33.

461 30 1
                                    








- Te mégis ki a fene vagy ?- szorított erősebben oldalamra . Mégis hogy tud ilyen erősen szorítani nagyon fáj .
- Vissza jöttem azért ami jogosan az én tulajdonom ! Szóval enged el a mocskos kezeddel ..- rántotta le magáról az eddig álca ként használt kabátot.
- Csak nem az emberek királya? Mégis hogy mered be tenni a lábad az elf birodalomba ? Semmibe veszed az emberek és az elf-ek között kötetet törvényt ?- a törvényben nem áll az benne hogy, ember nem teheti be ide a lábát. Az ál benne hogy háborút nem indíthat a másik nemzet ellen.
- Akkor elveszett a szerződés ereje amikor te elraboltattad a melletted álló személyt . Nem én tettem a " törvényünk " ellen hanem te !- rántott kardot Noah mire a mellette lévő elf-ek hátrébb húzódottak. Annyira különös hogy az őrök megse mozdulnak egy helyben állnak a fal mellett.
- Már miért is ? Ő egy elf a helye nem az emberek között van hanem a népe között. Mi van ha te voltál az aki elrabolta őt még évekkel ezelőtt?- kezdett hátrálni velem .







- Állj meg azonnal te féreg.. Enged el a menyasszonyom !- most először hallottam tőle ezt . Annyira jó érzés .
- A menyasszonyod? Na ne nevetess . El is felejtetted hogy milyen alkalomra tévedtél be ? A házasságunk napjára. Amiről persze el is késtél . - nem vagyunk házasok és soha nem is leszünk azok .
- Engedj el .. nem fogok hozzád menni . Inkább meghalok mint hogy melletted kelljen élnem !- néztem rá haraggal téli szemmel .
- Hogy harap a kicsike . Az ágyban is legyél ilyen ha megkérhetlek !- markolt arcomba. Hányingerem van attól amit mondott.
- Ennyire vágysz a halálra akkor meg is kapod . Viszont nem gondoltam volna hogy saját magadat a korcsod elé helyezed . - engedte el arcomat majd erőteljesen hasamba ütött .. a kisbabám.
- Ahm.. - istenem az én hibám lesz ha bármi baja esik .





- Ez volt az utolsó csepp a pohárba.. Azt akartam hogy szenvedj halálod napjáig de ezt se engeded nekem . Ettől még fájdalmas lesz a halál számodra mint a pokol tüze . - indult meg felénk dühös szemmel Noah.
- Őrség! Megölni!- senki nem mozdul meg az őrök közül.
- Süketek vagytok ? Azt mondtam megölni !!- húzódott hátrébb még jobban.
- No lám .. Valakinek nem követik a parancsait? Egyedül maradtál Rhok!- mosolyodot el szerelmem.
- A szád még mindig hatalmas. Tényleg nem bánod ha előtted hal meg a " szerelmed " ?- azt hiszem nem fog megölni mert akkor már régen megtette volna és ezzel Noah is tisztában van .
- Enged el ! Küzdj meg velem akkor legyen nagy a szád . - van valami terve Noah-nak , csak tudnám hogy mi .
- Hülye lennék ha bele mennék . Van egy jobb ötletem . Te és a kis " bandád " hagytok elmenni minket , senkinek nem fog bántódása esni . - nem fogok vele menni .





- Ah.. - roskadtam össze . Valami nincsen rendben a gyermekemmel..
- Arian ...- kezdett futásba Noah .
- Maradj ott !- fogott nyakamhoz kardot Rhok.
- Nem látod hogy szenved ? - állt meg pár méterrel előttem szerelmem.
- Legalább elpusztul a korcs .. - minden az én hibám.. az egész .. miattam van .
- Arian ! Nyugodj meg , édesem! Minden rendben lesz veled és a babával . A fiúnk már otthon vár ránk . Legyél még egy kicsit erős. Csukd be a szemedet és pihenj !- bármilyen helyzetben is vagyunk mindig képes megnyugtatni .
- Csukd be a szemedet! Nem kell látnod semmit . Rendben lesz minden . - bízok benne mint mindig .

A herceg ¶Befejezett¶Onde histórias criam vida. Descubra agora