincs miért rágódni.
- Minden rendben van ,babám ?- emeltem fel fiamat majd Arian arcára csókoltam.
- Történt valami ? Annyira más vagy mint reggel ..- történi történet de arról neki nem kell tudnia .
- Tudod csak az ország problémái semmi más !- simult kezem oldalára .
- Bárcsak segíthetnék neked .. - bújt jobban mellkasomhoz . Mint egy kölyök kutya , imádom .










Rhok szemszöge:






- Végre meg vagy .. - vágyom rá mint hal a vízre .. megérte várni , csak a fattyú kölykei.. tisztátalan már a drága de nem baj.. Teszek arról hogy a következő gyermeke az enyém legyen..
- Hozzátok ide ! - parancsoltam a szolgákra .
- Uram a .. szerződés ..- ellenszegül ..
- Igen a szerződés .. elf-ek nem cselekedhetnek emberek ellen .. Rendben vágjátok le a füleitek és a hajatok !- most mégis miért lepődnek meg ennyire..
- Uram .. miért kell ..?- második .. a következőnél hejben fejét veszem .
- Bementek és elhozátok .. most pedig takarodjatok .. - meghajoltak majd elhagyták a termet.
- Ami pedig téged illet.. A drága kis szerelmedet a szemed előtt fogom kivégezni.. ahogy a gyermekeidet is !- bánom hogy életben hagytam amikor még gyerek volt .. semmi hasznom nincsen belőle.
- Veszteni fogsz ! Aljas ember vagy.. te nem vagy az apám .. - így igaz nem vagyok az ..

A herceg ¶Befejezett¶Where stories live. Discover now