32.

449 33 2
                                    







Noah szemszöge:





- Azt hiszem ez a ruha kicsit kicsi.. - főleg kéz tájékon , látszik hogy nem az én méretemre lett tervezve.
- Nem annyira észrevehető , várjon segítek megigazítani .- lépet mögém  Arian anyukája  , tudom hogy segíteni akkar de nagyon nem szeretem amikor valaki segít.. egyedül is képes vagyok öltözködni. Emlékszem hogy amikor kicsi voltam anya vagy a nevelők mindig amikor feljebb húzták rajtam a ruhát .. megcsíptek . Egyáltalán nem voltak kellemesek azok az apró de annál fájdalmasabb csípések..
- Az öltözék pipa a terv az pontosan mi lesz?- az egy jó kérdés . Kérdéses hogy a tervem be fog e válni , persze hogy be fog hiszen az enyém.
- A terv a következő : Beépülünk aztán az adott pillanatban elvágom Rhok torkát .- jó ez még nem biztos nem akkarom azt hogy ennyire könnyű legyen számára.. inkább szenvedjen pokolian.
- Felség a katonák ha nem az egész nép a mi oldalunkon áll .. kivéve Theo-t .. ő Rhok jobb keze . - rendben , egy elf-el több számomra nem probléma






Itt csak az a kérdés hogy annak amit mond mennyi alapja van. Tudom hogy a nép nem igazán kedveli a hülye parasztot  . Kérdés csak annyi hogy ki is fognak e állni ellene.
- Biztos vagy benne hogy a katonák is " mellettünk" fognak állni ? - nem tudom hogy ebben az egészben amit mond mennyire lehet bízni. Alig tíz perce ismerem de a szavaiban  kell bíznom .
- Biztos vagyok benne feleség.. hosszú évek óta élnek az elf-ek elnyomásban .. jelen helyzetben előttük van egy szikra aki lángra gyújtja őket .. - csak lehxem igaza .
- Felség .. Theo-t őt kérem bízza ránk . - még csak az kellene hogy ebben az egészben még jobban bele folyanak. Nem szeretném hogy a kezükhőz vér tapadjon .
- Miért ? - egyből azt kellett volna rá vágni hogy "NEM" .
- Ő.. legyen annyi elég Felség hogy van néhány dolog ami miatt bűnhődnie kell . - ezzel egyáltalán nem győzött meg ..
- Majd meglátjuk .. indulás .- nem fogom engedni nekik.









Arian szemszöge:







- Úrfi , nyugodjon meg kérem . Tudja jól hogy ez nem tesz jót a gyermekének. - tudom és nem akkarom hogy baja essen de félek és nem tudom jelenleg kezelni.. Haza akkarok menni a családomhoz .
- Be kell most mennünk ha tovább húzzuk az időt ..- igaza van akkor a testem fogja.. itt most első számomra a gyermekem éppsége az első . Másodlagosan pedig a népem akik már évek óta szenvednek..
- Rendben . Most már készen állok. - egyáltalán nem érzem így .. nagy levegőt vettem . Az hatalmas ajtó kinyílt előttünk .
- Kérem maradjon végig mellettem , Nini néni !- hálás vagyok neki hogy az elmúlt időben tartotta bennem a lelket.
- Itt leszek és vigyázok rád !- hálásan bólintottam .. Szomorúan előre néztem majd elindultunk . Minden szem ránk szegeződik a szemek sajnálatott tükröznek . Kivéve egyet , ő szerelmesen néz rám.
- Noah ..- ő az biztos vagyok benne.. igaz hogy arcát lepel takarja viszont a szemei elárulták. Senki másnak nincs ilyen gyönyörű szeme .. eljött értem .








- Úrfi ! Ne álljon meg .. Így le fog lepleződni . - így igaz így én fogom a vesztünket okozni.. gyorsan elnéztem róla .
- Olyan gyönyörű vagy, édesem !- nem akkarom hogy hozzám érjen .. Kezemért kapott erőszakosan majd magához rántott.. ez nagyon fáj ..
- Uram ! Óvatosan.. Fájdalmat okozni neki . - azt hiszem többek állnak mellettem mint ellenem ..
- Fogja be és adjon végre össze vele .. - mart oldalamba .
- Értettem..- számára is szenvedés ez az egész .
- Barátaim ! Azért gyűltünk itt ma össze hogy jogszerűen tanúk jelenlétében eme férfit és férfit összeadjuk . Ha bárki közületek tudomással bír oly okról , mely miatt eme frigy nem történhet meg . Most szóljon vagy hallgasson örökre..-
- Ellenzem !- Noah.. össze rezzentem hangjára .

A herceg ¶Befejezett¶Where stories live. Discover now