19.

670 43 2
                                    







- Igazán maradhatnátok még egy kicsit .. - nekem túlságosan kevés volt ez az idő amit itt voltak.
- Arian.. így is két héttel tovább maradtunk a legénykérés után !- tudom de jogosan is maradtak itt hiszen jó egy hétig nem is foglalkoztak velem . Meg is mondtam nekik a problémát mire jót nevettek rajtam. Nekem tényleg olyan furcsa érzés volt az egész állapot , magamat hibáztattam . Az egyik legrosszabb bennem hogy mindenért képes vagyok magamat okolni.
- Értem , nem vagyok már kisgyerek !- erényem hogy valamennyire könnyen elfogadom a történéseket..
- Felség, kérem nagyon vigyázzon rá , nem akkarok újra elveszíteni.. Ne haragudj édesem hogy nem voltunk elég időt veled ..- csókolt homlokomra, ez igazán nem az ő hibájuk.
- Anya , ne törődj vele.. a terhesség miatt van. - simitottam hasamra , lassan már észre lehet majd venni hogy gyermeket várok ..
- Kicsikém , tudod hogy ha bármi van csak üzened kell !- ölelt még egyszer erősen magához.
- Rendben leszek anyu ! Lyiona vigyázz rájuk nagyon !!- hajoltam húgom elé , aprót bólintott majd erősen magához ölelt ..





...








- Inkább pihenj le , tudod jól hogy a ruhák megvárnak téged !- segített a székhez a királyné. Túl szeretnék lenni rajta minél hamarabb , nem szeretem az embereket ide-oda rángatni .
- Rendben vagyok , ülök még egy kicsit aztán folytathatjuk..- az elején vagyok a várandósságnak de a tünetek már jelentkeznek. Sokkal másabb most a terhességem mint Jacob-al.
- Anya !!- rohant be fülig sárosan a kis herceg .
- Kicsikém várd meg még le veszem a ruhám ..- toltam arébb kicsit . Nem szeretném hogy ez a drága anyag koszos legyen . Hogyha a saját ruhámról lenne szó egyből magamhoz öleltem volna a fiam. Nagy nehezen le hámoztam a ruhákat és a közeli székre tettem .. nem értem hogy a nők egy esküvőn hogy bírnak órákig ilyen ruhákban lenni . Úgy éreztem magamat mintha meg lennék kötözve .. nagyon nem kényelmes.
- Veled meg mi történt , megint ?!- csókoltam végig sáros arcán .
- Anya ne .. koszos leszel ..- tolt arrébb apró kezével azt hiszem ezzel már kicsit elkésett .
- Kicsikém már az vagyok , mi történt hogy megint sárban ússzol ?- töröltem meg ruhámal arcát . Ennek már amúgy is mindegy de pont ezért imádom . Évek óta meg van mégis mosás után olyan mintha új lenne .










- Apát kergeti egy malac ..- hogy micsoda , kicsit nehéz ezt elképzelni.
- Miért kergeti egy malac?- most már nagyon érdekel a történt.
- Az úgy törtent hogy apa elvitt az alhoz ..- az alhoz .. vagyis az ólhoz , még mindig jól tudok szórakozni azon ahogy mesél .
- Anya vannak ott kis malacok .- kezdett ugrálásba , most már kezdem sejteni hogy miért is kergeti Noah-t egy malac .
- Apa bemászott és.. akkart nekem adni egy malacot.. Aztán a nagy malac kergetni kezdte ..- és én nem voltam ott a jelenetnél..
- Még mindig kergeti?- álltam fel lassan .
- Igen . Azt mondta hogy szóljak neked mert te meg mented..- persze az il,én dolgok mindig rám maradnak .
- Tudod kicsikém apát azért kérgrti a malac mert ő is anya mint én , félti a gyermekét.!- Noah nem mindig körültekintő..





..







- Tényleg nem tudsz csak úgy át ugrani a kerítésen ?- kérdeztem hangosan , bár órákig eltudnám nézni a bénázását..
- Segíts..!- fordult felém egy pillanatra .. teljesen bolond ..
- Noah tedd le a kis malacot az anya azért kerget mert a gyermekét tartod a kezedben ..- siettem gyorsan a karámhoz.
- Nem .. - bolond , fel a malacoktól de azért is hülyét csinál magából.. Gyerek volt amikor ugyan így meg kergette egy malac csak annak rosszabb vége lett .
- Kicsikém maradj itt , segítek apának!- csókoltam Jacob fejére.
- Arian , ne gyere be !!- már késő bent vagyok.
- Gyere ide, add ide a kicsit ..- Noah hezitált egy kicsit aztán megindult felém ..
- Buta vagy .. - vettem át kezéből a rémült kicsit .
- Arian , ne csináld.. - fogott remegő kezével karomra , remélem tudja hogy ebben a helyzetben egyáltalán nem meggyőző .
- Figyelj és tanulj !- kacsintottam rá .
- Ne haragudj rá kérlek , tudod kicsit bolond néha Noah. Itt van a kicsinyed nem eset semmi baja !- guggoltam az anya mellé .
- Még egyszer elnézést , többször nem fog titeket zargatni . Ígérem !- vakmerő mint mindig csak ezt ne más kárára tegye .
- Menjünk fürödni ! - mindhármunkra rá fér .
- Elképesztő vagy !- kapott rögtön oldalamért ahogy mellé értem .

































Elnézést hogy a hétvégén nem tudtam részeket hozni .. Két napos Balatonozás🦞🦞



 Két napos Balatonozás🦞🦞

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A herceg ¶Befejezett¶Donde viven las historias. Descúbrelo ahora